Timpul a trecut in zbor,si am ajuns la sfarsitul orei de matematica din fericire... Norocul meu este ca nu mai fac mate cu psihopatul asta... Acum chiar il inteleg pe Harry cand zice ca viata lui nu e perfecta.. Bine,asta nu inseamna ca toti profesorii sunt asa..Ceilalti profesori chiar il adora,chiar daca nu e el genial..Se pare ca are un sarm imens.
-Bravo Styles,cred ca l-ai dat pe spate.. Am vazut cum o silueta se indreapta spre mine zambind dulce..Era o fata frumoasa,bruneta cu parul lung,si chiar foarte draguta..Nu se poate ca ea sa fie Alison..Nu ar fi posibil asa ceva.. Este prea draguta,si vizibil sincera..Iar fetele care se dau la Harry..Ei bine fac asta doar fiindca este frumos si popular.. Mdeaa..
-Mersi! Nu imi place ca cineva sa ma subestimeze! Am zis eu facandu-i cu ochiul..
-Hmm..Eu trebuie sa plec acum la biologie,dar ne vedem diseara. Mi-a soptit ea la ureche.
Nu pot sa cred,ea este...ea este.... Alison!! Ciudat..
-Ne vedem Alison.. I-am zis eu
-Te rog,nu imi mai spune asa..Spune-mi Ally ! Mi-a zis ea zambindu-mi dulce.
-oK Ally ! I-am zis eu zambindu-i
Pff... Ce usor se las fetele seduse..
In alte circumstante nu as fi flirtat cu Alison..Dar pare o fata foarte de treaba..Si nu vreau sa ii stric intalnirea inainte sa o aiba..Sunt fata si stiu cum e sa suferi..deci nu merita.
***
-Sunteti gata? A strigat antrenorul in timp ce noi stateam aliniati in jurul mingii.
Eram imbracata intr-o pereche de pantaloni scurti sport si un tricou larg si transpirat de baschet..Mi-am pus pe cap o bandana portocalie asortata cu echipamentul meu.. Deci pe scurt eram la antrenamente in sala de baschet.. OMG ma ia cu transpiratii numai cand ma gandesc ca eu sunt aici!
Singura parte buna este ca in fata mea se afla chiar Nick care arata mai bine ca oricand in acest echipament..Era superb!!
-Esti gata Styles? A zis Nick in scarba catre mine incet astfel incat doar noi sa auzim,iar fara sa mai apuc sa zic ceva,am auzit fluierul antrenorului rasunand in toata sala,semn ca jocul incepe.
Nu prea am inteles reactia de pe fata lui cand m-a vazut (l-a vazut pe Harry ).. Era o fata scarbita si dezgustata pe care nu am mai vazut-o eu pana acum..Asta clar era o alta parte a lui Nick.
A fost un joc dur,si foarte lung..Nu stiu cum am reusit sa supravietuiesc jocului,si culmea culmilor este ca am dat si vreo 5 cosuri..
Daca va intrebati de unde stiu cat de cat sa joc baschet,ei bine dragutul de Nick m-a invatat anul trecut sa dau la cos,si a fost asa de romantic... nu vreau sa intru in detalii fiindca ma va apuca din nou melancolia ca sunt in corpul lui Harry si nu al meu ,ca nu il voi putea imbratisa pe Nick,si nu voi putea simti saruturile lui in crestetul capului care ma fac sa tresarde emotie si fericire...
Dar pana la urma,speranta moare ultima..Si nimeni nu stie ce ne aduce ziua de maine.
-Styles! Si uite asa gandurile mele au fost intrerupte de vocea suava a lui Nick care m-a trezit la realitate
-Mda! Am zis eu mergand in pasi rapizi spre Nick.
Nu mai era nimeni in sala inafara de mine,Nick si Roby care isi strangea lucrurile
-Idiot paduchios ce esti! Aifacut intentionat chestia cu intalnirea dubla nu?? A zis el,si apoi m-a impins cu putere. Vrei sa te fac din nou sa te certi cu Rebekah,si vrei sa te fac de minune fata de noua ta prietena?? A zis el impingandu-ma din noi.
-Heei ! L-am auzit pe Roby tipand venit in graba spre noi,in timp ce l-a impins cu putere pe Nick
-Tu ce vrei ma Pierde-Vara?? A zis Nick iesindu-si din minti impingandu-l inapoi.
-Nick! Am tipat eu la el.
-Baai ! Maimuta hidoasa ce esti,nu mai sta in calea mea,daca ti cu adevarat la Rebekah! A tipat Nick la mine
-Ma ameninti cumva Nickolaus? Am zis eu ridicandu-mi sprancenele
-Daca imi mai zici vreodata asa te omor! Imi este de ajuns ca asa imi zice isterica de sorata! A tipat el rapid la mine
Am inteles eu cumva gresit sau Nick al meu m-a facut "isterica" ?!!!?!
-Termina idiotule,nu mai vorbi asa cu Rebekah! Ce ti-a facut ea tie! Nu o meriti!!! A tipat Roby la el..
-Pfff.... Este o tampita ca si frateso..Intradevar,este frumoasa si chiar mi-ar placea sa........
-Te omor cu mana mea! A tipat Roby napustindu-se peste el ,in timp ce eu priveam socata scena din fata mea
-Ai vrea tu Rob sa ai norocul meu... A zis Nick ridicandu-se de jos.
Intr-un final am reusit sa imi regasesc si eu glasul zicandu-i
-Atunci de ce iesi cu ea Nick??
-Pai sincer Styles..Imi place mult sa te vad cum iti iesi din minti,si sti dar ca orice ti-as face ea pe tine nu te va crede niciodata..+ Ca pe langa ca e foarte sexy popularitatea mea se datoreaza ei.. Si am mentionat faptul ca saruta bine tocilara? A zis el cu un zambet pe fata tampit
-Cat timp ai de gand sa o ti asa? Ha??
-Hmm..Cat de mult se poate.. Ce zici sa o tin asa pana de va renega ca frate?
-Iesi cu ea doar din cauza mea? L-am intrebat eu inca uimit.
-Nu..Ies cu ea pentru ca arata bine si e sexy si populara.... Pe de alta parte este o tocilara idioata sentimentala si foarte proasta care nu a stiut ce inseamna un sarut pana acum
-Aha! Daca vrei o tarfa,cauta in orice colt al strazii,si nu ii mai da sperante desarte bietei Rebekah. A zis Roby tipand la el nervos
-Gata Romeo... A zis el privindu-l pe Roby,iar apoi privirea lui s-a napustit peste mine.
-Daca indraznesti sa ii zici ceva Rebekai despre ce am discutat noi azi,nu numai ca am sa neg totul,dar cine stie..Poate o sa o fac pe iubitica ta sa se indragosteasca de mine...ce zici? Inca una la numar pe langa celelalte nu? Mi-a zis el facandu-mi cu ochiul,si apoi iesind triumfator pe usa fara sa mai zica nimic..
Nu pot sa cred! Cum mi-a putut face asta? Eu care il iubeam atat.. Fara sa ma maipot abtine,am luat-o la fuga spre vestiare si am inceput sa plang,fara sa ma mai pot abtine..Nick a fost primul meu iubit real,si chiar...chiar il iubiam..
Mi-am sters lacrimile rapid cand am auzit cativa pasi intreptandu-se spre mine..
-Esti ok Harry? M-a intrebat Nick asezandu-si mana pe umarul meu
-Da,sunt ok.. Am zis eu ridicandu-ma
-Nick e...Un tampit! Imi vine sa il omor! Cum ii poate face toate astea Rebekai,si ea sa nu stie nimic?! Asa mi-as dori ca macar odata sa il auda! A zis Roby care mai avea un pic si scotea fum pe nari
Rebekah a aflat totul.. Stie totul,simte totul....Dar pana nu ajung inapoi in corpul meu,nimeni nu trebuie sa afle..Chiar nimeni... Incep sa ma scufund ca Titanicul.. Nu imi vine sa cred ca am iubit si imbratisat pe nimeni alticneva decat o persoana groaznica..
Viata mea e ruinata... Eu sunt ruinata....Inima mea e ranita,franta,rupta... Se frange pe zi ce trece,si nimeni nu vede asta.....
Heei fani fanfiction! Cand am intrat astazi pe wattpad am avut un soc #161 fanfictin si #269 fictiune adolescenti? V-am mai spus ca va iubesc si ca sunteti geniali?? :) :)
Cat despre acest capitol..Este unul foarte trist..Saracuta Rebekah..
Va multumesc mult,mult,mult,mult :*
Enjoy!
inn813
CITEȘTI
A strange Week- Finalizat-
FanfictionRebekah si Harry Styles,sunt doi frati aparent obisnuiti,cu multe certuri si probleme. Ce se va intampla cu ei atunci cand fiecare intra in corpul celuilalt? Vor invata sa se aprecieze unul pe celalalt,sau vor ramane asa pe vecie? Aflati totul in "...