Capitolul 5

2.6K 232 1
                                    

Ciudata rasturnare de situatie,nu? V-ati fi asteptat la asa ceva? :DMa plictiseam,si am zis sa mai scriu un capitol :* Sper sa va placa :*

Perspectiva Rebekai

Ma uitam cu gura cascata in oglinda,si inca nu imi venea sa cred.. Daca nu visam,atunci cum s-a
 intamplat asa ceva? Adica eu in corpul lui Harry=Cel mai mare cosmar al meu,si posibil si al lui.
 Gandurile mele mi-au fost intrerupte in momentul in care mi-am adus aminte ca este ora 8,si azi avem scoala!! Ce ne vom face?? Dar stai.. Eu nu ma numesc Harry,ci Rebekah,deci am o idee.
 - Harry,avem scoala si nu putem lipsi..Deci asta inseamna ca azi,tu va trebuii sa te dai drept mine,si eu drept tine.. si dupa ce iesim de la scoala,mergem la restaurantul chinezesc a lui Kinki,si rezolvam situatia,fiindca de acolo a inceput totul. Am zis eu hotarata.
 - De ce crezi,ca de acolo a inceput totul? Adica cand am ajuns acasa,si m-am pus in pat la somn,eram eu. A zis Harry asezandu-se pe pat.
 - Gandeste-te Harry,cand am iesit afara sa ne certam,Kinki a venit cu doua prajiturele cu ravas,iar apoi a urmat cutremurul,pe care doar noi doi l-am simtit.. Poate a facut ceva Kinki.. Dar de curiozitate,ce scria in ravasul tau?
 - Bla,bla,bla.. zicea sa te pui unuia in locul celuilalt..bla,bla,bla.. Nu mai stiu. Ce crezi ca am bagat in seama acel ravas? A zis el ironic.
 - Nici eu nu mai stiu exact ce scria in acel ravas,dar si in al meu era vorba de intelegere intre doua persoane. Am zis eu gandindu-ma.
 - Si zici sa ma prefac azi ca eu sunt tu? A zis Harry uitandu-se ciudat la mine (mai bine zis la corpul meu)
 -Da,stiu ciudata idee,dar nu mi se pare foarte greu sa te imit. Am zis eu zambind.
 - Crezi ca vei reusi?? Si eu te pot imita usor.. Ha,sa fi o fata e floare la ureche. A zis el ridicandu-se si uitandu-se in oglinda la cum arata.
 - Atunci eu ar cam trebuii sa ma pregatesc,fiindca mai avem o ora pana plecam, "si sa ai carliontii perfecti..Nu este asa de usor precum pare" Am zis eu zambind ironic.
 - Da,si eu.. Dureaza ceva pana voi devenii perfecta,adica uita-te ce ten am.. A zis el cu o voce pitigaiata.
 -Harry? Am zis eu usor speriata. Nu trebuie sa afle nimeni asta,fiindca daca ar afla cineva,am ajunge fara doar si poate la Spitalul de Nebuni.. Esti constient de asta,nu?
 - Da Bekah,sunt constient.. A zis el pe un ton jos,si dezamagit.

** Am intrat in camera lui Harry,fiindca nu vroiam ca mama sa banuiasca ceva,si am inceput sa cotrobaiesc prin haine,in speranta ca voi gasii ceva cu ce sa ma imbrac... Mi-am luat pe mine un tricou alb,si niste jeansi negri,si in timp ce cautam sertarul cu sosete,am dat peste cel cu chiloti..Fara sa vreau,mi-au sarit in ochi,o pereche de boxeri cu ursuleti! Zau Harry? Moor.
 Am scos acei boxeri din sertar,si chiar cand ma pregateam sa ma duc sa ii arat,l-am auzit pe el strigandu-ma.

*-Da Harry,ce vrei? Am zis eu intrand in camera cu boxerii la spatele meu.                                     
-Ma poti ajuta?? A zis el incercand sa isi puna un sutien.. Incercand.
 - Te descurgi,ha.. Am zis eu razand,si prinzandu-i acele sutienului la spate.
 -Nu stiu cum voi fetele puteti purta asa ceva! A zis Harry scarpinandu-se in jurul sutienului.
 - Nu stiu cum "Voi baietii" puteti purta asa ceva. Am zis eu scotand boxerii din spatele meu si fluturandu-i prin aer. Serios Harry,boxeri cu ursuleti,nici verisorul nostru Cole de 5 ani nu poarta asa ceva. Am zis eu razand..
 -Pune-i la loc!!! A zis el Autoritar
 - Inca nu esti gata? Am zis eu ironica privindu-l. Uite,ia tricoul si pantalonii astia pe tine,am zis eu luand din dulap un tricou rosu,si o pereche de blugi albi. Grabeste-te! Am zis eu autoritara.

***

-Nu a banuit nimic. A zis Harry urcandu-se la volan. - Ce faci?? Acum ai 16 ani si eu 18..E masina mea,eu conduc! Am zis eu autoritara.
 -E masina..
 Fara sa apuce sa mai zica ceva,l-am intrerupt.
 - Nu ai vrea ca mama sa banuiasca ceva,nu? Am zis eu pe un ton dulce.

Fara sa mai zica nimic,Harry a coborat de la volan,si s-a asezat pe scaunul de vizavi,iar eu am urcat la volan.. Ieei conduc! Am zis eu in gandul meu extra,mega,super fericita intr-un fel ciudat.. - Mersi pentru ca m-ai ajutat sa imi fac parul.. Ai dreptate,nu poti avea asa usor carliontii perfecti. Am zis eu inocenta.
 - Mersi si eu ca m-ai ajutat sa ma machiez,si sa astup imperfectiunea asta. A zis Harry la fel de dulce. Mdaa.. La fel..
 - Bun,sa nu incerci sa adormi la ore,este finalul semestrului,si chiar daca am notele necesare,nu vreau sa imi stric imaginea. Am zis eu serioasa.. Daca faci asta,iti tai parul de pudel.
 -Atat iti trebuie.. A zis Harry iritat.

A strange Week- Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum