Capitolul 11

2.5K 195 2
                                    

Iata urmatorul capitol al cartii . Stiu ca este destul de scurt,si nu se intampla nimic interesant..Dar vreau sa prelungesc cat se poate de mult actiunea.

Oricum,sper sa va placa :*

- Buna dimineata perfectiune! Am zis eu miscandu-l pe Harry cu putere sa de trezeasca,dar el s-a intors cu spatele catre mine,si s-a infundat mai adanc printre perne.. Pff tot ca un copil mic se comporta inca..

Am inceput sa ma enervez din cauza "atentiei" pe care mi-o oferea Harry,si am ajuns sa iau din dulap o perna mare,umpluta cu pene de gaina de pe vremea lui bunica... Am luat-o in mana si m-am apropiat cu pasi mici spre patul meu in care dormea Harry,si fara sa stau prea mult pe ganduri l-am lovit cu putere cu perna in cap.. Am putut auzi doar un "Auch" si cateva injuraturi pe care nu le-am inteles..Nici nu ma mir ca a reactionat asa..Sa fiu sincera in perna aia mai degraba zici ca sunt pietre nu pene la ce grea ii..Dar o merita! Azi o sa fie o zi luuunga si grea..Si din cate am vazut toate,dar absolut toate sperantele mele ca vom revenii la normal,sau ruinat cand m-am trezit azi dimineata si m-am uitat in oglinda..Aveam din nou fata aia de de pudel ciufulit.. Bleah! 

Dupa lovitura ce a primit-o Harry s-a ridicat nervos din pat, si la fel ca si mine cu aceasi speranta falsa ca este in corpul sau,si ca totul a fost un vis..Dar ar fi fost prea frumos sa fie adevarat nu? 

Poate totusi,acest blestem ne va ajuta,si ne va schimba..Adica de ieri de cand ne-am schimbat nu ne-am mai jignit atat deloc.. Bine,nu deloc..Dar nu am mai putut sa facem nici asemenea glume proaste atata timp cat eram in corpul celuilalt..Adica ar fi fost ciudat.

- Iarasi sunt in corpul unei idioate? A zis el dandu-si ochii peste cap in momentul in care s-a uitat in oglinda.

-Iarasi sunt in corpul unei domnisoare? Am zis eu zambindu-i dulce.

- Cretino! 

-Fraierule! Am continuat eu. Uite,imbracate in hainele astea.. I-am zis eu asezand pe pat o pereche de jeansi stramti si un tricou cu mesajul "I LOVE MY BOYFRIEND!" .

-Bun.. Eu nu pun tricoul ala pe mine! A zis el comportandu-se ca o fetita razgaiata!

-Ba il porti! Am zis eu rastindu-ma la el. 

-Atunci si tu vei purta hainele astea! A zis el gonind spre camera lui,si scotand din dulap in graba o pereche de blugi mult prea stramti pentru un baiat,si un tricou cu mesajul "I HATE MY SISTER BOYFRIEND" . Daca a vazut ca sunt de acord sa ma imbrac in hainele astea,l-am obligat si pe el sa se imbrace si am ajuns amandoi sa ne vaitam

-OMG Harry,cum porti purta asa ceva! Ma strang blugii astia, mai ales in zona bijuteriilor tale! Am zis eu vaitandu-ma..I-am dat jos repede,si i-am aruncat in capatul opus al camerei.

-Dudo,astia sunt blugii tai! A zis el razand cu lacrimi,in timp ce eu ma uitam socata la el... Dar apropo,nici blugii astia nu sunt mai confortabili! A zis el uitandu-se mofturos la mine.

Ne-am uitat amandoi din nou prin garderopa,si fiindca nu vroiam sa ma faca Tontu asta de rusine,am scos din dulap o pereche de jeansi (nu chiar asa de stramti) albi , un tricou turcoaz cu o pisicuta dulce pe el si o pereche de conversi de aceasi culoare cu tricoul... Aratam perfect.. L-am ajutat pe Harry cu parul, dar nici in ruptul capului nu a vrut sa sa imi incretesc parul cu placa si sa il las desprins..Ajungand sa imi prind parul intr-o coada lejera intr-o parte.

La randul lui,si el mi-a pregatit o pereche de blugi albastrii,Un tricou negru simplu si o pereche de tenisi. Arata... Ca Harry..Nimic special la tinuta asta. Ma scapa foarte tare sa merg la baie,asa ca mi-am luat inima in dinti si m-am dus.. Dar de cand am intrat pana cand am iesit,am stat doar cu ochii inchisi..Nu puteam sa ii deschid,chiar nu puteam! 

Dupa 2 ore de pregatiri,am coborat jos la strigatul mamei,bineinteles..Nu inainte sa ne scriem fiecare in palma celuilalt lucrurile pe care trebuia sa le facem azi.. Nu o puteam da in bara din nou...

Am coborat grabiti in bucatarie,si ne-am asezat fiecare pe cate un scaun al mesei,fata in fata,in timp ce mama statea in capatul ei.. Eram doar noi trei si ne uitam unul la celalalt in timp ce serveam micul dejun.. Dupa cum ne asteptam,mama ne-a intrebat ce o sa facem azi..Mi-am departat usor mana,astfel incat sa pot vedea ce scrie in palma mea,si am observat ca acelasi lucru l-a facut si Harry.

-Deci Harry,ce planuri ai astazi? M-a intrebat mama uitandu-se atenta la mine. Atunci eu am aruncat o privire in palma mea rapid fara sa ma observe mama,si am inceput sa vorbesc.

-Ei bine,astazi am antrenamente la baschet cu baietii, si mai tarziu am intalnire cu Alison. Am zis eu zambind.

-Alison ha? Succes baiete,sigur o vei da pe spate cu farmecul tau..Daca este o fata speciaala vreau si eu sa o cunosc! A zis mama zambind

La cum il stiu eu pe Harry aceasta "fata speciala" va fi sigur o parasuta siliconata prin toate partile si imbracata sumar... Asa sunt majoritatea fetelor din liceu... Daca o sa faca ceva gresit la intalnirea mea cu Nick,o sa ii distrug si eu lui intalnirea.

Perspectiva lui Harry

-Iar tu Rebekah,ce planuri ai azi? A zis mama uitandu-se atenta la mine

-Ei bine eu.... Am zis eu uitandu-ma rapid in palma,si apoi din nou la mama.. Trebuie sa merg cu Claire sa verificam cum merg pregatiriile cu balul,fiindca eu il organizez practic si...  M-am oprit pentru cateva secunde pentru a revedea ce scrie in palma si am continuat: 

-si..... Am intalnire cu cimp..cu Nick dupa antrenamentele lui. Am zis eu uitandu-ma la mama zambind prosteste

-Deci amandoi aveti intalnire azi ha? A zis mama uitandu-se la noi

-Mda.. Am zis noi doi in cor

-Pai si atunci de ce nu faceti intalnire dubla? Astfel Rebekah o poate cunoaste pe Alison,iar Harry se poate imprieteni cu Nick..

Ce idee i-a mai venit si la mama..Este destul de ciudata,dar cred ca ne poate ajuta astfel Rebekah nu ii poate spune nimic prostesc lui Alison..Dar daca Alison se sperie daca vede ca mai este cineva cu noi? Adica este o intalnire intre amici..Dar as fi de fata..Deci nu vad nimic rau in asta!

- Nu este o idee rea deloc! Am zis eu zambind..In acest timp Rebekah s-a uitat socata la mine,si pe moment a dat din cap dezaprobator,apoi cred ca a ajuns sa fie de acord cu mine.

-Nu-i asa Harry? Am continuat eu

A dat din cap in semn ca nu,dar apoi a zis

- Mmm.. Nu este o idee prea rea..Si de abia astept sa ma imprietenesc cu Nick..Este un baiat super,il meriti Rebekah..Sunteti perfecti unul pentru celalalt!A zis Rebekah uitandu-se zambind larg la mine

Vrea sa joace dur ha? Dar o las in pace sa isi dea seama singura de ce fel de om e Nick....

Si credeti-ma asta se va intampla foarte repede!

A strange Week- Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum