Capitolul 6

2.7K 218 5
                                    

***

-Ai grija sa nu intri in balustrada!!!! A inceput Harry sa tipe la mine,in timp ce eu invarteam ca nebuna de volan.. Nu prea stiu sa conduc ce-i drept.. Dar nu vreau sa ii dau satisfactia asta. -Doamne,ce fricos mai esti.. Am zis eu dandu-mi ochii peste cap.
 -Scuza-ma ca nu vreau sa mor! A zis el ironic. Acum fi atenta la drum,sau lasa-ma pe mine!
 - Bine,bine.. Am parcat masina in parcarea scolii,si mi-am dat jos centura.. Acum nu uita,sa nu faci nimic prostesc ok?? Ai facut ceva,ti-am taiat parul..la 0. Sau poate il indrept cu placa.. De ce nu? Am zis eu zambind malefic.
 -Bine,bine..Nu fac nimic prostesc,dar nu te atinge de parul meu,fiindca daca faci asta,si eu te tund pe tine la 0! A,si ai grija sa nu te dai de gol,cum o faci tu de obicei cand minti...  A zis el deschizand usa.. Acum te rog.. Trebuie sa stralucesc! A zis Harry coborand rapid din masina,si eu urmandu-l.

-Heey Harry!! Harry!! A inceput sa strige Roby,alergand in urma mea.. Ce naiba vrea de la mine?? A stai.. Eu sunt Harry..Pff.

 -Heei! Am zis eu speriata,cu un zambet fals.
 -Ce faci omule? Vi la mine acasa mai tarziu sa ne pregatim pentru meci?
 Meci?Ce meci?? Bun..nu trebuia sa arat ca habar nu am despre ce vorbste,deci i-am raspuns..
 - Scuze,nu pot..am niste treaba..  Dar imi poti aminti despre ce meci e vorba.. Am cam uitat,fiindca am avut multe pe cap.
 -Ok.. Este meciul anului! Echipa noastra joaca contra echipei Rush din Chicago. Cum poti sa uiti asa ceva?
 -Hmm.. Nu am uitat,dumnezeule! Dar am fost foarte ocupat cu antrenamentele.. si na. Am zis eu incercand sa scap din incurcatura asta.
 - Deci.. Meciul este joi,iar balul este vineri, daca castigam,poate o sa ajungi regele balului!!! A zis Roby entuziasmat.
 - Da.. Dar cred ca o sa devina regele Nick daca castigam.. Am zis eu ganditoare
 - Baiatul Barbie? Imi pare rau sa o recunosc..dar da,ar fi posibil..fiindca o are alaturi pe Rebekah si pe taicaso...Dar daca ar afla amandoi ce pocitanie mincinoasa au langa ei....
 "Pocitanie mincinoasa"? Daca iesea din gura lui Harry,poate avea sens,dar Roby? Este un baiat dragut si cuminte,care nu ar jigni niciodata pe nimeni,daca nu l-a ranit cu adevarat,sau nu a facut ceva rau.. Dar totusi,sta cu Harry.. Deci poate l-a corupt.

***

-Buna copii,scoateti o foaie de hartie si un pix pentru testul la metematica!!A zis profesorul impartindu-ne cate un subiect la fiecare Test la mate?? Harry,de ce nu mi-a zis?? A stai..mai mult ca sigur a uitat,plus ca este test grila,deci probabil a sperat ca va reusi sa bifeze raspunsurile la nimereala..Norocul meu este ca sunt un geniu la mate,si m-am pregatit intens cu multe exerciti de clasele a 10 a,a 11 a si a 12 a  pentru a lua cu siguranta bacul cu nota mare..
 Am inceput sa rezolv exercitiile (mediocre) pentru clasa a 12 a dupa parerea mea,avand grija sa gresesc vreo 2,3.. Adica totusi,sunt eu geniu,dar Harry nu.

Perspectiva lui Harry

Imediat ce am intrat in scoala,prietena obsedata a lui Bekah,Claire a sarit practic pe mine.
 -Hei Bekah,cum a fost cina de aseara? M-a intrebat ea,in timp ce ma indreptam spre sala de curs.
 - Hmm.. destul de bine.. cred.
 - Si cum a reactionat Harry cand l-a vazut pe Nick?
 - Foarte rau..Mai aveam putin..scuze,mai avea putin si il strangea de gat.. Am zis eu incercand sa imi controlez cuvintele.
 -Aham.. deci azi,dupa ore mergem la cumparaturi!! A zis Claire entuziasmata.
 -Azi,dupa ore? Nu pot.. Am incercat sa ma scuz.
 - De ce?
 -Pai am putina treaba..
 - Mmm..Bine,pana la cat "ai treaba"?
 -Pana pe la 4 cred.. De ce?
 -Ei bine,dupa ce iti gati treaba..Vin sa te iau si mergem la cumparaturi.. Vineri e Baluul!!! Si daca castigam concursul de dans,va trebuii sa aratam trasnet! A zis Claire entuziasmata.
 -Da!! Am incercat si eu sa zambesc..Asa sunt toate fetele??
 

****** -  Domnisoara Styles,Domnisoara Styles,Rebekah Styles!!!! A inceput sa zbiere profa de Istorie... Domnisoara Styles!!!!!!!!!!
 Am ridicat usor capul de pe banca somnoros,si m-am uitat nedumerit la ea "Domnisoara Styles"? A da..sunt inca in corpul lui soramea...si eu care credeam ca e un vis urat..
 -Da.. Am zis eu frecandu-ma la ochii.
 -Domnisoara Styles,dormeai cumva la ora mea?? Fiindca asta o face doar fratele tau Harry Styles,care nu mai iese din detentie.
 -Nu,nu dormeam..Am zis eu cascand.
 - Domnisoara Styles,eleva mea exemplara..Ce te-a apucat? O serie de rebelism tarzie?Ei bine,daca da ai un AVERTISMENT din partea mea,daca se mai intampla o singura data,ajungi la detentie..
 -Nu se va mai intampla doamna! Am zis eu gandindu-ma la amenintarea Bekai..

****

Cum a fost ziua ta de scoala? L-am intrebat pe Harry in timp ce am urcat in masina.

 -Hmmm..Asa si asa.. Ti-am facut rost de o partida de shooping ,imediat dupa ce revenim la loc,si de un...Avertisment. Am zis eu repede..
 -Avertis..ce??? Am zis eu iesindu-mi din minti. Ti-am zis sa NU intri in belele!!!!
 -Nu am intrat.. Stai linistita,am primit un avertisment fiindca am adormit la ora D-nei Cookleyn,dar fiindca esti eleva ei "model" nu vei pati nimic.
 -Pff... Si eu acum ar trebui sa iti dai carlionti, nu? A zis ea cu o expresie neutra.
 -Scuze Bekah,nu am vrut.. Dar atata timp cat vom revenii la normal nu e nici o problema.

*****

- Cum adica nu ne poti transforma la loc???!!! Am tipat eu iesindu-mi din minti.

 - Eu nu va pot transforma la loc.. Asta se va intampla de la sine,in momentul cand nu o sa va mai certati,si va veti intelege reciproc. A zis Kinki cat se poate de calma.
 - Kinki,nu intelegi!!! Eu joi am meci de baschet,si vineri este balul!! Nu am de gand sa stau sa ma joc cu papusile!!! A inceput sa tipe si Harry.
 - Si eu am joi concurs de dans,si vineri e balul..Nu pot ramane in corpul astuia.. Am si eu o viata personala!! Am inceput eu sa gesticulez dramatic.
 -Imi pare rau copii,dar eu nu va pot ajuta.. Vreti sa deveniti la loc,trebuie sa va intelegeti. A zis Kinki.

Hmmm.. Da,se pare ca Harry si Rebekah o sa mai ramana ceva timp in corpul celuilalt.. Credeti ca pana la meciul de baschet,si pana la concursul de dans de joi,vor revenii la normal? Adica totusi azi este marti,si pana joi mai sunt doar 2 zile.. Credeti ca vor reusii?? Ei bine asta ramane de vazut.. Am multe idei si pentru continuarea cartii,daca bineinteles va place aceasta.

A,si inca ceva.. Fanfiction #251 si Teenfiction #428?? Sunteti cei mai tari,pupici!

A strange Week- Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum