Capitolul 17

2.1K 196 11
                                    

Heei dragii mei ! Am reusit sa postez urmatorul capitol din "A strange Week" care este foarte scurt..Si destul de romantic dupa parerea mea.. Avem fani al cuplului Harrison?

Ei bine,acum revenind..Sunt extra,mega,super bucuroasa fiindca am +800 cititori la carte!! V-am mai zis pana acum ca va iubesc??

Si inca ceva #75 fanfiction si #122 teenfiction??? Mooor ! Va iubesc dragilor!

Sunt foarte fericita ca ma urmariti si ca imi cititi cartea,si sper sa o cititi in continuare si sa nu regretati.

Va pup! Si ne vedem saptamana viitoare cu un nou capitol !

Savurati capitolul din plin! Pupici :* :*

Perspectiva lui Harry

Drumul pana la McDonalds a fost lung,obositor de lung deoarece maimuta aia paroasa de Nick se tot lauda in fata lui Alison despre ce macho-man e... De parca Alison nu merge la aceasi scoala cu el,si nu stie ce gaina laudaroasa e... Toata lumea cu capul pe umeri poate vedea asta..Si imi pare nespus de rau pentru Bekah ca nu se incadreaza in aceasta categorie..

Imediat dupa ce am coborat din masina puturoasa a lui Nick l-am vazut cum m-a luat usor de mana,si a incercat din nou sa ma sarute,dar am intors instinctiv capul astfel buzele sale adingandu-mi doar obrazul.

Si asa...Trebuie sa ma dezinfectez!

Am vazut-o pe Rebekah cum in acest timp coboara din masina impreuna cu Alison zambind..Doamne da-i minte si ajuta-ma sa nu faca vreo prostie fiindca o iubesc pe fata asta!

Am intrat toti 4 in local,si ne-am asezat la cea mai apropiata masa de langa feriastra..Bineinteles ca eu a trebuit sa stau pe aceasi parte a mesei cu Nick,iar Bekah pe cealalta parte cu Alison...

Dar chiar si asa,tot o puteam privii mai usor pe fata asta minunata...

-Deci iubito,ce vrei sa comanzi? I-am auzit vocea de gaina speriata a lui Nick,si brusc o senzatie de voma mi-a venit pe loc...

Cat de fals poate fi omul asta??

-Ăăm...Cred ca voi comanda un hamburger cu cartofii prajiti si ketchup si o coca-cola rece! Am zis eu zambind larg gandindu-ma la toata mancarea din bucataria McDonalds..

Nu va ganditi la mine ca la un nehalit obsedat de mancare..Nu,nu..Imi este doar foame fiindca azi nu am mancat nimic,si de cand sunt in corpul Bekai,sunt obligat sa mananc sanatos sa nu i se faca lui Barbie colacei...pff..Fetele sunt asa de,asa de....Obsedate!

Imediat dupa ce am scos aceste cuvinte pe gura,l-am vazut pe Nick holbandu-se cu gura cascata la mine,Rebekah se uita la mine nervoasa..Iar Alison..Doar chicotea.. Ii ador zambetul ala...

M-am trezit la realitate in momentul in care am simtit o lovitura puternica in picior data de... Bekah,bineinteles...

Atunci m-am resemnat,aducandu-mi aminte de pactul facut cu ea si am zis cu o voce trista.

-Sau mai bine o salata cu rosii si o coca-cola.

•Lovitura•

-Si a apa minerala...Am continuat eu.

Pff..In felul asta o sa ajung iara pe un pat de spital.. Imi este foameeeeee!!!!!

Perspectiva Rebekai

Imediat dupa ce am Nick ne-a dat comanda,am inceput si eu sa flirtez cu Alison..Este asa de usor sa flirtezi cu o fata cand esti una... Asa de usor,si ciudat..Dar na,intelegerea e intelegere..Nu?

-Ce frumos miroase parfumul tau! Am zis eu zambind catre Alison..

-Mersi,este....

Fara sa o las sa mai zica ceva am continuat

-Este cumva Coco Channel?

-Da,cum ti-ai dat seama? M-a intrebat ea uimita.

-Ei bine,si eu il folosesc..

•Lovitura•

-Adica sora mea Bekah il foloseste! Am continuat eu zambind..

-Haide Harry,nu merita sa te prefaci..Toti stim ca tu folosesti parfumuri de fete,fiindca esti aproape una. A zis Nick zambind dulce,si brusc l-am vazut pe Harry cum s-a inegrit la fata de furie... Oricum ar fi el,nu merita sa fie umilit asa,mai ales de el!.. Atunci am continuat si eu fara sa imi dau seama la gura.

-Iarasi vorbesti de tine la persoana a III a Nick? Am zis eu catre el cu o fata scarbita,lasandu-l fara cuvinte.

REBEKAH 1 , NICK 0

Puteam sa il vad pe Harry cum zambea modest la auzul vorbelor mele,si el era uimit de ce am scos pe gura..Dar si-a meritat-o din plin tampitul ala.

-Deci baieti, am auzit ca poimaine aveti acel meci important de baschet.. A zis Alison uitandu-se la mine zambind.

-Da,iar daca nu stiai..Eu sunt capitanul si vedeta echipei..A zis Nick facandu-i cu ochiul...

Imi vine sa vomit ...

-Serios? Fiindca eu credeam ca Harry este capitanul..doar el este vedeta nu? A zis ea uitandu-se patrunzator in ochii mei.

Perspectiva lui Alison

Nu imi vine sa cred ca sunt aici cu Harry.. Sincera sa fiu,eu am fost mereu indragostita de el,dar niciodata nu am vrut sa ii arat asta..Si din cate vad chiar lucrul asta l-a atras la mine. Stateam si ma uitam in ochii lui verzi patrunzatori,care imi provocau un fior de fiecare data cand ii priveam.. Chiar imi place de Harry,este baiatul perfect pentru mine..Si nu il pot suporta pe acest Nick care se crede buricul pamantului,si care mereu incearca sa il umileasca pe Harry.

Perspectiva lui Rebekah

-Deci..Iubito...Poimaine vei fi acolo pentru mine sa imi faci galerie la meci..Nu? A zis Nick uitandu-se la Harry

-Poftim?! Tu nu sti ce zi este Joi? L-a intrebat uimit Harry.

-Ămm...Ziua meciului? A zis el zambind

-Mda...Si altceva? A continuat Harry

-Altceva nimic.. Este ziua meciului! Nimic altceva! A zis Nick zambind ca un idiot.

-Este ziua meciului,si ziua concursului de dans! Cum ai putut uita un eveniment atat de important pentru Bekah??...Adica pentru mine! A zis el cu un ton ridicat.

Oare de ce nu sunt surprinsa acum?...Poate fiindca mi-am dat seama ce fel de persoana e...

-Nu am uitat..Doar am vrut sa iti fac o surpriza pacalindu-te ca am uitat iubito! A zis Nick prinzanu-l de mana.

Pfff.. Mincinos ipocrit !

-Rebekah,Harry..Cum va mai simtiti?..Stiti voi..dupa accidentul de azi.. Ne-a intrebat Alison.

-Da Bekah,cum te mai simti dupa prostia si inconstienta lui Harry.. A continuat Nick.

-Ne simtim foarte bine, am fost norocosi ca nu a fost nimic grav. Am zis eu,si brusc am simtit mana lui Alison cum ma cuprinde.

-Te-am intrebat cumva pe tine ? A zis Nick nervos.

-Nu,dar eu l-am intrebat! A zis Alison luandu-mi apararea in fata lui Nick

A pufait usor nervos, iar apoi a tacut din gura iritat..

**

Seara asta a fost foarte lunga si plictisitoare plina de laude pentru sine spuse de Nick,plina de vorbe dragastoase oferite de mine lui Alison si plina de priviri dragastoase din partea lui Harry..

A fost o seara ciudata si obositoare,iar odata ce am ajuns acasa nu mi-am dorit altceva decat sa ma intind in pat si sa ma pun la somn..fiindca daca tot asa ne vom trezii si maine...Va fi o zi foarte luunga...

Este ciudat ca am inceput sa ma obisnuieac sa traiesc in locul lui Harry?

Sper ca asta sa nu fie un semn de nebunie..fiindca nu vreau sa ajung la numarul 3 .

A strange Week- Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum