Capitolul 10

2.8K 210 7
                                    

Heeei ! Ce faceti fani fanfiction? :D Ei bine acesta este urmatorul capitol al cartii,si din pacate am o veste rea...Voi incerca sa postez pana incepe scoala aproape zilnic cate un capitol,fiindca odata ce va incepe,noi ne vom citi doar vineri ,sambata si poate duminica....  Astept comentarile voastre referitoare la carte cu cea mai mare placere,chiar daca sunt negative,sau pozitive :* Pupici!

Pentru o secunda eu una ma panicasem,si am inceput sa ma balbai,incercand sa scot cateva cuvinte pe gura..Dar stai! Am uitat ce am vrut sa zic..Mi-am uitat explicatia "logica" pe care trebuia sa le-o dau parintilor,in momentul in care ne vor intreba "-Ce este ineregula cu voi?"...Pff..Simteam ca voi muri pe loc daca cineva nu schimba subiectul,sau nu da explicatia in locul meu,si atunci a aparut baiatul "Superman" sau in cazul de fata "Supergirl" ca doar era in corpul meu,nu?

-De ce v-am face sa credeti ca este ceva neinregula cu noi? Amandoi suntem destul de stresati din cauza zilelor viitoare,adica eu am meciul..adica eu am concursul de dans,iar Harry are acel meci foarte important de baschet,care il poate trimite pe el si pe echipa lui in finale! A zis el plin de entuziasm..Prea mult entuziasm pentru mine! Explicatia lui ne-a adancit si mai tare in groapa in care eram deja,sapata fara intentie de noi.... 

-Rebekah,de cand esti tu asa entuziasmata pentru un meci in care joaca fratele tau? L-a intrebat mama serioasa,privindu-l cu uimire pe Harry..adica pe mine,adica pe Harry care era in corpul meu..Si dupa cum v-am zis baiatul "Superman" ne-a bagat adancit pe amandoi in groapa.. Harry nu mai stia ce sa zica,defapt cred ca stia fiindca chiar cand a deschis gura sa zica ceva am intervenit eu..Nu il puteam lasa sa ne bage singur in gura lupului... Am tras aer adanc in piept,si atunci am inceput sa vorbesc ca si Harry daca ar fi fost in corpul lui.. Am mentionat cumva ca vreau sa dau la actorie? :)

- Ea sa fie entuziasmata de un meci in care joc eu,sa fim seriosi,este entuziasmata fiindca joaca maimuta aia de Nick in ea! Am zis eu dandu-mi ochii peste cap..Nu pot sa cred ca i-am zis maimuta lui Nick care este cel mai dragut baiat din lume,si pe care il iubesc foarte mult! La auzul vorbelor mele Harry a inceput sa chicoteasca,dar cand i-am aruncat o privira rautacioasa si cu subinteles, si-a intrat si el insfarsit in rol,dar spre deosebire de mine pe el l-a luat DIN NOU gura pe dinainte.

-Heey!! Cum iti permiti sa vorbesti asa? A zis el pentru un moment serios si aparent nervos,toata speranta mea ca am iesit din situatia asta curata si ca Harry s-a maturizat,s-a dus pe apa sambetei,cand a continuat.. 

-Nimeni nu il face pe Nick maimuta inafara de mine! El este cimpazeul meu! A zis el si fara sa se mai poata abtine a inceput sa rada si el,si mama si tata spre uimirea mea... Idiotul!

-Ok,ok nu  va mai certati si haideti sa luam cina frumos in familie...A zis tata luand o lingura de pe masa, si punandu-si 3 linguri de salata in farfurie... Deci Harry,ce ne poti spune despre fata cu care ai intalnire maine? M-a intrebat tata curios.

Perspectiva lui Harry

OMG,am incurcat-o... Din familia mea,nimeni nu stia de Alison..Numai tata,cu care vorbesc tot timpul orice prostie din viata mea..Poate acum va intrebati cine este Alison...Ei bine ea este fata de care m-am indragostit,si aparent Rebekah nu stie nimic despre asta..O sa o dea in bara rau acum.... Alison este o fata dulce,care este in aceasi clasa cu mine.. Este ca sa zic asa,singura fata care nu ar da orice sa iasa la o intalnire cu mine,si lucrul asta ma atrage foarte mult la ea..Este frumoasa si inteligenta,si vrea sa dea la medicina.. Am insistat foarte mult ca vreau sa ies cu ea,pana a si acceptat...De fiecare data m-a refuzat cu motivul ca "Ea nu iese cu baietii populari,fiindca ei doar profita de fete" nu as face asa ceva in o mie de ani,mai ales cu o fata frumoasa si firava ca ea..Este superba,pur si simpu o ador,si chiar vreau sa o cuceresc si sa ies cu ea..Sa nu credeti ca daca a acceptat sa iese cu mine suntem impreuna..Credeti-ma ca Alison nu este asa usor de abordat,a acceptat sa iesim la intalnire ca amici,nimic mai mult..Pana as fi cucerit-o cu sarmul meu care topeste fetele...Pur si simplu o ador pe fata asta,iar daca maine ma trezesc tot in corpul Rebekai intalnirea mea va fi ruinata! 

Dupa vorbele tatei Rebekah s-a uitat speriata la mine ridicand sprnacenele,si eu i-am facut un semn discret sa vorbesca..Imi era frica de ce putea spune,este adevarat ca in majoritatea situatilor chiar daca era speriata si nu stia ce sa faca,ea mereu a avut vorbele la ea in comparatie cu mine..dar acum era diferit,trebuia sa vorbesca despre cineva pe care nu o cunostea..Persoana de care eram indragostit..Dar sa zicem ca nici asta nu era problema,ci faptul ca eu nu il pot vedea pe Nick,si mai mult ca sigur va face sau va zice ceva care sa imi distruga sansele cu fata asta..de asta imi este mie teama...

-Fata cu care am intalnire,este o fata frumoasa si speciala pentru mine..Cum este si Nick pentru Rebekah..Este minunata pur si simplu..A zis ea incercand sa para cat mai emotionata,in timp ce vorbea despre fata visurilor mele.. De ce a facut Rebekah asta? De ce a vorbit asa frumos la adresa lui Alison...Doar ca sa imi demonstreze ca ea nu este ca si mine,si ea nu judeca?

Nu m-am putut abtine,si l-a sfarsitul cinei cand am urcat fiecare sus "in camerele noastre" am mers si am intrebat-o razamandu-ma de tocul usii camerei mele,in care se afla ea.

-De ce ai facut asta?De ce ai vorbit asa frumos la adresa lui Alison? Am intrebat-o eu in timp ce ea s-a asezat in fund pe patul meu

-Pentru ca sa iti demonstrez ca eu nu sunt cretina ca tine sa judec oamenii fara sa ii cunosc cu adevarat! A zis uitandu-se cu dispret la mine..Am vrut sa ii zic ca poate eu il cunosc mai bine pe Nick,decat ea..Dar nu am vrut sa fac asta fiindca apoi mi-ar fi stricat intalnirea,si tot odata cu ea sansele cu Alison..Dar nu imi bat capu,fiindca daca va mai sta putin in corpul meu,isi va da arama pe fata singur prostul in fata ei fara sa vrea,sau sa stie..Mi-am dat ochii peste cap,si i-am zis

-Multumesc! Dar o sa iti dai seama ca nu eu sunt ala cretin cat de curand.. Am zis eu fara sa ma abtin zambindu-i dulce,si pregatindu-ma sa ies din camera..

-Stiu ,mi-am dat seama deja acum cateva secunde.. A zis ea zambind la fel de dulce..

Am intrat in camera ei,si am simtit cum un fior ma ia..M-am uitat din nou in oglinda ei de machiaje,si cand mi-am vazut chipul am pufait zgomotos.. Cum ni s-a putut intampla asa ceva,si de ce noua? Viata mea va fi ruinata,si chiar daca am incurajat-o azi dupa ce am aflat de la Kinki ca pana nu ne vom impaca nu vom revenii la loc ca va reusi sa joace baschet,si eu sa dansez,imi este frica,sincer...Si nu inteleg prostia asta de Blestem,sau ce o fi..Adica noi ne intelegem,si nu am revenit la loc...Prin ne intelegem vreau sa zic ca avem o relatie mai speciala..Si noi nu am mai fi noi daca nu ne-am mai tachina si certa,nu? M-am intins ingandurat in patul Rebekai,si cand sa pun capul pe perna,am simtit ceva tare sub ea..Cand am ridicat-o si m-am uitat,am gasit un caiet cu o coperta de piele alba,care semana cu un jurnal..Nu pot sa cred,Rebekah are un jurnal si si-l tine sub perna? Si eu am unul,dar in sertarul cu chiloti,unde stiu ca nu isi baga nimeni nasul,nici macar Rebekah.. Fara sa ma pot abtine,am luat jurnalul in mana,si am incercat sa il deschid,dar chiar atunci cineva intrase in camera..Rebekah

-Nesuferitule,ce faci cu jurnalul meu! este PERSONAL!!! A zis ea luandu-mi fulgerator jurnalul din mana..

-L-am gasit sub perna,si apropo prost loc sa ascunzi un jurnal.. I-am zis eu cat se poate de calm

-L-ai deschis?Fiindca daca ai apucat sa citesti si un cuvintel din el,jur ca te omor! A zis ea printre dinti.

-Bine,bine..Si nu nu l-am deschis! Am zis eu dandu-mi ochii peste cap. Apropo de ce ai venit aici,fiindca daca te-ar vedea mama....

-Stai linistit Einstain,ca nu m-a vazut nimeni..Pur si simplu imi era dor de camera asta.. A zis ea ridicand umeri vizibil trista.. M-am apropiat de ea,si am luat-o in brate fiindca stiam ca mai avea putin si incepea sa planga..

-Si mie imi este dor Bekah...Dar o sa ne revenim la normal,sunt sigura de asta! Promit! Am zis eu imbratisand-o puternic..

Prea multa drama si iubire pentru o singura zi,nu?

A strange Week- Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum