Capitolul 8

2.4K 214 1
                                    

Iertati-ma ca v-am facut atat sa asteptati,dar am avut cateva probleme cu netul si nu pot posta.. Sorry :/ .

Dar acum sa iata-l capitolul 8 ! Enjoy! :*

**

Am trantit zgomotos usa de la intrare,obosit si iritat... Sa fi fata,nu-i usor.. Dar sa nu ii spuneti Rebekai ca o compatimesc!

Am urcat scarile,bucuros ca nu m-am intalnit cu mama pe coridor,si am intrat din obisnuinta in camera mea..M-am intims in pat,si cand eram aproape gata sa dorm,aud pe cineva cum intra tip.til in camera,si imi da o perna peste fata.

-Heeei!! Am strigat eu

-Vreau sa o vad!!! Imi aud vocea care suna perfect,si imi dau seama ca este Rebekah.

-Ce? Lasa-ma sa ma odihnesc,sunt rupt!

-Rochia tembelule,si apropo: daca o sa ma (te) vada mama sigur o sa intre la banuit,deci ridica-te !!! Imi tipa ea in ureche,si linistea mea de simpla durata se duce pe apa sambetei.

-E in plasa de acolo! zic eu aratand cu degetul catre plasa gri din coltul camerei,in timp ce eu m-am ridicat incet in fund.

A deschis emotionata punga,si a scos fara a clipi rochita de acolo..

-Cum e? Am intrebat eu mandru..

Chiar imi placea rochia asta,si oricat de mult o urasc eu pe Rebekah,am ales-o cu suflet,si tocmai de asta ma gandeam eu ca va avea ceva de comentat...

-Imi place modelul,dar Harry!!! Nick uraste culoarea asta! Stiu ca il urasti,dar imi distrugi viata cu asta! A tipat ea uitandu-se cu o expresie neutra.

-Ma lasi! Am stat 3 ore sa iti gasesc rochia asta si ti-am mai suportat si prietena!Si tu,niciodata nu esti multumita! Tampitul ala de Nick te tine in lesa ca pe un caine! Tu cam asta esti pentru el cretino!

-Cretino..ha??? A zis ea uitandu-se cu scarba la mine.

Vreau cat mai repede sa ma intorc in corpul meu,dar cum pot sa ma inteleg cu ea????!!! Sincer

Perspectiva Rebekai

Sincera sa fiu,adoram rochia asta chiar si culoarea ei, doar ca..Nick este primul meu prieten,si chiar vreau sa ii fac pe plac si sa nu ma cert cu el... Doar ca nu vroiam sa ii zic asta lui Harry,fiindca daca o faceam,acum se batea cu pumnul in piept ca ii perfect si chiar nu vreau sa il aud acum,la ce zi am avut... Nu stiu de el,dar eu una sunt pur si simplu traumatizata,de azi dimineata sunt in corpul lui Harry,si doar noi stim asta...Daca cineva ar afla ne-ar duce direct la spitalul de nebuni,si nu ii invinuiesc fiindca si eu as face-o..Trebuie sa dorm,sa stau si sa ma imbrac cu hainele lui Harry ca sa nu dam de banuit,si cel putin de azi dimineata m-am abtinut sa ma duc la baie, fiindca as fi avut din nou un soc,si chiar nu vreau sa retraiesc acele momente de azi dimineata.... Am incercat sa imi ascund sentimentele si frica teribila ca voi ramane asa,si am incercat sa fiu pozitiva,si sa gasesc repede o solutie pentru orice situatie.. Nu vreau ca Harry sa ma creada fricoasa si slaba,si nu vreau sa ii dau satisfactia sa rada de mine,sau sa se creada mai destept..El este baiat,si chiar si in perioada cand ne aveam bine,tot nu il lasam sa stie totul despre mine..El ma crede perfecta,dar nu stie cat am tras ,mai ales in generala sa imi fac reputatia asta..Chiar daca invatam bine,copii ma faceau o tocilara,si radeau cu fiecare ocazie de mine fiindca purtam ochelari si aparat dentar...Pe cand Harry era cel mai tare baiat din scoala,si si-a putut mentine aceasi reputatie si la liceu,pe cand eu mi-am creeat-o.

Gandurile mele au fost intrerupte de Harry,care m-a tras tare de mana.

-Pamantul catre Rebekah!!! A zis el in soapta.

-Ce vrei? L-am intrebat eu

-Mama,urca scarile! A zis el aratand spre usa.

-Si? Eu ipotetic sunt in "camera mea",deci ia pungile,si fugi in "camera ta" !

-Prea tarziu! A zis el in soapta in timp ce usa camerei lui s-a deschis.

-Rebekah,ce faci in camera lui Harry?A intrebat mama uitandu-se uimita la noi.

-Ăă..Um..Rebekah a venit la mine in camera pentru ca... Am zis eu uitandu-ma la Harry.

-Pentru ca Harry mi-a furat pungile cu cumparaturi! A zis el uitandu-se si el la mine.

-Ok..sa zicem ca va cred...Ce-i cu voi,v-ati purtat ciudat de azi dimineata! A zis mama uitandu-se la noi suspicioasa.

-Nimic,dece ai crede ca ne purtam ciudat? A zis Harry balbaindu-se.

-Nu stiu,poate ca esti in camera lui Harry,unde tu niciodata nu intri.A zis mama.. Acum arata-mi si mie rochia ce ti-ai cumparat-o!

I-am dat punga in care se afla rochia lui Harry,si el a dat-o mamei,care s-a uitat uimita la rochie..

-Ests superba!! Abia astept sa te vad imbracata in ea! A zis mama privind cu atentie rochita frumos croita.

-Stiu,si mie imi place,dar am uitat ca Nick uraste culoarea asta! A zis Harry razgaiat.

Il omor!

-Stai linistita ca atunci cand va vedea cum arata rochia asta pe tine,Nick va uita de tot si toate ! A zis mama imbratisanu-l.

Pfff il urasc !!!!

-Te iubesc mami! A zis el pitigaiat!

-Si eu va iubesc ! Acum mergeti si schimbati-va si coborati jos in 10 minute la cina ! Va iubesc!

A strange Week- Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum