- Acum ca m-am facut inteleasa,haideti la scoala. A zis mama
- Haide, te duc eu. A zis Harry suparat dand din cap spre directia usii de la intrare.
Mi-am luat geanta mea de culoare turcoaz,mi-am pus-o pe umar si am iesit gafaind din casa. Dupa ce ne-am asigurat amandoi ca mama nu ne mai poate auzi, am urcat in masina alaturi de fratemio,si am plecat.. Pe drum Harry a inceput.
- Sti ce? Este vina ta, de cand te-ai nascut mi-ai stricat viata cu "perfectiunea ta" !
- E vina mea?? Mereu tu incepi sa faci o gramada de tampeni ! Dar sti ce? Daca "ti-am stricat viata" cum zici tu,atunci nu mai vorbi cu mine.. Am zis eu coborand din masina,fiindca am ajuns la scoala. Am luat-o inaintea lui Harry cu vreo 5 metri, fiindca sa fiu sincera cuvintele ce mi le-a adresat acum chiar m-au durut. Imediat ce am intrat in scoala,m-am intalnit cu prietena mea cea mai buna Claire.
-Lasa-ma sa ghicesc... Iara te-ai certat cu Harry? A zis Claire sprijinindu-se de dulapul meu.
-Da,pai altfel se putea?! Am zis eu ironica,in timp ce mi-am scos cartea mea de chimie. Sincer,cateodata chiar nu-l inteleg! Amandoi suntem ca focul si apa,ca cerul si pamantul,nu cred ca ne vom putea intelege bine vreodata!
- Hei,nu fi asa negativista,adica totusi este fratele tau! A zis Claire dandu-mi usor un pumn in umar.
- Si tu zici asta fiinda iti place de el din clasa a 5 a! Am zis eu cu un zambet fals
- Mda,ar fi si asta, dar sunt prietena ta,si tin la tine, si nu vreau sa te mai aud cum toata ziua te certi cu el. A zis Claire zambind,apoi foarte serioasa.
- Acum ai vorbit ca mama! Am zis eu razand indreptandu-ma spre sala de chimie.***
Perspectiva lui Harry
"Imediat dupa ce a coborat din masina,si practic a luat-o la fuga ca descreierata,m-am intalnit cu prietenul meu Roby,care este topit dupa soramea.. Nu a deschis niciodata subiectul fata de mine,dar il cunosc destul de bine,deci vad cum o priveste.. Dar toanta prefera sa fie impreuna cu Nick, care este un mincinos si jumatate,si care este impreuna cu ea doar ca sa ma aduca pe mine la disperare... Dupa ce am stat vreo 10 min de vorba cu Roby,fiecare s-a dus la ora lui.. Eu la anatomie,si Rob la Fizica.. La sfarsitul orelor, am fost de acord sa il iau si pe Roby sa il duc acasa,si bine inteles ca a trebuit sa o iau si pe Rebekah. Si inca un motiv in plus pentru care nu ne intelegem bine,sunt fitele ei zilnice cu care ma dispera"
Dupa ce am terminat orele m-am urcat in masina lui Harry,in care era si prietenul sau Roby. E dragut baiatul, dar atata timp cat il suporta pe fratemio cred ca e exact ca el,plus ca eu am prieten! M-am asezat pe bancheta din spate a masini,fiindca in fata statea Rob. Harry cred ca m-a pus in spate intentionat,fiindca stie ca eu nu suport mirosul de vanillie dintr-o masina,si el are vreo 10 deodorizante de acest fel in spate.. Bleaah,cred ca mai aveam putin si vomitam de la acest miros extra dulce.
La un momendat Roby s-a uitat la mine si m-a intrebat daca sunt bine,in timp ce Harry conducea fara sa ma bage in seama.
- Nu sunt prea bine Rob,cum pot fi bine cand sunt inconjurata de mirosul asta dulce si ametitor.. Nu este de ajuns ca am rau de masina de obicei,mai trebuie sa mai si suport mirosul asta! Am zis eu nervoasa si ametita.
- Din nou te plangi,si te plangi! Tie chiar nimic nu iti convine?? A zis Harry iritat.
- Nuu!! Atata timp cat iti bati joc de mine!! Am izbucnit eu
- Rebekah,e masina mea! Nu iti convine nu te mai urca in ea!!
-Ok,pe mine lasati-ma aici. A zis Roby speriat.
-Bine Rob,ne vedem maine! A zis Harry batand palma cu el.***
Odata ce am ajuns acasa,am urcat in camera mea si m-am schimbat evitandu-l total pe Harry,o singura data daca ne mai auzea mama certandu-ne ne pedepsea,si cine stie ce pedeapsa ne dadea.
la un momedat am primit un mesaj de la Claire in care imi spunea daca facem petrecere in pijamale in seara asta,si sa ne uitam la serialul nostru favorit The Vampire Diaries. Si cand eram aproape gata sa apas butonul "Trimite" , mi-am adus aminte ca in seara asta luam cina la prietenei mamei Kinki. Deci am ajuns sa ii zic ca cu pot.. M-am intins in pat,si m-am pus putin la somn, mai sunt 4 ore jumatate pana la cina,deci am timp sa ma odihnesc.
CITEȘTI
A strange Week- Finalizat-
FanfictionRebekah si Harry Styles,sunt doi frati aparent obisnuiti,cu multe certuri si probleme. Ce se va intampla cu ei atunci cand fiecare intra in corpul celuilalt? Vor invata sa se aprecieze unul pe celalalt,sau vor ramane asa pe vecie? Aflati totul in "...