Capitolul 21

2.2K 185 5
                                    

Heeii dragilor !!! 

Ce faceti? Cum este la scoala?

Ei bine,in sfarsit am reusit si eu sa postez capitolul 21 al cartii care sper sa va placa.

Va multumesc inca odata pentru comentariile frumoase,stelutele primite si acest numar mare de cititori care ma bucura foarte mult.

Ei bine..ca sa nu ma mai lungesc atat..Sa incepem.

P.S Inca odata va multumesc pentru tot !!PUPICI :* :*

***

-Imi vreau masina inapoi!! Ma dor picioarele groaznic Rebekah !!! A zis Harry oprindu-se in mijlocul drumului si batand din picior.

-Te rog...Si pe mine ma dor toate oasele,ma doare capul si imi este somn! Am zis eu pe acelasi ton a unui copil mic si razgaiat.

-Pe mine ma dor toate astea la un loc,plus ca imi este foame...Imi este teribil de foame! La cat de foame imi este l-as putea manca si pe Fluffy, catelul doamne Mckenzie... A zis Harry pornind din nou la drum.

- Te rog...mai avem 1 metru pana ajungem in fata casei,plus ca nu aveai ce face cu catelul doamnei Mckenzie.. Acel chiuaua chel,nu are nici pic de carne pe el..Pot sa jur ca e doar piele si os! Am zis eu  intrand in curtea casei.

-Mda...Dar decat sa mananc iarasi "mancare de vaci" mai bine rod oase. A zis el deschizand usa casei

-"Mancare de vaci"???? Te rog! Este cea mai sanatoasa mancare ! Dar un idiot ca tine normal ca nu stie asa ceva!!! Am zis eu iesindu-mi din minti.

- Da,da.. "cea mai sanatoasa mancare"...cum zici tu... dar eu tot mananc cartofii prajiti facuti de mama.

Pff...  Cateodata asa mi-as fi dorit sa fiu singura la parinti,fara specimene ciudate ca Harry...

Imi era foarte somn,asa ca am urcat pana in camera lui Harry,si m-am intins putin in pat sa ma relaxez..Ma tot gandeam la Roby,si la ce mi-a zis acum ceva timp... Nu credeam ca el simte ceva pentru mine,si nici eu nu credeam ca dupa o vorba,si o privire timida din partea lui sa ma reindragostesc...Tocmai de Roby..Cel mai bunr prieten a lui Harry,si baiatul pe care il stiu de o viata..

Am incercat sa imi iau gandul de la tot ce se intampla in jurul meu,asa ca am aprins televizorul si am inceput sa ma uit la Teen Wolf.. Am inceput sa ma uit...fiindca dupa primele 5 minute, am adormit instant ca un bebelus.. Ma dureau toate oasele din corp,chiar mi-am dat silinta sa invat toate acele scheme,si eu zic ca mi-a reusit..Dar m-a si obosit extrem de tare in acelasi timp tot acest antrenament...

Harry's pov.

ora 19:30

Am mers tiptil pana la usa camerei mele,care era intredeschisa. Am vazut-o pe Rebekah dormind bustean in patul meu,strangand la piept o perna mare si pufoasa si sforaind.

 Nu credeam ca voi zice asta vreodata...dar Doamne ce naspa se aude cand sforai.. 

Asta era sansa mea! Am inchis usa incet,astfel incat sa nu ma auda,si am coborat rapid scarile pana in bucatarie unde mama taia niste morcovi.

-Hei scumpo,ce faci? M-a intrebat mama in timp ce eu m-am asezat pe scaunul de la masa din bucatarie.

-Am..Mai nimic... Am zis eu luand un mar  din cosul cu fructe,invartindu-l.

-Harry inca doarme? M-a intrebat mama.

Harry? Cum adica "Harry inca doarme?" . A stai..M-am prins!

A strange Week- Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum