Heya fani fanfiction! Cum este la scoala? Ei bine dupa cum v-am promis,iata urmatorul capitol al cartii care sper sa va placa..
Atentie,acest capitol contine un puternic impact emotional asupra cititorului!!
Astazi am primit cea mai mare palma din viata mea pe care nu credeam ca o voi primii vreodata..cel putin nu din partea lui! Persoana in care am avut cea mai mare incredere,care m-a facut zilnic sa zambesc si sa ma simt speciala... El a fost ingerul meu pazitor,care mereu ma apara mereu..Sau cel putin asa credeam..Am facut orice pentru el ,i-am luat apararea in fata tuturor,chiar si in fata lui Harry.. Care mereu incerca sa imi deschida ochii,si eu mereu ziceam ca aberiaza.. Cum am putut fi asa de nedreapta cu el?
Simt cum inima mi se rupe in mii si mii de bucatele,sunt o asa mare idioata!! Cum am putut sa fiu asa de nesuferita cu Harry?!? Daca ar afla ca stiu,mi-ar scoate ochii una intr-una ,si nu vreau asta..
Stiu ca are dreptate,mereu a avut! El doar a incercat sa ma protejeze,si eu? Eu ce am facut? Sa ies cu un mare bou care doar a profitat de mine!
Am reusit intr-un final sa ma trezesc la realitate,dar nu intr-o imprejurime frumoasa
- Rebekah!!! Trage volanul Rebekah!!! L-am auzit pe Harry strigand,si apoi cand m-am uitat in fata am avut un soc.
Din fata venea un tir,si mai avea cred ca 2 metri pana sa intre in noi..Din greseala am intrat pe cealalta banda a soselei din care veneau masinile in sens opus!
M-am panicat,si am tras asa tare de volan,in nu stiu ce directie..Eram prea speriata si socata incat nu puteam gandii limpete,am inchis ochii,in tot acest timp,fara ai mai putea deschide..Intr-un final,mi-am auzit vocea mea subtire,si atunci mi-am dat seama ca ma striga Harry.
-Rebekah,esti bine? M-a intrebat el tusind.. Atunci am deschis ochii si am ramas socata,aveam sange pe toata fata si asta ma speria..
-Sunt bine,cred...Dar tu? L-am intrebat eu tusind cu putere.
-Sunt ok..cred.
M-am uitat in jur,si am realizat ca defapt stateam cu susul in jos..Asta insemnand un singur lucru..Masina noastra s-a rostogolit in momentul in care am tras cu forta de volan... Am auzit mai multe voci,si cativa oamenii indreptandu-se spre noi,de asemenea am auzit soneria salvarii care ma speria.
-Scoatetii din masina acum! Nu mai are mult si va lua foc! Grabiti-va ! Am auzit o voce puternica de barbat..
Nu imi puteam tine ochii deschisi,asa ca i-am inchis lasandu-ma dusa de val. Am auzit doar acele voci in jurul meu,care ma infiorau.
-Am scos fata din masina!!! Duceti-o la ambulanta,acum!! Am auzit o alta voce barbateasca
-Nu putem scoate baiatul,e intepenit aici!! A tipat un alt barbat ingrijorat!!
-Nu mai pierdeti timpul si incercati sa il scoateti! Nu il putem lasa aici sa moara!!! Acum! A strigat acelasi barbat cu o voce puterinica.
Imi era frica,tremuram toata... Este doar vina mea!
Perspectiva lui HARRY
Nu imi puteam deschide ochii,nici nu vroiam defapt..Imi era frica..De cand m-am uitat la fata mea in masina,si mi-am vazut fata plina de sange am incremenit..Ce naiba s-a intamplat? Cum am ajuns aici?
Am simtit un barbat cum m-a luat in brate,si m-a asezat pe o targa..Imediat dupa aceea mi-a pus mana pe gat cautand o vena si a tipat.
-Respira!!
CITEȘTI
A strange Week- Finalizat-
FanfictionRebekah si Harry Styles,sunt doi frati aparent obisnuiti,cu multe certuri si probleme. Ce se va intampla cu ei atunci cand fiecare intra in corpul celuilalt? Vor invata sa se aprecieze unul pe celalalt,sau vor ramane asa pe vecie? Aflati totul in "...