Capitolul 25

2.1K 180 5
                                    

Bună dragii mei ! Ce faceţi? În sfârşit a venit weekend-ul nostru iubit, căruia îi cam place să se lase aşteptat după o altă săptămână lungă...Dar ce contează acum este că e vineri, deci iată penultimul capitol din ASW.....
Am tot stat şi m-am gândit dacă sa gat azi cartea, sau să o mai lungesc puţin,dar tot nu m-a lăsat inima să gat azi cartea...Aşa ca sorry că acest capitol este cam plictisitor şi nu se întâmpla mai nimic interesant dar mna... :/ .
În fine, nu vă mai reţin fiindcă ştiu ca aţi aşteptat acest capitol...

**
Am reusit,noi chiar am reusit ! Chiar daca suntem in corpul celuilalt am reusit sa ne indeplinim planurile de mult facute..Mi-am dorit atat de mult sa castig concursul de dans incat in momentul in care am intrat in corpul lui Harry mi-am pierdut orice speranta ca voi tine in mana acest trofeu auriu, nu de alta dar Harry e un dansator oribil...

Sunt extrem de fericita ca "am reusit" sa castig concursul de dans,si sa ma revansez fata de Harry dupa tot am facut eu in saptamana asta, dar intr-un fel ma simt ca si cand as fi trisat chit ca nu este adevarat,dar asa ma simt..

- Bravo iubito,sunt mandru de tine ! A zis Nick sarutandu-mi crestetul capului si imbratisandu-mi corpul strans.

-Mmm..ersi.. Si eu sunt mandru,mandra de tine! A zis Harry cu un zambet gigant pe fata.

Nici nu ma mira,acum datorita mie my big bro e capitanul echipei !

-Mda....multumim lui D-zeu ca i-a dat macar la sfarsitul meciului si o mana dreapta in loc de doua stangi. A zis Nick zambindu-mi iritat.

-Decat doua picioare stangi,mai bine doua maini stangi ! A zis Harry zambindu-i dulce lui Nick.

-Poftim? Am inteles eu gresit baby? L-a intrebat Nick nedumerit pe Harry.

Harry's pov

Doamne fereste cum sa intelegi gresit idiotule?
Daca i-ati fi vazut fata,ziceai ca l-a calcat in picioare un unicorn care vomita curcubee.

Am privit-o scurt pe Bekah care mi-a aruncat o privire in semn ca nu, chiar daca de abia asteptam sa ii zic replica cu unicornul am facut cum mi-a zis Rebekah fiindca ii eram putin dator.

-Nu unicornule ! Am zis eu zambindu-i dulce, si apoi punandu-mi mana la gura abtinandu-ma sa nu rad... Hopa..scz b..b..baby.

-In fine iubi, unde mergem in seara asta sa ne petrcem? A zis el aplecandu-se sa ma sarute.

-Nici unde, seara asta este seara familiei Styles ! Am zis eu apropiindu-ma de corpul meu luandu-l pe dupa cap.

-Cum vrei, dar aveam de gand sa te duc la filmul ala.... Spulbete de pene care iti place... A zis el prizandu-ma de mana.

Deci dragi oameni, iata cea mai mare dovata a prostiei intergalactice... Spulbere de pene :)) Merita un Oscar baiatul asta nu?? Si va mirati de ce nu il suport...
Inteligenta scurta....

-"Bulbere de stele" vrei sa zici?  L-a intrebat Rebekah...

-Styles,stiu ca esti un genius,dar de data asta ai incurcat sarea cu zaharul . A zis el zambindu-i batjocoridor corpului meu.

Bun... Daca eu sunt genius, el e Einchstein.. Si acum sincer, mai bine sa incurci sarea cu zaharul decat carnea cu rahatul ( rahatul alimentar,nu intelegeti altceva)..

**

Rebekah's pov.

- Mancare chinezeasca sau pizza? Ne-a intrebat tata.

-Mancare chinezeasca! Am zis eu

-Pizza! A zis Harry

Am vazut cum si mama si tata se intorc cu fata catre noi,profitand de culoarea rosie a semaforului si ne priveau nedumeriti.

A strange Week- Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum