Facts

1.9K 104 4
                                    

Heii dragilor !
Chiar daca cartea ASW este terminata de cateva luni bune, m-am gandit ca ar fi dragut sa mai postez cateva curiozitati despre ce ar fi trebuit initial sa se intample in carte, si multe alte chestii.
Ei bine, lucrul asta o sa-l fac la fiecare carte pe care o voi termina de acum in colo, si chiar sper sa va placa :*.

Deci sa incepem :

1. Povestea este inspirată din filmul Freaky Friday.

2. Iniţial, fratele Rebekai trebuia să fie interpretat de Niall Horan :))) ( Puţin cam ironic, având în vedere cu ce s-a întâmplat în TBS)

3. La început numele lor de familie era "Hale" ci nu "Styles" . Acesta a fost schimbat când mi-a venit ideea pentru partea a 2 a a cărţii.

4. La început, Harry ar fi trebuit să se îndrăgostească de Claire și să rămână cu ea împreună. Astfel personajul lui Ali nu ar mai fi existat.

5. Chiar dacă nu pare a fi așa , acţiunea cărţii se desfășoară fix pe perioada unei săptămâni.

----------------------------------------------------

Cam atat pentru azi.
Sper ca v-au placut cele cinci facts , si daca da nu uitati sa lasati o steluta si un comentariu in legatura cu parerea voastra despre ce s-ar fi intamplat daca aceste curiozitati ar fi devenit realitate.

Va pup ! :*:*

A strange Week- Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum