Capitolul 7

2.6K 214 5
                                    

- Sa ne intelegem?? Asta inseamna ca o sa ramanem asa pe vecie!! A zis Harry speriat in timp ce isi misca mainile in toate directiile. - Ei bine,imi pare rau dar eu altceva nu pot face.. Eu trebuie sa plec copii,fiindca am treaba..Nu uitati:Trebuie sa invatati sa  va intelegeti! A zis Kinki departandu-se de noi,la un moment dat disparand prin multimea de oameni,care asteptau o masa.

*** -Harry,nu se poate sa ramanem asa,joi am acel concurs de dans,iar tu ai meciul,si vineri este balul...Daca pana atunci nu ne transformam la loc... Am zis eu prinzandu-mi fata in palme speriata..
 - O sa fie totul bine,Bekah,nu te ingrijora..Chiar daca nu ne vom transforma la loc pana joi,ne vom descurca.. Adica stiu si eu sa dansez putin,iar tu in copilarie ai facut baschet.. A zis el imbratisandu-ma
 -Da...Nu ma voi descurca..adica tu nu sti coregrafia! Am zis eu privindu-l pentru un moment pe Harry,apoi punandu-mi la loc mainile la ochii..
 -Bekah..O sa fie totul bine... Vom reusii noi cumva sa ne descurcam.. Acum porneste fiindca e verde!
 A zis el dandu-mi drumul din imbratisare..
-Acum!! Am zis eu punand la loc mainile pe volan.
 -Totusi..Partea buna este ca m-am facut cu o sesiune de cumparaturi! A zis el zambiind fals.
 - E sesiunea mea! Vezi,daca imi alegi o rochie urata de bal,jur ca te omor! Am zis eu serioasa 

-Inca sunt in corpul tau ciudato! Deci nu cred ca ai vrea sa te sinucizi singura ! A zis el razand victorios.

***

-Ce baiat dragut..Pot sa jur ca se uita la fundul tau! Mi-a zis Claire in soapta,in timp ce cautam "rochia perfecta pentru bal". Fetele chiar sunt psihopate!  - La fundul meu? Cine se uita,sa ma duc sa ii dau una in fata! Am zis eu nervos.. Adica,eu sunt "luata",cum isi permite asa ceva! Am zis cu o voce pitigaiata,cand mi-am adus aminte ca in realitate acel baiat se uita la fundul Bekai.
 -Totusi e dragut!! A zis Claire cu bale in gura..Pfff..Daca asa sunt toate fetele,nu vreau o relatie serioasa! Mi-am zis eu in gand. 

* Dupa 2 ore*

-Ce zici de rochia asta? E superba,trebuie sa o probezi! Mi-a zis Claire impingandu-ma dea dreptul in cabina de proba.. Am tras rochia incet pe mine,si am inceput sa ma uit in oglinda..Arata chiar bine. Era o rochie de un albastru inchis scurta,fara bretele,si cu multe volanase..Era perfecta pentru Rebekah.. Era perfecta si pentru ca nu era foarte scumpa,ci doar 100$,plus ca fata asta ma tine in mall de 2 ore in cautarea unei rochii,deci nu am de gand sa imi petrec noaptea cu ea aici. 

-E perfecta! Am zis eu iesind din cabina. -Stiu..Dar haide totusi sa ne mai uitam. A zis Claire indreptandu-se din nou spre raionul de rochii de gala.
 -Nu,e perfecta! Asta o vreau! Am zis eu cu un zambet laaarg! Nu ma judecati,dar daca iesiti cu o fata ca ea la cumparaturi,fara cate o minciunica,nu ajungi nicaieri..
 -Atunci e ok,haide sa ne uitam si la pantofi! A zis ea tragandu-ma afara din magazin,imediat dupa ce am platit rochia

** -Sunt perfecti,iti vin ca o manusa,haide sus de pe scaun,si paseste putin! A zis Claire prizandu-ma de mana.
 Pantofii care ea zice ca "imi vin ca o manusa" au un toc de 10 cm! Eu sa merg pe tocuri,Never!!! Este adevarat ca se potrivesc foarte bine cu rochia,fiind aceasi nuanta..Dar pentru picioarele mele,si pentru mine,sunt o masina de tortura! M-am ridicat incet in picioare,si am simtit cum incep sa ma dezechilibrez,de aceea m-am prins de raftul de vizavi..
 -Haide,ce mai astepti,mergi! A zis Claire prividu-ma insistenta.
 Am inceput sa pasesc incet,incet incercand sa imi tin echilibru;si atunci cand am crezut ca am reusit,si pot sa merg,am luat o tranta,si am cazut direct in fund!        
 -Rebekah,esti bine? S-a apropiat de mine Claire incercand sa ma ridice..
 -Da,sunt bine..Doar ca am ametit putin..Haide sa mergem,ia pantofii,si haide acasa! Am zis eu cu o fata de catelus. Sunt un mincinos bun,nu?

In fine,macar am scapat de "prietena cea enervanta" si de "partida de shopping".... 3 ore.. Merit un premiu fiindca am rezistat atat.. :D :D

A strange Week- Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum