Capitolul 23

2.2K 174 3
                                    

Heya  drgilor ! Ce faceti? Cum a fost saptamana voastra?
A mea una foarte grea plina de teste grele si obositoare care m-au dat gata...
Parca pe zi ce trece,imi doresc din ce in ce mai mult sa vina vacanta,dar mai este o luna jumatate pana atunci...
Cu gandul asta imi trece mai usor saptamana , se aproprie vacanta de iarna si sarbatoarea mea preferata Craciunul, si am timp sa poatez in ASW, care mai are 4 capitole cu acesta, iar apoi ne vom citii in TBS ( The Brothers Styles) volumul 2 al cartii..Dar pana atunci mai este, asa ca haideti sa incepem weekend-ul cu un nou capitol care sper sa va placa....
Si era sa uit.... Halloween Fericit pentru cei care sarbatoresc aceasta sarbatoare "importata" .
Ca sa nu o mai lungesc asa de mult... Iata noul capitol din ASW care sper sa va placa... Pupici si lectura placuta micutiilor :* ^_^ :* ^_^ .

***
Harry's pov.

Sunt extenuat,si nu imi mai simt picioarele...
Imi place sa fac sport, dar alergatul excesiv nu este punctul meu forte... Dupa 5 kilometrii in care mai avem putin si faceam un atac de cord, nu imi mai simt nici un muschi al corpului... Si daca ar fi doar asta.... Deja incep sa o iau razna la gandul ca este posibil sa ramanem asa pe veci... Hai ma,pana acum am zis ca este karma, sau o gluma proasta a destinului, dar deja daca asta este o gluma, e una foarte nesarata....

Vreau sa revenim odata la normal! Vreau sa pot iesii insfarsit cu Alison singur , si sa scap odata de cesu ala de Nick !  Nu mai suport sa il aud strigandu-ma "iubi" , "pisi" si " ratusca mea" este scarbos...Iac ! Nu stiu cum Rebekah il mai suporta pe acel specimen esuat.

Stiu ca se spune ca dragostea mai este si oarba,dar in cazul Rebekai dragostea este mai oarba ca niciodata...

-Hei Rebekah !!! Rebekah !!! Am auzit o voce strigandu-ma din rasputeri,si m-am oprit pe loc intorcandu-ma pe varfuri in directia sunetului.

-Hei Claire.. Am zis eu in timp ce prietena Rebekai m-a imbratisat cu putere.

-Doamne, nu te-am mai vazut de mult ! In timpul orelor nu am putut vorbii, iar in pauze nu te-am vazut deloc ! Imi era dor de tine Rebekuş ! A zis Claire imbratisandu-ma incontinuare

Doamne...Fetele sunt asa sentimentale....
Mult prea sentimentale...

-Si mie mi-a fost dor de tine! Am zis eu iesind rapid din imbratisare...

De ce am respins o fata? A..stai este prietena Rebekai,iar eu sunt in corpul ei,si cred ca o voi lua razna...Daca nu ma voi intoarce rapid in corpul meu sunt 90% sanse sa devin gay....OMG cum suna asta...

-Sunt foarte entuziasmata Bekah ! Imi este frica de acest concurs! Daca nu vom castiga? Sunt sigura ca vom pierde... Ma voi incurca ! Sunt sigura ! Sau poate voi uita pasii,si ma voi face de rusine ! A zis Claire tramatizand.

Mersi Doamne ca m-a facut mama baiat !
Fetele sunt asa de...Asa de.... Stresante...

-Nu trebuie sa fi speriata... Este doar un concurs,si din cate stiu eu daca pierzi nu te duce la spanzuratoare. Am zis eu zambind.

-Rebekuş, ai febra cumva?!? Este ciudat sa aud asta de la tine,care deobicei esti la fel de stresata ca mine...Bine,nu chiar ca si mine dar si tu esti stresata si speriata. A zis Claire uitandu-se ciudat la mine.

Sunt speriat,sunt stresat...Este ciudat pentru mine care sunt de obicei o persoana calma, dar se pare ca chestia asta chiar m-a schimbat...

-Nu am febra..Doar ca nu stiu..Incerc sa gandesc pozitiv in ultima vreme... Am zis eu zambind timid..

Sa gandesc pozitiv in ultimele zile a fost un adevarat cosmar...Nimeni nu vrea sa auda ce a fost in capul meu in ultimele zile...Am avut niste ganduri pe care nu trebuia sa le am vreodata.

A strange Week- Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum