Capitolul 12

2.3K 207 3
                                    

Iata si capitolul 12 al cartii,ma bucur foarte mult ca va place carte si ca am atatia cititori ! 

Sunteti cei mai tari ! :*

***

-Intalnire dubla? Ce ti-a venit sa accepti asa ceva? L-am intrebat pe Harry in timp ce imi puneam centura de la masina

-Da,de ce nu? Adica asa nu ii vei putea spune nimic penibil lui Alison,si nici eu maimutoiului alauia..Este perfect! A zis el entuziasmat.

-Gata Romeo! Pana la urma tot eu voi vorbi cu Alison nu tu! Dar hai,de ce nu? Am zis eu renuntand la ideea mea.

- Uite,acesta este numarul lui Alison,sun-o si spunei ca ne vedem la "The King" . A zis el formand un numar

-Ce? Eu nu mananc la "The King" este un restaurant scarbos pentru burlaci,fara vreo sansa la iubire..Deci zic pas. Vom manca la " One Star" am zis eu hotarata.

-Glumesti nu? Acel restaurant este unul de fete singure fara vreun rost in viata! A zis el dandu-si ochii peste cap..

Vazand ca nu putem alege intre "The King" si "One Star" am decis sa mergem la McDonalds. Au o mancare buna,si un pret destul de rezonabil fata de restaurantele la care am vrut sa mergem noi..

Am luat telefonul si am sunat-o pe Alison,schimband locul intalnirii.. Si la fel a facut si Harry cu Nick care se tot stramba la telefon la auzul cuvintelor "iubito" , de imi venea sa ii dau una.. 

Zici ca nu a mai auzit acest cuvant in viata lui..Chiar nu stiu ce are cu Nick,dragostea vietii mele.

Dupa ce am incheiat amandoi convorbirile am pufait zgomotos astfel incat sa ma auda.. Deocamdata stateam pe loc fiindca semaforul era rosu,si nu aveam ce face.

-S-a intamplat ceva? A zis el intr-un final luandu-si ochii de la telefonul lui pe care se juca Subway.

-Nu Harry,nu s-a intamplat nimica,doar le cantam mustelor! Am zis eu ironica.

-A,ok..Atunci spor la ce faceai. A zis el uitandu-se din nou la telefonul lui fiindca nu vroia sa piarda.

-Harry nataraule! Tu nu ai nimic cu faptul ca suntem in corpul celuilalt?? Am zis eu luandu-i telefonul din mana.

-Heeii!!! A zis el incercand sa isi recupereze mult iubitul mobil.

-Raspunde-mi la intrebare si apoi ti-l dau. Am zis eu ascunzand telefonul in spatele meu.

-Eh..Nu imi place situatia..Dar ce vrei sa fac? A zis el  ridicand din umeri si luandu-si telefonul inapoi din spatele meu.

- Nici mie nu imi place deloc situatia asta,dar nici nu pot sa fiu la fel de calma ca tine! Am zis eu iesindu-mi din minti.

-Eh..Tu esti stresata cat pentru amandoi,deci trebuie sa fie si cineva calm nu? A zis uitandu-se incontinuu la telefonul sau...

Fara sa mai apuc sa ii zic ceva,am auzit sunetul unor claxoane,si atunci mi-am dat seama ca semaforul era deja verde,iar in spatele meu s-a format o coada luunga de soferi nervosi.

-Porneste odata masina melcule,daca nu vrei sa sara la bataie "domnii" astia. A zis Harry uitandu-se in oglinda masinii.

L-am ignorat complet tot drumul spre scoala pe nataraul asta,fiindca nu aveam chef sa imi bat din nou capul cu nepasarea lui.

- Te-ai suparat pe mine Bekah? M-a intrebat el intr-un final.

-Nu Harry,m-am suparat doar pe prezenta ta! I-am zis eu incercand sa cobor din masina.

-Bekah,imi pare rau ca m-am comportat asa cu tine....doar ca........ A zis el dandu-si mana prin par

-Doar ca ce? L-am intrebat eu nervoasa

-Doar ca imi este frica ,ok? A zis el repede apoi a lasat capul in jos..

-Si mie imi este frica Harry... Am zis eu pe un ton mult mai calm.

Imediat dupa,am simtit cum Harry se aproprie de mine si ma imbratiseaza.. Aveam nevoie de imbratisarea lui.. Chiar aveam.

***

-Harry omule ce faci? M-a intrebat Roby in timp ce eu am coborat din masina.

-Hei Roby,bine! Am zis eu coborand .

-Hei Rebekah,scuze dar nu te-am vazut. A zis Roby uitandu-se in ochii mei,defapt in ochii mei prin care acum vedea Harry.

-Nu-i nimic Roby,ce mai faci? A zis Harry zambind dragastos catre el.

-Umm....Nimic interesant in ultima vreme. A zis el incrucisandu-si mainile la piept si rosiind tot.

Pana acum nu am observat asta.. Ciudat..

-Ok baieti,eu va las.. A zis Harry facandu-i ochiul la Roby,si brusc acesta o rosit din nou. De ce a facut asta?

-Roby,esti ok? L-am intrebat eu dupa cateva minute de tacere in care el se uita in gol.

-Um...Da,hai sa mergem la ore,fiindca altfel vom intarzia. A zis Roby revenindu-si din visul sau,sau ce o fi avut el..

***

-Bun..Copii,v-am adus rezultatele de la testul de ieri! Ne-a anuntat profesorul in timp ce se aseza la catedra

Sunt chiar curioasa sa vad cat am luat la testul asta.. Bine,cat am luat cu acele mici greseli..Dupa cum am zis Harry nu e deloc un geniu..

-Robisnon 4,Ryan 10,Holt 9,5 ,Gomez 7,Styles 8,5.... Nu m-a mai interesat mai departe..

Stiu ca la faza asta nu sunt deloc motesta...Dar va rog merit aplauze ! Daca nu greseam intentionat exercitiile alea sigur luam 10,dar cum am zis...Harry nu este un geniu!

-Styles,de cand te-ai pus cu burta pe carte? M-a intrebat profesorul uimit.

-Am..De curand, Am zis eu zambind.

-Ei bine,de curand adica de cand te-am mutat langa Jeremy Parks. A zis el razand.

Bun...Deci sa inteleg ca vrea sa insinueze ca am copiat?? Eu sa copiez NEVER ! Ar fi tampit sa creada asa ceva,dar revenind..Sunt in corpul lui Harry..Deci orice e posibil.

-D-le daca vreti sa ziceti ca eu am copiat? Am zis eu ridicandu-mi sprancenele.

-Intocmai d-le Styles. A zis el ironic.

Pff... Deja incepea sa ma enerveze!!

-Testati-ma! Am zis eu hotarata

-Poftim?? Ce vrei sa zici? M-a intrebat el

Pentru un profesor este destul de prost..

- Dati-mi acum testul ala afurisit. Sa vedeti ca eu am zis adevarul si nu am trisat. Am zis eu

-Vrei sa te faci de rusine in fata clasei Styles? Dar ok. A zis profesorul

-Stati linistit ca eu niciodata nu m-am facut de rusine! Am zis eu uitandu-ma in clasa,si brusc toate fetele au inceput sa chicoteasca si sa imi faca cu ochiul.

Imediat profesorul mi-a varat testul in fata,si fara sa ezit l-am completat rapid,si i l-am dat profesorului.

-Nu pot sa cred.. L-am auzit pe el dupa ceva timp

Am zambit inocenta ,in momentul in care se uita nedumerit la mine. 

- Bravo Styles.. L-am auzit intr-un final.. 

Chiar daca sunt in corpul lui Harry,nimeni,dar absolut nimeni nu are voie sa rada sau sa isi bata joc de mine! Faci asta,iti demonstrez ca nu ai nici un motiv,si ca tu esti fraier :)

A strange Week- Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum