Teraz i zacznijmy rozwinięcie...

950 57 3
                                    

Obecnie...

Narrator

Tak to już jest kochani... Miłość bywa okropna i ma pełno przeszkód. Co Teraz u Naszej Marinette? Ma czteroletniego synka Hugo bez którego sobie życia nie wyobraża. Jej rodzice w okresie ciąży bardzo ją  wspierali, dawało ciemnowłosej dużo motywacji do roli przyszłej Matki. Zmieniła się, to można rzec na pewno.  

Ale czy na lepsze, czy może gorsze? Jedni mówią tak, a inni inaczej.  Ale czemu niby negatywnie? Bo stała się bardziej oziębła? Ponieważ zrobiła się śmielsza? Błagam... Czasem zmiany są dobre a w jej przypadku to już stały się cudowne, bo dzięki im znalazła osobę, której ufa.

Felix. Tak Felix Agreste. Jej chłopak a teraz już narzeczony. Dwa tygodniewcześniej się jej oświadczył. 

Jaki jest Felix? Umie kochać, ale tego nie okazuję. Uważa, że ukazywanie swoich pragnień oraz emocji jest przeznaczone dla słabszych ogniw, które nie radzą sobie w życiu. Umie czasem pożartować, ale jest bardzo poważnym facetem. 

Także życie Marinette jest wręcz przepiękne, kiedy posiada słodkiego syna, wykształconego i bogatego narzeczonego. Szkoda tylko, że Ona nie ma świadomości z tego, że Felix to Brat jej dawnej, chwilowej miłości, czyli ojca jej syna.

No, ale co u naszego Adriena? U niego po staremu. Żyje nieszczęśliwie, bez miłości i z tęsknoty do pięknej Marinette.Na samo jej wspomnienie uśmiech wkrada mu się na usta. Przed ludźmi udaje, że jest w szczęśliwym małżeństwie, ale nocami śpi w pokoju gościnnym, albo przechadza się po klubach przez co teraz jego brat wyjeżdża w delegację, bo z powodu jego nieszczęścia załamał się i zrobił sobie przerwę od pracy. Nawiasem mówiąc trwa ona już cztery lata.

Możecie uważać, że mógł pojechać w jakąś delegację i odnaleźć Marinette, ale po co skoro ona go nienawidzi? Przy najmniej on tak twierdzi. A jaka jest prawda? No dobra. Faktem jest to, że go nienawidzi, ale to tylko dlatego, że dalej jakaś cząstka jej go kocha jak i pragnie.

A teraz mili drodzy weźcie w dłonie jakieś przekąski i rozsiądźcie się wygodnie, bo tu czeka na was pełno miłości, intryg, jak i tajemnic... A teraz zapraszam do czytania a pałeczkę przekazuje naszym bohaterom...

...

Hejooo!

Mam dość tego szpitala 😓

Kosiam 💗

Stara miłość z problemami...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz