Když jsem Harrymu dovolila si přisednout ke mě Niall s Liamem se na mě chvilku nechápavě koukali.
"A odkud si Harry?" začal Liam vyzvídat. Je to takový jejich zlozvyk. Vždycky se snaží být nějaký ochranářští, a tím dotyčnou osobu vždy odradí. Tak to jim pěkně děkuju pokud vyženou i Harryho.
"Jsem z Holmes Chapel." odpověděl jednoduše Harry a otočil se na mě. Upřel na mě svůj smaragdový zrak, kterým se vpíjel do mých modrých oček.
"Opovaž se nám ji sníst. Vidím jak na ni koukáš." zavrčel na něj Niall a Harry jen pobaveně zvednul obočí. Na tváři se mu vytvořil drzý úšklebek a já se trošku zlekla, když si mě za boky přisunul k sobě. Trošku jsem vypískla a tím jsem donutila Harryho se hlasitě zasmát. Jeho hruď se pod náporem smíchu nepravidelně třásla.
"A co kdybych ji snědl? Co bys mi tak udělal co?" povrchně se ušklíbl a já se trošku bála té situace co tu nastává.
"To stačí kluci. Přestaňte." zasáhla jsem do toho opatrně a odsunula se od Harryho dál.
Do třídy vstoupila naše 'oblíbená' učitelka a posadila se za katedru. Na tváři se pokoušela vytvořit něco jako úsměv a začala se představovat.
"Dobrý den děti, jmenuju se Marry Simpson a letos budu vaší třídní učitelka. Ostatně tak jako každý rok." zasmála se s přeměřila si všechny žáky ve třídě skrz její veliké okuláry. "A jak na to koukám, máme tu několik nových tváří. Pojďte se nám představit." pobídla je a Harry, Louis i Zayn si stoupli a předstoupili před třídu ke katedře.
"Jmenuju se Harry Styles, je mi 19 a pocházím z Holmes Chapel." začal mluvit Harry a při této větě se díval na dvojici kluků, kteří sedí v lavici přede mnou. "Přistěhoval jsem se sem se svojí rodinou, protože jsme chtěli začít od znovu. Neměl jsem to dříve lehké a teď to hodlám změnit." dokončil své vyprávění s pohledem upřeným na mě.
"Já jsem Louis Tomlinson je mi taky 19 a přistěhoval jsem se zároveň s těmato dvěma volama. Všichni by sme vám tu řekli to stejný, takže se nebudu opakovat." Zagánil se Louis a Zayn na to jen přikývl.
"Dobře chlapci, tak máte na ně někdo nějakou otázku?" otočila se učitelka ke třídě a Amanda zvedla ruku.
"Ano Amando? Co máš na srdci?" zeptala se jí sladce paní Simpson a já mad tím jen protočila očima. Jen proto, že je Amanda bohatá se označuje za královnu této školy a všichni jí lezou tzv. doprdele. kdyby jen děcka ze školy, ale oni i učitelé, tak se pak nedivte že se tu šikanování nějak neřeší. Amandin otec je v Londýně velmi vlivným člověkem a nikdo si ho rozhodně znepřátelit nechce.
"Harry-" začala a svůdně na něj zamrkala svými dlouhými řasami. "- ty rozhodně nevypadáš na to že jsi panic, takže je nějaká šance že se uvidíme i mimo školní chodby? Doma mám zařízený nový pokoj a ta postel hodně vydrží." zaštěbetala a já jen překvapeně pootevřela pusu. Amanda si teda dovoluje dost, řekla bych.
"Amando-" začal Harry a já čekala co z něj vyleze. "- to máš sice pravdu, ale kvůli takovým kurvám jako jsi ty jsem se odstěhoval, takže si do svého nově zařízeného pokoje pozvi někoho jinýho." dořekl a ve třídě se spustila vlna smíchu. Amanda na něj jen vyvoraně koukala a to mě dostalo ještě víc. Nikdy ji nikdo neodmítl a ještě nějdo takhle vypadající, takhle sexy. Počkat, vážně jsem teď řekla že je Harry sexy?
Nad svojí myšlenkou jsem jen zavrtěla hlavou a zbystřila jsem, když se židle vedle mě rozvrzala. Otočila jsem hlavu do leva a uviděla tam Harryho usměvavou tvář, která mě sledovala.
ČTEŠ
Ballerine » h.s
FanfictionCaroline Calder je obyčejné devče co má mnoho snů, ale bojí se té cesty k tomu aby si je splnila. Proto radši hraje roli tiché myšky, co se snaží bez povšimnutí proplout střední školou. Zatímco ona si přeje být neviditelná, do školy přijde nová pa...