13. /párty/

525 24 2
                                    

''Ahoj.'' Zaburácel Louis, když jsme s El a Perrie, která přišla k nám, vyšly pře barák. Louis obdivně pískl a všechny nás přejel pohledem. Uznale kývl hlavou. ''Fakt vám to sluší holky.'' Jen když se dostal ke mě, vykulil oči a pořád na mě hleděl. ''Carol? To jsi ty? Vůbec jsem tě nepoznal. Sluší ti to.'' vydechl fascinovaně a já se trošičku začervenala.

''To je moje dílo.'' chytla se mě El za rameno a ukázala prstem na sebe. Louis se zasmál a dlouze El políbil. No jo, mladá láska. Nastoupili jsme všichni do auta, ve kterém Louis přijel a okamžitě jsme se rozjeli mě neznámo kam.

''Ty posloucháš Justina Biebera?'' zasmála jsem se když Louis zapl rádio a od tama se začaly rozlíhat tóny písničky Boyfriend. Louis se jen roztomile uculil a mlčky se věnoval řízení. Neustále jsem si ho za to dobírala, ačkoliv jsem k tomu neměla pádný důvod. Prostě mi to jen k Louisovi nesedlo. A k tomuto autu taky ne.

''No a co, jo poslouchám. Vadí ti to? Náhodou ho obdivuju. Je fakt sexy.'' vykřikl najednou brunet za volantem a to u nás sputilo vlnu smíchu, který ne a ne jen tak přestat. Protože jsem s Perrie seděla vzadu, neustále jsme se tomu co Louis řekl smály, ikdyž už nás několikrát varoval, že nás z auta vyhodí.

''El.'' Louis na brunetku, sedící na sedadle spolujezdce smutně koukl a ona mu dala jen rychlou pusu na tvář. Jestli si myslí že u ní najde oporu, nebo prostě někoho kdo by se ho zastal, plete se. Na sestře bylo vidět jak jí ukají koutky, proto si pusu musela zakrývat rukou.

''Eleanor.'' vřískl modrooký vedle ní a tomu jsme se s Pezz začaly smát na novo.

''Už vás příště na párty nevezu.'' zabručel. '' .. Boyfriend oh oh, never let you go... keep you on my arm girl, you'd never be along....''

''Chtěl si říct Girlfriend.'' poopravila ho El a louis dál zpíval ve změněném provedení. A že zpívá hezky.

*

''Tak tady Zayn bydlí?'' vydechla jsem fascinovaně nad velikostí baráku, ve kterém už párty jela plným proudem. Jen tak začínám uvažovat o tom, jestli Zayn není nějaký mafián, nebo syn miliardáře. Nedivila bych se tomu. Protože tento dům je hezčí než z nějaké reality show.

Dům byl v tvaru čtverce a celý na bílo natřený. Po všech stranách byly zasazené skleněné okna obřích rozměrů, přes které bylo vidět dovnitř na lidi, co si už párty užívají. Někteří až moc. Brr. Kolem pozemku byla vydlážděná cesta skrz zahradu, kde byl pouze upravený trávník a občas nějaký strom, jsme šly s holkama v patách Louisovi a zastavily jsme se u bazénu, který předtím nebyl zepředu vůbec vidět.

''No nazdár.'' doklátil se k nám už trošku v náladě Zayn a chytl Perrie kolem pasu a  hned jístrčil jazyk až do krku. No tak zdá se že dne budu jediná bez prohlídky mandlí, a vůbec mi to nevadí.  Když se od sebe ti dva odtáhli otočili se k nám a Zayn se se všema pozdravil, ale na mě zůstal hledět ještě víc než Louis předtím. Za to může ale jen jeho přiopilý stav.

''Tak dámy, uvidíme se asi až zítra.'' zanotovala blondýnka a ruku v ruce se se Zaynem vypařili. Louis s El mi kývli na pozdrav a zmizeli taky, ale na druhou stranu. Fajn, takže já tu dneska budu sama. To bude zábava.

Vytáhla jsme si z kabelky telefon a najela do kontaktů na písmeno G. Stiskla jsem Gemmin kontakt a svůj Iphone si přiložila k uchu. Několkrát to jen bezduše zapípalo a po šestém pípnutíse majitelka druhého telefonu uráčila zvednout hovor.

''Carol?'' na ječivý hlas vyjadřující mé jméno mi určitě praskl bubínek v uchu. Zasmála jsem se a oplatila jí 'pozdrav' ve stejném akustickém provedení. ''Jsem u baru, tak dojdi za mnou. Sedím tak uprotřed.'' Gemma mě navigovala a já se dle jejích rad dostávala ze zahready hlouběji do útrob Zaynova domu, který mě okouzloval čím dál tím víc.

Ballerine » h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat