12. /fun/

441 24 4
                                    

''Počkat, ty půjdeš na párty? Ty?'' mamka se na mě pobaveně koukala a já trošičku nechápala co jí přijde tak vtipný na tom, že se chci bavit stejně jako moji vrstevníci. Vždyť jsem už plnoletá, takže to nebude nezákonné.

''Jo já. Vadí ti to?'' můj nahozený poker face ji donitil se zasmát. A to pořádně hlasitě, divím se že nám ještě nespadl dům. Fajn, možná je divný že já, člověk, který nikdy nevyhledával akce a radši zůstával do ´ma zalezlý se svým diářem, chce jít teď na párty, ale taky musím využít toho, že jsem ještě mladá, celkem hezká a ne nějaká vrásčitá ježibaba, kterou by z takovýhle akcí určitě vykopli.

''Mamííí.'' poskočila jsem párkrát na místě a našpulila rty. Koukala jsem na ni tak zklamaně, zoufale, ale na druhou stranu i plná očekávání. Nějak svého docílit musím. Sice toto je spíš metoda mé sestry, ale vyzkoušet se musí všechno.

''Tak toto už nikdy nezkoušej. Jakobych tady měla dvě Eleanor.'' mamka zabrblala a ošila se nad myšlenkou dvou jejích nejmladších dcer.

''Tak fajn, ale ať se nám taky vrátíš v celku.''

''Neboj, ale spát budu u kamarádky, takže mě v noci nečekej.'' zahulákala jsem na ni a vyběhla nahoru do svého pokoje, a hned do koupelny, kam jsem si letěla dát svoji vytouženou koupel. Po dnešku ji ale opravdu potřebuju. Potřebuju se uvolnit, vypnout, alespoň na chvilku odreagovat.

V pokoji jsem hodila do kouta kabelu s věcmi do školy i na trénink a chňapla pyžamo, které mívám položené pod polštářem. V koupelně jsem se pro jistotu zamlka, aby mě jen tak náhodou nechtěl někdo rušit a do vany napustila teplou, skoro až vařící vodu.

Pomalu jsem ze sebe začala zhazovat oblečení, dokud jsem na hladných kachličkách, kterými je koupelna obložena, nestála nahá. Do vany jsem strčila nejdřív jednu nohu a až si přiivykla na neobyčejně vysokou teplotu vody, přidala jsem i další.

*

''Toto, nebo toto?'' stepovala jsem už před skříní a nemohla se rozhodnout jaký oblečení si na sebe vzít. Právě teď stojím jen v županu před otevřenou skříní a postelí, na které mám pohozené tři outfity, které bych si na sebe mohla vzít. Jenže nemůžu se rozhodnout.

''Carol, půjčila bys mi prosím tě-'' El mi vrazila do pokoje skrz koupelnu, kterou máme propojenou a vyvalila oči, když skenovala celou tuto místnost. ''-kam razíš?''

''Jdu na tu párty u Zayna.'' přešla jsem zpět k posteli. ''Ale nevím co si mám dát na sebe.'' vzdychla jsem už otráveně, protože mě něco takového přestává bavit. Doslova. Nechápu ty holky, které stojí hodinu před šatníkem a neustále vymýšlejí nové outfity, v kterých by mohly zazářit. Mě unavuje už jen tady toto vybírání, a to tu stojím tak deset minut.

''Fajn, vyberu ti hadry, ale ty mi půjčíš ty zlaté náušnice, které jsi dostala jednou od taťky.'' natáhla ke mě pravou ruku a já si s ní s úsměvem plácla. Je radost obchodovat z mojí ségrou.

''Toto rozhodně ne.'' odhodila fialové šaty na ramínkách a já se jen chichotala opodál, když od ní lítaly různé kusy mé skříně.

''Toto. je. perfektní.'' podala mi ramínko s outfitem a já zalezla do koupelny,kde jsem si na sebe její výběr oblékla.

''El, jseš si jistá že to je ono? Není to moc vyzývavý? Cítím se dost neoblečená.'' zaskučela jsem a vyšla jsem ven z koupelny. Přejela jsem si rukou po lemu kraťas, které měli gepardí vzor kůže a snažila jsem si je potáhnout co nejníž. Černé mini tílečko, které mi odhalovalo tak polovinu břicha, mi neustále vylízalo vzhůru, takže jsem měla pocit jako by mě tady vyslíkal samotný vzduch. A ty červené jehle, aghr, to nejsou boty pro mě, já se zabiju na těcg podpatcích dřív, než vůbec na tu párty dojdu.

Ballerine » h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat