"No jo už, vždyť už jdu." zasýpala jsem a hned se lekla svého vlastního hlasu, který zněl jakobych měla v krku sítko a zrovna mi tam přesývaly písek, který v sobě má i kousky obyčejného štěrku. Prostě něco strašného. Chytla jsem se za bolavé místo na krku a prsty přejela po mandlích, které jsem měla nateklé. Tak a teď jsem se už rozhodla že do sálu si nikdy nebudu brát jen dres. Ne, vždy si budu brát i mikinu a dlouhé legíny.
Zaklapla jsem budík který mi pořád vyřvával a po zacvaknutí toho hrozného zvuku, jsem konečně uslyšela to, po čem jsem tak toužila - ticho. Líně jsem se vyhrabala ze své teplé postýlky, kterou jsem si jako vždy ustlala a nazula se do svých chlupatých papuček, které byly vyrobeny v podání medvědích hlav. No co, jako malá jsem měla ráda Medvídka Pú.
Došourala jsem se do koupelny kde jsem si dala rychlou sprchu, při které jsem přemýšlela o věcech, které se udály včera. Tak abysme si to zhrnuly. Šla jsem jako vždy do starbucks se svojí střelenou a nenažranou sestrou Eleanor, která dovolila třem klukům aby si k nám přisedli. Louis, Zayn a Harry. Harry Styles. Koupil mi kafe a muffin a pak mě při naší první konverzaci, kterou jsme vedli kvůli hádce o zaplacení kafi, pozval na rande, které jsem ale odmítla. Utekla jsem ze Starbucks do parku u školy, kde jsem opět narazila na toho kudrnáče a společeně jsme šli do školy, kde mi pomohl, když mě Amanda opět zesměšnila a poté jsem zjistila že to je i můj spolužák/spolusedící. Amanda ho pozvala k sobě do postele a on statečně odolal. No, potom tam byla ta hádka na nádvoří a útěk do studia kde jsem si trochu pročistila hlavu, ale i tam za mnou Harry došel a došlo k líbání. Tento kluk mi ukradl můj první polibek, který měl patřit klukovi, kterého budu milovat a budu s ním alespoň v nějakém vztahu. Poté mě odvezl domů a pozval mě na rande, které jsem ale nepřij- a doprdele, já to přijala. A sakra.
Hned jak jsem si odehrála celý včerejší 'vzrůšo' které se odehrálo, jsem vylezla ze sprchy a zabalila se do ručníku. Přešla jsem v něm do pokoje ke skříni a chvilku přemýšlela nad tím, co si na sebe obleču. Oblékla jsem si krémové legíny, tmavě hnědý svetr který mi padal přes rameno a pod něj jsem si dala obyčejné tílko. Doladila jsem to hnědými sandály s placatou podrážklu a nějakými šperky. Ještě jsem se trošku namalovala a učesala.
"Dobré ráno." pozdravila jsem všechny a až teď si všimla i Eleanor, která celá čilá seděla za stolem a jedla. Nutno podotknout že slušně. Nedalo se často vidět jak El jí příborem, nebo tak aby neměla špinavou pusu. Naproti ní seděla u stolu mamka, která ji celou dobu upřeně a nevěřícně sledovala stejně jak taťka, který vyjimečně nebyl schovaný za novinami.
"Carol, zlato nevíš co se jí stalo?" zeptala se mě mamka a já si jen mlčky sedla ke stolu ke zbytku rodiny. Otočila jsem hlavu doleva, a přeměřila si svoji sestru, která teď vypadala jak nějaká nechutně slavná celebrita. Byla až nezdravě obléknutá v oblečení, které rozhodně není její styl a chovala se jako by ji někdo měl sledovat. Slušně, usměvavě, šťastně, byla prostě divná.
"Nemám tušení." pokrčila jsem ledabyle rameny na znak nevědomosti, která právě teď bloumala mým tělem. Taky jsem nechápala sestřino chování, ale jsem si jistá že to nějaký důvod má. El se na mě otočila a nevšímajc si pohledů ze strany rodičů ke mě v klidu promluvila.
"Zajdem ještě před školou do Starbucks?" při zmínění posledního slova se jí na tváři objevil ještě širší úsměv a v očích jí zablýsklo několik nadějných jiskřiček, které značily o jednoznačném nadšení.
Tak a teď už bylo jasné která bije. Usmála jsem se sama pro sebe a v duchu se pochválila za to, jak dobrý jsem detektiv. I'm second Sherlock Holmes. :333
ČTEŠ
Ballerine » h.s
FanfictionCaroline Calder je obyčejné devče co má mnoho snů, ale bojí se té cesty k tomu aby si je splnila. Proto radši hraje roli tiché myšky, co se snaží bez povšimnutí proplout střední školou. Zatímco ona si přeje být neviditelná, do školy přijde nová pa...