"C-cože?? Rande?" vykoktala jsem překvapeně a Harry se jen trošku začervenal. To bylo dost roztomilý. jen se na mě culil a čekal na odpověď.
"Asi to nebyl nejlepší nápad co?" zeptal se po chvíli co jsem na něj jen němě koukala. "No, to máš pravdu." řekla jsem opatrně a pomrvila se v pohodlných sedačkách.
"Měla bych asi jít. Ještě bych přišla pozdě do školy." zaremcala jsem a pomalu se začala zvedat od ostatních. Když už jsem stála, podívala jsem se na ostatní, kteří na mě nechápavě koukali. "Co blbneš Carol, ještě máme 20 minut a pochybuju že chceš sama čelit Amandě, která ti určitě bude ubližovat jako vždy. Tak nedělej fóry a zůstaň tu. Se mnou se nemusíš bát žádné pipiny, zabiju ji, nebo to nechám na Nialla s Liamem. Ti jsou ochotní vždy." Řekla Eleanor, která na mě teďka upírala svůj pohled stejně jako Louis.
"Myslím že to zvládnu. Už mám v tom tříletou praxi." zavrčela jsem naštvaně a vyběhla ze Starbucks se svým kafem v ruce.
Šla jsem pomalu po ulici k parku který je hned vedle školy. Vždy jsem tam chodila, když jsem chtěla být sama. Pokaždé jsem si zde vyčistila hlavu a na nic nemyslela. A stejně jako vždy tu nikdo nebyl. Všichni chodí na školní nádvoří, kde se po prázdninách potkají se svými přateli a povídají si o svých zážitcích.
Usadila jsem se na svoje oblíbené místo, na lavičku pod velikým topolem, na kterém bylo několik obrovských koulí ze jmelí. Ti paraziti tam vždycky vyrostou ať chcete nebo ne. Hah, lidi si naivně myslí že by tomu mohli zabránit.
Chvilku jsem jen nepřítomně hleděla do blba a hypnotizovala své latté v rukách, které už pomalu chladlo. Vypila jsem poslední doušek a kelímek šla vyhodit do odpadkového koše, který je kousek odsud.
"Fajn, hurá do školy." zamumlala jsem si sama pro sebe když jž mě to tady nudilo. Sice mám ještě čtvrt hodiny, ale i tak mě Amanda nemine. Tak proč jí nečelit hned a ne až potom?
"Jauu." zavyla jsem bolestí když jsem omylem narazila do cizí hrudě. "Si v pohodě Car?" Oslovila mě ta osoba a já k nil vzhlédla.
"Harry?" vydechla jsem překvapeně. Opravdu jsem ho tady nečekala. Co tady sakra chce?
"Carol?" oplatil mi otázku a já se zasmála.
"Co tady děláš Harry?" zeptala jsem se nechápavě. Proč za mnou ten kluk furt leze? není mi to moc příjemný, protože nejsem zvyklá na pozornost od opačného pohlaví. Vždy jsem se zajímala o jiné věci. Neže bych vztah nechtěla, ale prostě mám strach.
"No, chci se ti omluvit za to ve Starbucks. Nevěděl jsem, že tě to takhle vykolejí. Jsi v pohodě?" Zeptal se starostlivě a já se pousmála. Je to milý když se kluk stará.
"Ale jo, jen mě to překvapilo." řekla jsem popravdě a on přikývl.
"Jo a ségra ti vzkazuje že do školy pulkde s Louisem, nemáš na ni čekat." dodal po chvilce a já nen protočila očima. To je celá ona. Kluk je vždy přednější než to že její sestra je šikanovaná.
"No super." zabrblala jsem a on se nad mým počínáním pousmál.
"Tak se měj." Pozdravila jsem ho a otočila se směrem ke škole. dala jsem se do pohybu a po kamenné cestě pomalu vycházela s parku.
"Co po mě ještě chceš?" vyjela jsem po něm, když jem ho zaregistrovala za mnou. Ten kluk mě hodlá sledovat?
"Já nic, jdu do školy." zvedl ruce v obranném gestu a já překvapeně zvedla obočí.
"Tady ale žádná vysoká poblíž není." oznámila jsem mu, nebo spíš jsem tím ujišťovala samu sebe.
"Ale já chodím na střední, a překvapivě na tu stejnou jak ty. Jsem tu novej. Přistěhovali jše se sem s rodinou před týdnem." odůvodnil a já se plácla po čele a až teď mi bylo vše jasné.
ČTEŠ
Ballerine » h.s
FanficCaroline Calder je obyčejné devče co má mnoho snů, ale bojí se té cesty k tomu aby si je splnila. Proto radši hraje roli tiché myšky, co se snaží bez povšimnutí proplout střední školou. Zatímco ona si přeje být neviditelná, do školy přijde nová pa...