Sarp Samir'le işim bittikten sonra makyaj yapan birilerinin olmasını umarak kızlar tuvaletinin yolunu tuttum. Evet tamda tahmin ettiğim gibi iki kişi birbirine eyeliner sürüyordu. Onlardan tatlı bir şekilde siyah göz kalemi, maskara ve çilekli dudak parlatıcısı istedim. Temel malzemeler vardır heralde canım. "Tabi veririz Rüya abla" dedikleri zaman alt sınıflar tarafından da tanındığımı anladım.
Tanınmam konusunada değinmek istiyorum. Geçen senenin başlarında Efe Yalçın adında benim yaşımdaki bir çocuk ben bilgisayar başındayken arkadan gelip göğüslerime dokunmuştu. O kim köpek lan. Ona haddini bildirmeliydim. Bunun için onunla yakınlaştım. İki gün sonra evin boş olduğunu söyleyip eve çağırdım. Hemen atladı tabiki salak. Ona verdiğim şarabın içine uyku ilacı attım. Canım Coşkun sağolsun fikir çok. Bir an önce işe koyulmak istediğimi söyleyip fondip yaptırdım. 5 dk sonra falan tamamen uykuya daldığında tişörtünü çıkarttım, en seksi südyenlerimden birini giydirip ruj sürüp fotoğrafını çektim ve okulun tüm bilgisayarlarına ana ekran fotoğrafı yaptım. O bir hafta nasıl olduysa okula gelebilmiş herkesin alaylarına maruz kalmıştı. Sonraki hafta okulunu değiştirdi tabi.
Ee sen Rüya Destin'e bulaşırsan sonuçlarına katlanırsın.
Makyajıma geri dönücek olursak göz kalemiyle alt taraftaki kirpiklerime sürmeye başladım. Gözümün sonuna doğru biraz daha koyulaştırdım. Maskarayla fazla sürmemeye dikkat ederek kirpiklerimi belirginleştirdim. Sıra dudaklarımdaydı. Rujun kapağını açtığımda güzel kokusu burnuma geldi. Hem çok güzel kokuyordu hemde tadı müthişti. Hazır olduğumda tuvaletten çıktım ve sınıfa doğru ilerlemeye başladım.
Sınıfın olduğu koridora girdiğimde Agra'nın kapıda beklediğini gördüm. Oda beni gördüğünde tamamdır dercesine başımı yukarı aşağı salladım.
Memnun olduğunu belli eden bir gülüşle elini elimle birleştirdi. "Benimle gel." dediğinde uslu bir kız olup onunla ilerledim. Onu öğle arası götürdüğüm yerin yakınlarına ağaçların arasına götürdü beni. Tövbe tövbe ormanlık mübarek.
Sırtımı ağaca yasladı. Vücudunu bedenime yaslayıp yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Sonunda gözlerini dudaklarımdan çekip gözlerime odakladı. "Böyle güzel kokan bir rujun tadına bakmak benim için büyük bir zevk olucak. Artık tamamen benimsin güzelim." Yuh AMK!!!
Buz tutmuş beynimi birşeyler düşünerek eritmeye çalışıyordum. Sonunda elinden kurtulma fikirleri yürütürken boynuma yöneldi ve küçük buseler bıraktı. Bense farkında olmadan onun tişörtünü sıkıyordum ve "artık tamamen benimsin güzelim" dediği anı yeni yeni sindiriyordum. Okuldayız lan. Salakmı bu çocuk. Ah tabikide salak. Onu durdurmak için elimi göğsüne koydum. Daha fazla ileri gitmesini engellemeyi umarak onu tüm gücümle ittirdim. Bir iki adım geriye sendelemiş elleri iki yana açık bir durumda bana bakıyordu. "Hayır sana ait değilim tamam mı!?" Yine ben farklıyım triplerine girmiş olabilirim. Ama bu benim için kolay değil. Böyle durumlarda hep ailem aklıma gelir. Utanırım işte. Tabi Agra için alışılmadık bir durum oluyor. Arkamı dönüp bir iki adım atar atmaz beni kolumdan tutup çekerek kendine yakınlaştırdı.
"Yoksa sen beni reddediyormusun?" bunu birazda tehdit şeklinde söylemişti. Tam bir yakışılık OÇ. ya.
"Evet Agra. Beni daha çıkma teklifi bile etmeden sahipleniyorsun."
Bana boş gözlerle bakmakla yetindi.
"O egonu biraz kenara bırak. İnsanlığın nefes alsın."
Bunu beklemiyordu. "Ö-özür dilerim. Peki benimle çıkarmısın?" Duygusuz piç.
Ona "ne saçmalıyorsun be çocuk" gülüşü yaptıktan sonra bastıra bastıra "Hayır!" diye karşılık verdim. Yine kolumdan tutmamasını umarak arkamı döndüm, yürüdüm. Beni durdurmamıştı. Kalbim acıyordu.
Arkamdan "bu neydi şimdi" bakışları attığını tahmin edebiliyordum.
Sınıfa gidip çantamı Ceyda'nın yanına koydum. Beni, zenci gibi konuşarak "Hey sorunun ne dostum he!?" diyerek güldürmek istesede başaramamıştı.
"Sonra anlatırım." diyerek onu geçiştirdim. Kafamı sıraya gömdüm. Son derse giricektik ve ben kendimi derse değilde uykuya teslim etmeyi seçicektim.
Lütfen yorum ve votelerinizi eksik etmeyin. Sizi seviyorum. Burdan anneme sevgiler. Neyse havaya girdim size iyi okumalar :}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı Sevgilim
Ficção AdolescenteHer insanın hayalleri vardır. Okul... İş... Aile... Para.... Amaa, bazıları duygusallık ister. Sevilmek, değerli hissetmek ister. Bazıları, aşk ister...