Pijama Partisi

5.9K 137 25
                                    

Rüya'dan...

Okuldan çıktığımızdan beri Ceyda Cenk'ten bahsedip duruyor. Bunların aralarını kesinlikle yapmalıyım.

Şu an pek iyi hissetmiyorum. Ceyda'lara gidip annesinden bu gün bizde kalması için izin istiycez. Pijama partisi yapıcaz. Ama bizimki iki kişilik ve iyi hissetmek için yapılan bir partidir. Ne zaman canımız yansa bu partiyi yaparız. 

Sonunda geldik. Nihal teyze kapıya çıktığında yalvarış çanları bizim için çalmaya başladı. İkimizin köpek bakışlarına maruz kalan Nihal teyze derin bir iç çektiğinde bize düşen görevi yerine getirmeye başladık. 

"Nihal teyze lütfen."

"Anne ne zamandır gitmiyorum da."

"Hem annemle konuşursunuz nolcak ki."

"Bu gecelik."

"Lütfeen."

"Bizi kırma lütfen."

Nihal teyze sonunda dayanamadı ve pes etti. "Tamam tamam, Rüya eve gidince annene söyle beni arasın."

"Tamam Nihal teyze sen merak etme. Ceyda hadi kıyafetlerini al."

"Tamam hemen geliyorum." diyip odasına koştu.

Bizde Nihal teyzeyle o sırada küçük bir sohbete daldık. Gerçi pek sohpet denemez. O sordu ben yanıtladım. "Annenler nasıllar?"

"İyiler."

"Dersleriniz nasıl?"

"İyii."

"Hmm, peki arkadaşlarınla aran nasıl?"

"İyi."

"Aferim çok güzel."

İşte kurtarıcı meleğim gelebildi. Bizde markete gitmek üzere yola koyulduk. Geldiğimizde önce cipslere yöneldik. Büyük boy lays ve ketçaplı ruffels aldık. 2 litrelik kolamızıda alıp çikolatalara yöneldik. 3 tane karam, 2 tane canga, 2 tane dido ve 1 tane sütlü gofret aldık. Cart D'or un meyve şöleni adlı sosundan ve profiterollü dondurmasından aldık. Sade krem şanti alıp kasaya geldik. Kasiyer bir aldıklarımıza birde bize bakınca camışlığımız anlaşılmasın diye Ceyda'yla bakışıp duruma el koymaya karar verdik

"Ceyda tam olarak kimleri çağırdın, bunlar yeticek mi?"

"Melis, Sevim, Güneş, Alkım, Berke, Buğra, Yağız. Onlarda birşeyler getiricek merak etme."

"Hmm iyi, bu gece eğleneceğimiz kesin."

Hepsi geçtikten sonra kasiyer kadın fiyatı söylerken bana dik dik bakıyordu. Ben de ona "noldu tatlım, kapak mı oldun?" dercesine kaşlarım hafif havada dudaklarım biraz çıkık bir şekilde bakarken parayı uzattım. Ceyda'yla gülerek ordan çıktık.

Eve geldiğimizde bize kapıyı açan anneme  Ceyda'nın bizde kalacağını ve Nihal teyzeyi araması gerektiğini söylediğimde bize başını sallarken içeri girdik.

Mutfağa girip aldıklarımızı masaya çıkarttık. Birbirimize bakıp güldükten sonra Counting Stars açıp işe koyulduk. Ceyda dondurmayla kolayı dolaba koyarken bende çikolataları paketinden çıkartıp bir tabağa koymaya başladım. Ceyda bana doğrama tahtasıyla bıçağı getirdi.Sonra gidip derin bir cam kaseyle geri geldi. O cangaların fıstıklarını tek tek koparıp kaseye koymaya başladığında bende karamları küçük zardan biraz büyük küpler halinde kesmeye başladım. Tabi çoğu parçalandı. Bu dahada iyi. Ceyda canganın kalan karemel kısmını önüme koydu ve karamları da alıp kaseye koydu. Sonra gidip kremayı hazırlamaya başladı. Canganın karamel kısmını ince bir biçimde kesip kaseye koydum. Didoları ve sütlü gofretide hallettikten sonra Ceyda kremayla geri geldi. hepsini çikolataların üzerine döktük. Aldığımız sosuda kremanın üzerine dökmeye başladık. Hem kıvırtıyor hem gülüyorduk. Ceyda dökerken ben yemek kaşığını elime aldım. Dökmeyi bıraktığında çikolataların tamamını krema ve sos olmasını sağlamak için karıştırmaya başladım. Bununla işimiz bittiğinde başka bir kaseye cipsleri koyduk. İki büyük bardak ve kolada dahil hepsini tepsiye koyup odama çıktık. 

Yeni tv aldığımızdan dolayı eskisi benim odamda duruyor. Neyseki internet bağlanabiliyor. İnternet kablosunu televizyona bağladım ve diziyi açtığımda Ceyda'nın herşeyi yatağıma yerleştirmiş beni izlediğini gördüm. Yanına oturup diziyi başlattım. 

Şimdi siz bizim diğer kızlar gibi yabancı dizi izliyceğimizi filan düşünmüşünüzdür, düşünmeyin. Ceyda'yla birlikte açarız Kardeş Payı'nın sansürsüz halini izleriz bütün gece. Bunları üzgünken izleriz. Eğer mutluysak paranormal izleriz. Birbirimize sarılıp çığlığı basınca her zaman uyarmamıza rağmen annem yanımıza gelir. Bundan şikayetçi değilim aslında çünkü benim odamdan balkona çıkılabiliyor. Eğer biz film izlerken birisi gelse bizi öldürmeye çalışsa ve bağırdığımızda annem filmdendir diye gelmese biz oracıkta ölüveririz.

Aslında ölmeyede biliriz. Çünkü ben gece yattığımda en az 1 saat yatakta döner dururum. O esnadada mutlaka eve biri girerse napıcamı düşünürüm. Bunları ertesi gün okul yolunda Ceyda'yada anlattığımdan bana ayak uyduracağına eminim.

Balkon kapısı yatağımın yanında sağda. Sol taraftada bir gece lambam var. Sol elimle tuttuğum gibi 180 derece çevirerek adamın kafasına geçiririm. Adam başını tutarken Ceyda'da malum yerine bir tekme indirdiğinde başını tekrar yere eğeceğinden cam şişedeki kolanyayı kafasında kırarım. Bunu yaptıktan sonra çığlıklarla aşağıya inip annemlere haber vermek için zamanımız olacağına eminim.

Bu fikirlerimden sadece birisi. Bazen yatağımın baş kısmının arkasındaki kaloriferin duvarla arasına elim sığabildiğinden dolayı bıçak yapıştırmayı bile düşündüm. Bunları sizinde düşünmenizi tavsiye ederim. Belki faydalı olur.

Neyse biz Ceyda'yla Kardeş Payı'nı izlerken Deniz'in kaslarına yavşamaya ve arada geçen güzel lafları bizde deneyerek bizde nasıl durduğuna bakıyorduk. İşte bu bonzai çekmişim gibi kafamı dağıtmamı sağlıyordu. 

Arkadaşlar uzun bir bölüm oldu ve benim gözlerim bozulmaya yelteniyor. Yorum ve votelerinizi bekliyorum. Bu arada @sena28472 ve @Zeyzeykeskin nin kitaplarını okumanızı tavsiye ederim. İkiside mütiş yetenekli yazarlar. İkisinide çok seviyorum :))

Belalı SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin