Tatlı Bela

1.3K 44 13
                                    

Rüya'dan...

Okulların kapanmasına son 1 hafta! İşte beklediğimiz yaz tatili geldi. Son hafta tabikide kimse gelmiyor. Bende dahil.

Geçen 1 buçuk ayın içerisinde Ceyda ve Cenk hala sevgili olamadılar. Cidden inanabiliyor musunuz. Ama bunun sebebinde Ceyda'nın 2 haftalığına abisini ziyarete gitmesi büyük rol oynuyordu. Bu arada öğrenmiş oldunuz ki Ceyda'nın bir abisi var.

Küçükken ona aşık olduğum doğrudur. Yani küçükken dediğim 8. Sınıftayken. Gerçi hala görünce heyecan yapmıyorum değil. Ama napıyım onun abiside aşık olunmıycak gibi değilki kardeşim. Adamın kendi fitness merkezi var. Vücudu siz düşünün yani. Tipte ve kasta master yapmış tam bir model adayı olan Umut Alçin. Ceyda'yı küçükken böyle bir abisi olduğu için çok kıskanıyordum ya. Hiç açmayalım o konuları.

Sonuç olarak Ceyda abisini ziyarete gidince dönüşte onuda getirmiş. Ve Ceyda dışarıya her çıkışında birlikte birşeyler yaptıkları için Cenk şu ana kadar bir girişimde bulunabilmiş değil. Ceyda sadece okulda abisinden uzakta oluyor ama okulda teklif etmeside olmaz yani. En sevdiğimiz yer olan canım okulumuzda etmemeli bencede.

Ve diğer bir önemli konu da tam 2 hafta önce Agra'nın bir barının olduğunu öğrenmem. Çocuk 18 yaşında ve barı var. Dediğim gibi "çocuk". Evet bu cidden de film gibi. Filmlerde bu tür iş yapan kişilerin sevgilileri çok vahşi olur ve o tarzda giyinirdi. Acaba benimde siyah deri taytlar abartılı koyu makyajlar yapmam gerekir mi merak etmiyorum değil. Bir ara bu konuyu konuşabiliriz bence. Neyse.

Bana onun hakkında bilmem gereken birşey olduğunu söyledi ve beni oraya götürdü. Üst katta bir kaç tane oda var. Arada sırada burda kalıyormuş. Birde zemin kat vardı ama oraya inmeme izin vermedi. Orayı daha sonra görücekmişim. Bana orasının ne olduğunu söylememesi çok fazla sinirimi bozsada çok şık bir barının olduğunu öğrendiğim andaki heyecanım, korkum ve merakım şimdilik onu kenarda bırakmama yetiyordu. Oraya gittiğimizde 1 saat oturdum ve Agra'ya sürekli
"Burası cidden sana mı ait?" diye sordum. Benden başka ne sakladığını sorduğumda öğreniceksin demişti. Direk anlatsa olmuyo sanki. Allah allah.

Şu ana gelicek olursak. Agra yaklaşık 15 dakika sonra beni almaya gelicek ve ben hazırım. Bu çok şaşırtıcı derecede ilginç. Çünkü ben içimde büyük bir tembellik beslediğim için bir yere gitmeye karar verdiğim zaman ne giyeceğimi düşünmek yerine telefonda oyun oynarım. Bence bu daha cazip. Ama bu sefer Agra bana "Seni bize götürücem hazırlan, annem ve babam da evde." diye mesaj attığında "annem ve babam" yazısını gördüğüm an annemi bulmuş bunu ona söylemiş ve gelip bana kıyafet seçmesini istemiştim.

Agra'nın annesiylede tanışmıştım. Kadını çok sevdim ya. Benden güzel lan resmen tipimden utandım bir an ama tabiki Agra sevdiceğimin övmeleriyle bundan da kurtuldum. İlk başta biraz fazla soru sormuş olsada çok cana yakın birisi. Bana resmen ablammış gibi davrandı. Babasıda nazik bir adam işte. Fazla anlatılcak bir yanı yok.

Annem odama geldiği anda konuşmaya başlamıştı. "Bak şimdi. Havalar ısındı, o yüzden şort giymende bir sakınca yok. Ama cıvık bir şey de olmamalı tabiki." dolaptan kumaş lacivert şortumu çıkartmış ve bana vermişti. "Bu iyi. Oduncu gömleği güzel olabilir." Mavinin tonları ve beyazdan oluşan bir oduncu gömleği çıkartıp onuda bana vermişti. Daha sonra sıfır kol yatay siyah beyaz çizgili bir tişört çıkartmıştı. "Tamam. Gömleğin içinede bunu giyersin. Bu havada gömleği kapatıcak değilsin heralde."

"Tamam anne çok sağol çok çok çok. Hadi çık şimdi giyinmem lazım. Daha makyaj yapıcam yaa."

Başını sallayarak giderken konuşmaya devam ediyordu. Ay hiç susmayacak galiba diye düşünmüştüm."Tamam ama abartılı şeyler yapma. Bak gidince hep gülümse. Çok saygılı ve nazik konuş davranışlarına dikkat et ve onları gö-"

Belalı SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin