Lyden af mit vækkeur tripper mig af!
Det er bare den samme bip lyd hver dag mellem mandag og fredag.
Klokken er 7 og jeg er mega træt som altid.
Det eneste gode ved skolen er at Martinus går på den, men dsv ikke i samme klasse fordi at jeg flyttede.
Hvorfor flyttede jeg overehovedet?
Jo, jeg talte ikke godt med nogen og drengene var nogle svampe og i denne her nye klasse er alle søde eller i hvertfald har jeg da fået venner.Det er bare som om at idag er være end andre dage.
Well.... jeg må tage mig sammen og stå op.
Jeg satte mig op i min seng og strakte mine arme og så rejste jeg mig op.
Jeg gik direkte over til mit tøjsmag og valgte en hættetrøje fra champion og et par sorte jeans. Jeg fik taget det på og kiggede bagefter på uret.
/kl.7.20/
Allerede? Jeg skal gå om 25 minutter og har ikke spist eller lagt noget makeup. Argh!
Jeg gik ud på gangen og kunne dufte noget brød fra risteren og mine 2 søskende side og skændes om Justin bieber. Ja, min søster som er ældre end mig slås med en der r meget yngre om Justin bieber.Jeg åbnede døren ud til badeværelset og kiggede mig i spejlet efter at have lukket døren. Jeg tog min hånd gennem mit hår og sukkede.
Jeg hamrede bagefter min hånd ned på siden af spejlet, det havde jeg vidste ikke tænkt igennem for spejlet smadrede ude i siden.
Fuck, det gjorde ondt og min hånd blødte.
Mor: "Skat?! Hvad sker der?"
Råbte hun nede fra stuen eller køkkenet.
Jessica: "Jeg kom til at ødelægge spejlet...!"
Jeg kunne høre de tunge skridt der ikke var så tunge fordi at det gik så stærkt op ad trappen.
Døren blev hurtigt åbnet og en mors forskrækket ansigt dukkede op.Mor: "Gud! Skat?! Hvad laver du?!"
Hun tog hurtigt i min hånd og så på den.
Mor: "Vi skal på hospitalet NU! Skat! Jessica skal på hospitalet lige nu!"
Peters skridt kom også hurtigt op ad trappen, jeg så bare ned på min blødende hånd og holdt smerten inde.
Peter: "hold da op. Kom vi skal end til bilen nu."
Vi skyndte os nedenunder.
Mor: "I skal gå i skole unger! Vi tager på hospitalet!"
Jeg nåede lige at høre et svagt ja fra et sted i huset før at skoene og jakken var på og vi var på vej ud til bilen der holdt der hvor der normalt har været en garage.
Den er der ikke mere fordi at vi aldrig brugte den, så nu er der var et tag over bilen.
Mor: "Ind i bilen skat."
Jeg satte mig ind og tog min sele på, så godt jeg kunne med min venstre hånd.
Hvad skulle der ske?
YOU ARE READING
Summer Love
FanfictionJessica er 16 år og bor i Norge i den lille by Trofors. Hvad vil der ske i sommeren når de 2 nye tvillinger starter i hendes klasse.☀️🌊✨ Vil det hele ændre sig eller vil det blive som før? Kærlighed, drama, teenager, sommer & Venner ~ ~ ~ Ikke rett...