7|| Festen p.1

333 7 0
                                    

Jeg så mig i spejlet og tog noget basic makeup på, men alligevel lidt mere end jeg plejer at tage på.
Jeg gik ned i stuen og tog mig sammen til at gå ud, jeg tog mine nøgler og min telefon i en lille taske og gik ud af døren og låste den self 😂
Jeg tog min telefon frem igen og kiggede på adressen, det var ikke særlig langt væk, jeg gik derhen af.
Min telefon fik endu en besked fra Martinus, igen!
M- Hvor bliver du af?
J- Er på vej 😂💕
M- Godt nok, jeg kan ikke finde Marcus!😂💕
J- ahah, jeg skynder mig!
/Afsluttet/
Jeg gik lidt hurtigere og kunne høre højere og højere musik og til sidst kunne jeg se nogle mennesker udenfor, nogle stod pg kyssede mens andre stod og snakkede.

Jeg gik ind af døren og der var fyldt af mennesker også en masse der havde drukket rimelig meget alkohol..
Jeg kiggede efter Martinus, jeg kunne ikke se ham.
J- Hvor er du?
M- Der er mennesker alle steder!
J- jamen hvor er du?😂😂
M- ærligt så ved jeg det ik..😂
Jeg så endelig Martinus, han stod ovre ved nogle andre drenge, sikkert nogle fra en af de andre klasser og Justin fra vores.
J- Kan godt se dig hehe.
/Afsluttet/
Jeg fik hans øjenkontakt og han smilede og gjorde tegn til at jeg kunne komme derovre.
Da jeg kom derovre sagde de andre drenge lige hej og så var det ellers bare hen til nogle af de andre piger de havde fået øje på, eller selvfølgelig skulle de lige tjekke mig ud men opgav hurtigt at prøve på noget.
Jeg krammede Martinus.
Martinus: "Du ser flot ud Jess."
Jessica: "ILM" sagde jeg og smilede.
Han lavede lige det dee elevator blik og bed sig i læben, men stoppede hurtigt da han så at jeg kiggede på ham.
Drenge..😂🙄

Vi havde fået måske et glas alkohol eller noget før at Sophia kom hen til os.
Jessica: "Åh nej.." mumlede jeg.
Sophia: "Heeeej, hvår daen har i deeeeet?"
Hun havde vidst fået lidt for meget at drikke.
Mig og Martinus kiggede lidt mærkelig på hende.
Sophia: "Hvorfor tageeeer dy altied hva jeg viel ha'?" Sagde hun og kiggede lidt flabet på mig.
Hun stod med et glas i hånden.
Jessica: "Jeg tror at du har fået nok." Sagde jeg med en lidt bekymret stemme.
Sophia: "jei kan klare meig selv!"
Hun gik lidt tættere hen til Martinus.
Sophia: "Jeg synes du skael gå med meig ovenpå Tinyss."
Martinus så lidt hen på mig og så hen på Sophia.
Martinus: "Jeg tror at det er bedst vidst at jeg lader vær Sophia, find en anden, jeg har ikke rigtig lyst."
Sophia kiggede surt over på mig.
Sophia: "Du får ham ig!!"
Hun prøvede at gå surt væk men hun væltede fra side til side.
Mig og Martinus begyndte lidt at grine.

1 time efter havde mig og Martinus fået måske 3 glas i alt og var ved at være lidt mærkelige.
Jessica: "Du ved godt at Sophia, har eeeeeeet stORt crush pÅ dIg iK?"
Martinus: "Hmm.. mÅske lIdt, men jEg kan lide En Anden.."
Han kiggede over på mig og kom tættere på mig.
Til sidste rente vores læber hinanden og vi kyssede....

Summer LoveWhere stories live. Discover now