55|| Vi hjælper hinanden

62 0 0
                                    

*efter idræt*
Jamen timen gik stille og roligt, undtagen at det var lidt akavet. Men der skete noget ret mærkeligt, Martinus som ellers rigtig godt kan lide idræt var slet ikke fokuseret. Ham og Danielle kunne slet ikke finde ud af det vi skulle lave, og han var ikke koncentreret. Jeg så nogle gange over til deres gruppe og et par gange havde jeg lige nået at se Martinus øjne på mig.
Men det gik godt for mig og Marcus, vi var også begyndt at tale ret meget sammen igen.
Det er faktisk rart at kunne tale igen efter alt det drama og det med mig og Marcus' kys. Jeg har næsten glemt det hele heldigvis.
(Ikke hukommelsestab)
Vi skulle snart spise så jeg begyndte at gå hen mod Ari's skab for at vente på hende.
I stedet kom Martinus forbi og standsede ved hendes skab og længe sig op ad det.
Jessica: "Hvad vil du?"
Han kiggede bare op og ned af mig hurtigt. Og kiggede så tilbage i mine øjne.
Martinus: "Hvordan kan du være så kold?"
Mig? Seriøst?! Det var ham der sendte rygter og lader som om jeg har været hans lille Bitch.
Jeg nåede ikke at sige ham imod fordi Ariana heldigvis endelig kom.
Ariana kiggede hurtigt mærkeligt på Martinus.
Ariana: "Skal vi gå?"
Jeg nikkede.

Vi sidder i kantinen og snakker.
Der er ret meget larm, men man kan stadig snakke.
Ariana blev pludselig stille og det lignede at hun skulle til at sige noget.
Ariana: "Jeg har ombestemt mig."
Og så bliver hun helt lettet.
Jessica: "Ombestemt dig? Hvad mener du?"
Ariana: "Det med planen..."
Hun kigger ned på din mad nu.
Jessica: "Jamen... vi... okay."
Ariana: "Jeg er ked af det, men jeg kan ikke klare at se dig og Marcus sammen. Jeg kan virkelig godt lide ham."
Jessica: "Jamen hvad med Martinus?"
Ariana: "Det virker jo som om at han fortryder.."
Jessica: "Så du er ligeglad med det med mig og Martinus, men jeg skal bekymre mig om dig og dit crush? Som ikke engang 100% er vild med dig?"
Shit, det var måske lidt meget.
Ariana kiggede trist ned i bordet igen.
Jessica: "Det er jeg ked af Ari... det kom bare ud.. jeg er bare stadig trist over det med Martinus og på den måde han sårede mig på..."
Ariana viste et lille smil igen.
Ariana: "Du har ret... jeg skal ikke være selvisk, vi kan godt fortsætte."
Jessica: "Ved du hvad? Så lover jeg at mår planen er færdig skal jeg nok hjælpe dig med Marcus."
Ariana kiggede op og smilede, så jeg smilede tilbage.

Summer LoveWhere stories live. Discover now