Jeg havde aflyst aftalen med Martinus og havde nu sidder inde på mit værelse hele weekenden uden at kigge på min telefon.
Imorgen kom min mor endelig hjem.
Jeg lå bare oppe på mit værelse og så Netflix.
Jeg lignede lort, jeg havde en alt for stor Hoodie på og havde sat mit hår op i en dårlig knold.
Jeg orkede ikke mit freaking liv...
Jeg blev afbrudt af døren der ringede (dørklokken)
Jessica: "Fuck.."
Mumlede jeg med en træt stemme.
Jeg gik langsomt ned ad trappen og åbnede så døren og så Martinus stå der.
Martinus: "Er du okay...?"
Han kiggede lidt bekymret på mig.
Det kan jeg sgu godt forstå, jeg så jo ikke ligefrem pæn ud lige nu.
Jeg kiggede ikke ind i hans øjne denne gang, jeg turde ikke, jeg turde ikke vise hvor svag jeg var i øjeblikket hvis at jeg brød sammen.
Jessica: "Det bliver jeg vel..."
Jeg kiggede stadig ned i jorden.
Jeg kunne mærke tårnede der brændte bag mine øjne.
Jeg havde lige fået taget mig sammen igen, da Martinus hen og krammede mig, jeg kunne ikke holde det inde Mere, jeg begyndte bare at græde.Han holdt fast i krammet og jeg krammede ham selvfølgelig tilbage endu hårdere.
Jeg lod bare mine tåre løbe ned af mine kinder.
Martinus: "Det skal nok gå."
Han slap krammet og det samme gjorde jeg.
Han tørrede mine tåre væk og smilte forsigtigt til mig, og jeg fik også et lille smil frem.
Vi lagde os over i sofaen og talte lidt.
Martinus: "Du skylder mig en aftale..."
Sagde han og smilte lidt til mig.
Jessica: "Jaer."
Martinus: "Jeg kommer tilbage om 1 time, er det fint?"
Jeg nikkede og vi rejste os op igen.
Vi gik hen til døren og krammede og så gik han hjem (ved siden af lol)
Jeg lukkede døren og denne gang brød jeg ikke sammen men, jeg smilte.
Martinus gær mig faktisk glad, han er der for mig, måske minder han alligevel lidt mere om Marcus end jeg troede.
Jeg skal bare tage mig sammen idag, jeg skal prøve at gøre noget ud af mig selv idag.
Jeg gik op på mit værelse og så på noget forskelligt tøj.
Jeg tog en sort nederdel på og en slags crop top agtig ting på:(Jessica's Outfit)
Jeg kiggede mig selv i spejlet, og så på uret (18.40)
Jeg havde stadig 30 min.
Jeg gik hen til mit makeup bord og så vag det ellers bare med at gå igang aha.Jeg endte med at tage noget ikke for meget og ikke for lidt makeup på ;)
(Jessica's makeup)
Jeg så på uret (19.05) jeg så mig så i spejlet en sidste gang.
Jessica: "Det skal nok gå."
Jeg hørte dørklokken og gik ned af trappen og hen til døren.
KAMU SEDANG MEMBACA
Summer Love
Fiksi PenggemarJessica er 16 år og bor i Norge i den lille by Trofors. Hvad vil der ske i sommeren når de 2 nye tvillinger starter i hendes klasse.☀️🌊✨ Vil det hele ændre sig eller vil det blive som før? Kærlighed, drama, teenager, sommer & Venner ~ ~ ~ Ikke rett...