Poglavlje 1.

3.9K 41 2
                                    

Anastazija

Zovem se Anastazija. Imam 22 godine i još uvijek studiram. Iz Rijeke sam no, studiram engleski i filozofiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. To je nešto što sam htijela još od 7 razreda osnovne. Uživam u tome. Engleski jezik volim od malena i stalno sam maštala o tome da odem u Englesku, još uvijek maštam o tome. Iako sam u Engleskoj bila već više od nekoliko puta jednostavno je se ne mogu nagledati i zasititi. Trenutno sam u životu fokusirana samo na školu. Moja mama me svaki dan podsjeca na to kako bih trebala napokon pronaći dečka, iako mene to mene baš u ovom trenutku ne zanima. Naravno da želim upoznati nekoga koga ću voljeti i za koga ću se udati ali želim da se to desi kada dođe onaj pravi dečko i pravi trenutak. Inače živim u stanu u Zagrebu. Moja najbolja prijateljica zove se Sara i ona mi je poput sestre. Ona je osoba kojoj govorim apsolutno sve i za koju znam da me nikada nece izdati. Znam da ce uvijek biti uz mene.
Škola samo što nije gotova i ja jedva čekam. Ovo je bila teška školska godina i očajno trebam odmor od svega. Također za par dana počinje Svjetsko Prvenstvo u nogometu kojeg volim gledati. Kao mala uvijek sam gledala nogomet sa svojim tatom. I kao i ove godine kad odem natrag u Rijeku za ljetu gledati ću ih s tatom.

Ponedjeljak, 1.6. 2018.

Jutro je i jedva sam se digla iz kreveta. Izašla sam iz stana i našla se sa svojom Sarom.

SARA: hej ljepotice.

ANASTAZIJA : dobro jutroo

S: opet ne prospavana noć? Opet si čitala?

A: ah jesam

S: kako uspijevaš sve to. Ponekad mislim da će ti glava puknuti, te sve riječi  iz mnogobrojnih knjiga koje si pročitala, izaći iz nje.

A: a daj ludice jedna. Znaš da je to nešto što je jace od mene. Ljubavni romani.

S: Mislim da je to samo dokaz kako očajnički trebaš dečka. A pogodi šta? Pred tobom se nalazi prava osoba koja će ti u tome pomoći.

A: Kao prvo dečko mi ne treba. Kao drugo nemoj se ljutiti ali mislim da ako mi ti budeš tražila dečka da ga tek onda neću naći

S: Anastazija bezobrazna si. Znaš da uvijek upecam nekog dobrog.

A: Da to se baš vidi iz tvojih jednomjesečnih veza.

S: Okej možda nisam baš dobra u tome ali nikad se nezna.

A: Mislim da se zna da nam veze i dečki nisu jača strana.

S:To sigurno.

A: Nego ništa onda idemo po kavu i u školu.

S: Nešto što nam u životu ide.

A: Hahahah.

Otišle smo po cappuccino u MC i onda na faks. Tamo nas je čekao Mateo naš najbolji prijatelj koji je za razliku od nas dvoje imao sreće u ljubavi ili smo barem tako mislili. Imao je dosta cura i dosta veza.

Mateo: Anastazija bolje da ti ne govorim kolike podočnjake imaš.

A: I nemoj.

S: Ah znaš razlog tomu.

M & S: Ljubavni romani.

M: Trebaš dečka.

S: To je upravo ono što sam joj govorila.

A: Ne ne trebam i ne želim.

M: A dobro. Nego cure znate li onu Lanu iz e razreda.

S: Da.

M: Pa možda mi se sviđa.

A: Evo je i još jedna nova.

M: Mislim da je ona ona prava.

S: To si rekao i za prošlu a bome i za pretprošlu.

M: Vidjet ćete da je prava.

A: Da,da.

Zvono. Prvi sat sociologija.

Profesorica: Dobro jutro danas ispitujem.

Mateo: Ne nisam ništa učio.

A: Ne brini pomoći ću ti.

M: Samo da me ne prozove.

Prof: Ajmo Mateo na ploču.

M: Jebote znao sam.

A: Ne brini.

Ispitivanje

Prof: Dobro Mateo sve u svemu to je vrlo dobar.

M: Too brate. Mislim hvala profesorice.

Prof: Izvoli sjesti.

M: Hvala ti častim te u meku poslije škole.

A: Važi.

Škola je završila u 2. Mrtva sam umorna al svejedno idem u mek. Uzeli smo hamburger i kolu te sjeli jesti.

S: Još 2 tjedna i slijedi ludnica.

A: Joj jedva čekam.

M: I ja. Nego kad vas dvije idete u Rijeku.

A: Pa škola završava 12 pa mi vjerovatno idemo 13.

M: Pa super.

S:  a ti što ćeš raditi bez nas?

M: Idem kod svojih doma pa ću vidjeti. Mogu svratiti i do vas.

A: Naravno uvijek si dobrodošao.

M: Hvala ti.

Došla sam kući. Večerala sam i legla u krevet. Nazvala sam mamu i onda se bacila na učenje. Imam brdo toga za učiti za završni ispit. Za sad su mi ocjene sjajne no sve zavisi o tom završnom ispitu.

2 tjedna poslije.

Posljednja dva tjedna škole prošla su jako brzo i sve sam ispite položila s odličnim. Prošla sam s peticom i presretna sam. Slijedi još jedno toplo i sunčano ljeto sam mojom najboljom prijateljicom Sarom.

S: Jesi li spakirala sve?

A: Jesam još samo sa uzmem mobitel s punjača i krećemo.

S: Čekam te ispred.

A: Može.

A:Evo me.

S: Odlučila sam.

A: Kakvu glupost sad?

S:Ovo ljeto imati ćemo dečke.

A: Vic dana naravno sa nećemo. Obadvije znamo kako stojimo s tim ljubavnim područjem.

S: Obećajem ti da ćeš barem ti ovog ljeta imati dobrog dečka. Kladimo se.

A: Može kladimo se. Mislim da mi nećeš uspijeti naći dečka.

S: Mislim da hoću. U sto se kladimo.

A: Ona koja izgubi mora se napiti u klubu i nakon toga popeti na šank i derati da je najsretnija osoba na svijetu druga osoba ce to snimati.

S: Dogovoreno. Jedva te čekam gledati pijanu.

A: Ha bit ćeš mrtva pijana.

S: Hahahah.

A: S tobom je sve jednostavno zabavno.

S: Tomu služe najbolji prijatelji.

A: Volim tee.

S: Ja tebe više.

Zavoli me | Ante RebićWhere stories live. Discover now