Poglavlje 25.

1.8K 40 13
                                    

Ujutro su me probudile zrake sunca na licu što je čudno jer je sinoć jako grmilo i sjevalo. Potrljala sam oči i otvorila ih. Ante je već bio budan i gledao me.

A: Dobro jutro, ljubavi. - rekla sam i namrštila obrve

Ante : Dobro jutro, ljepotice. - rekao je i poljubio me u čelo

A: Koliko si ti već budan? - rekla sam

Ante: Dovoljno dugo da te gledam, a ne dovoljno da te se nagledam. - rekao je, i stavio me na sebe. Nasmijala sam se na njegove riječi.

A: Ii što ćemo raditi danas? - pitala sam razmišljajući što.

Ante: Što god moja ljubav zaželi. - rekao je i pribio me još više uz sebe.

Za par minuta sam ustala da nam napravavim kavu.
Stojala sam kod štednjaka i čula sam ga da dolazi. Došao je do mene i zagrlio me s leđa. Ljubio me po vratu i mirisao.

Ante : Ne znaš koliko sam ovo čekao. - rekao je. Jako je dobre volje danas primjećujem. Ne bih htijela da se to promjeni. Okrenula sam se prema njemu i poljubila ga. Uhvatio me za struk i opet podigao te stavio da sjedim na kuhinji.

A: Polako, polako tek je jutro. - rekla sam i spustila se dole.

Ante: Kako ti kažeš,ljubavi - rekao je i sjeo za stol.Sjela sam mu u krilo i zagrlila ga oko vrata.

Ante: Imam iznenađenje za tebe. - rekao je i mazio moj obraz.

A: Kakvo iznenađenje? - pitala sam uzbuđeno. Volim iznenađenja.

Ante: To ćeš saznati tek sutra. - rekao je i ja sam stavila tužan izraz lica. Htijela sam odmah znati što je to jer sam jako nestrpljiva osoba.

A: A reci mi sad. - rekla sam i poljubila ga.

Ante: Žao mi je, ali neće ići. Moraš se strpiti ljepotice.

A: Ako baš moram. - rekla sam i on mi je uputio najljepši osmjeh. Volim kad se smije. Kad se smije kao da je sve savršeno, kao da ne postoji niti jedan problem na ovom svijetu. Volim i kad mu oči poprime taj bljesak dok se smije. Mislim da je to moja najdraža stvar kod njega.

(Jutro)...

Ante pov :

Nisam je imao srca buditi ujutro iako je bilo vrijeme da krenemo. Spavala je kao uspavana ljepotica. Njena plava, sjajna kosa prekrivala je cijeli jastuk. Njene usne opušteno su formirale neodoljivi oblik. Gledao sam je i razmišljao ' Ona je moja'. Ova ljepotica koja tu leži je moja i ja je ljubim. Koji sam ja sretnik kada sam mogao dobiti ovakvo nešto. Kakav sam bio prema drugim djevojkama mislim da ju nisam zaslužio. Ali ipak sam ju dobio i čuvat ću je do kraja života. Polako sam ju poljupcima počeo buditi.

Anastazija pov:

Probudio me topli poljubac na moji usnama. Otvorila sam oči i dočekalo me anđeosko lice.

Ante: Dobro jutro, spavalice. - rekao je i nasmiješio se.

A: Novi nadimak? Dobro jutro i tebi, ljubavi. - rekla sam i ustala te potrljala oči. Povukao me u svoje naručje i počeo ljubiti moj vrat.

Ante: Jesi spremna za iznenađenje? - pitao me i dalje ljubeći moj vrat. Svaki njegov poljubac došao mi je kao dupla doza droge.

A: Bila sam već i jučer. - rekla sam i zatim smo ustali.

A: Nego što je više iznenađenje? - rekla sam dok smo se spremali

Ante: Vidjet ćeš za par sati. - rekao je. Bila sam zbunjena. Zašto za par sati?

Sjeli smo i auto i on je vozio u meni poznatom pravcu. Vozio je prema aerodromu. Pogledala sam ga zbunjeno, a on je samo nabacio zagonetni osmjeh.

Nakon par minuta smjestili smo se u avion na naša sjedala. Nije mi htio pokazati kartu kako ne bih vidjela gdje idemo. Sjedili smo i šutjeli. Uživala sam u njegovoj blizini i dodiru. Svaka riječ bila bi suvišna.

Nakon nekoliko sati leta napokon smo sletjeli, a nisam mogla vjerovati što sam vidjela kroz prozor. Bili smo u PARIZU. Moj najdraži grad na cijelom svijetu.

Ante: Ljubavi, mi smo u gradu ljubavi. - rekao je i nisam mogla zaustaviti smjeh. Snažno sam ga zaglila, a onda i zaplakala.

Ante: Hej, ne plači, ljubavi. Ne želim vidjeti ni suzu iz tvoga oka jer budem li vidio pobit ću cijeli svijet. - rekao je brišući suze s mojih slanih i natopljenih obraza.

A : Samo, nikad nitko nije napravio nešto ovakvo za mene i presretna sam što sam baš ovdje prvi put s tobom. - rekla sam.

Ante: E, pa ljubavi možeš se naviknuti na to. Jer ovo je tek početak. - rekao je.

Prvo smo otišli na ručak u neki restoran. Tamo smo imali poseban stol i vjerujem da sve što u ovom gradu posjetimo biti posebno. Sjedili smo i držali se za ruke. Gledao me je s osmjehom na licu.

A: Nemoj me tako gledat, sramim se. - rekla sam i spustila glavu.

Ante: Ti se nemaš čega sramiti, a ja te ne mogu prestati gledati koliko si lijepa. Jesi svjesna da si ti najljepša žena na cijelom ovom svijetu? - rekao je, a ja sam sam se naježila.

Ante: A ja sam najsretniji muškarac na svijetu jer imam tebe. - rekao je.

Dan je proletjeo jako brzo i mi smo se već našli i našoj prekrasnoj hotelskoj sobi koja je imala pogled na Eiffelov toranj. Stajala sam do prozora i pogled mi je oduzimao dah u potpunosti. Uskoro sam osjetila njegovu ruku na svom struku. Lagano sam se okrenula i stavila svoju ruku na njegov vrat. Spojila sam naše usne i dugačak poljubac. Njegove usne bile su meške nego prije. Prolazio je svojim prstima po mom vratu i ramenima. Srce mi je lupalo kao ludo i bila sam nervozna kao prvi put. Lagano je skinuo moju i svoju odjeću. Poljupci su postali još strastveniji i intenzivniji. Bila sam opijena njime i postala sam ovisnik njegove ljubavi...

Piščev pov.

Napokon su bili sami, odvojeni od svih koji se protive njihovoj ljubavi. Unatoč njezinom odbijanju i opiranju nije se mogla obraniti od njega. On je imao preveliki utjecaj na nju. Ona više nije bila ono što je, kad je u njegovoj blizini potpuno je druga osoba. Iako je u početku lagala i odbijala ga, ona je žudjela za njim. Nakon njihovog prvog poljupca ona je samo željela više i više. On iako je bio ženskaroš i nije poštovao žene, ona je to promijenila. Ona je prva koja ga je odbila unatoč tome što je poznati nogometaš. Ona ga je naučila kako je to biti voljen i kako se voli. Ona je postala njegov centar svijeta, njegov izvor radosti i sreće. Unatoč svim predrasudama i nezadovoljstvima drugih ljudi njihova ljubav pronašla je put da pobjedi i zavladala nad njima.


Ovo je zadnji dio moje prve priče "Zavoli me". Hvala svima koji su je čitali i nadam se da ste uživali. ❤️😘

Zavoli me | Ante RebićWhere stories live. Discover now