Anastazija : Saro, što je bilo? - već sam se počela brinuti da se nešto dogodilo.
S: Nećeš vjerovati. - rekla je i počela se smijati i dalje gledajući u mobitel.
A: Štaaa?? - pao mi je kamen sa srca kad se počela smijati jer sam znala da nije ništa ozbiljno.
S: Vidi, što je Rebić stavio na Instagram. - kaže davajući mi svoj mobitel.
Čim sam vidjela digla sam se na noge. Stavio je našu sliku na Instagram u opisu nije stajalo ništa. Mislim da je sreća što u tom trenutku nije bio pored mene jer bih ga zasigurno lupila. Čitala sam komentare i bili su raznoliki. Neki su govorili da smo lijep par, neki su pitali dali smo zajedno, neke cure su dogovarale plan kako će me ubiti. Gledala sam u fotografiju i nisam mogla vjerovati.
S: Anastazija stvarno mu se sviđaš.
A: Nemam se ja njemu šta sviđati. - uzela sam Sarin mobitel i uputila se prema njegovoj sobi zapravo nisam ni znala koja je njegova soba.
S: Anastazija gdje ćeš?
A: A što misliš? Idem kod njega i reći ću mu da smjesta obriše tu fotografiju. Samo moram naći njegovu sobu.
S: Misliš da već nisam istražila. Čekala sam trenutak kad ćeš otići do njega. Njegova soba je na drugom katu, broj 2.
Jurila sam hodnikom, a za mnom Sara. Bila sam toliko ljuta da sam spremna ošamariti ga kad se sretnemo.
Kucala sam na njegova vrata, nitko nije otvarao. Onda sam malo jače pokucala u vrata su se otvorila. No nije ih otvorio on, već opet Kramarić. Vidjela sam Rebića iza. Ušla sam i krenula prema njemu. Bio je bez majice i zamalo sam zaboravila zašto sam zapravo došla. Imao je široka,razvijena ramena. Svaku mišić bio je savršeno oblikovan i na svom mjestu.A: Da si smjesta izbrisao ovu fotografiju? - kažem ljuto i pokazujem mu fotografiju na Sarinom mobitelu. Približi mi se jako blizu, toliko da su nam lica bila odvojena svega nekoliko centimetra.
Ante: A što ako neću? - kaže i nasmješi se. Opet taj smjeh, neću pasti njega, neću.
A: Onda ću ja... - kažem smišljajući što zapravo i da napravim - ja ću...
Ante: Ne možeš ništa. - kaže i opet mi se približi no sada dovoljno blizi da sam mogla osjetiti njegov dah.
Ljutito sam ga odgurnula dodirnuvši njegova čvrsta prsa. On me opet približio sebi, držeći moje ruke na svojim prsima. Sve više i više se približavao, a ja sam sve više i više gubila svoju snagu i jakost. Nisam se mogla oduprijeti, ostala sam bespomoćna. Približio mi se toliko blizu da su nam se vrhovi nosa dodirivali. Nakon toga sve što sam osjetila su bile njegove meke usnice na mojima, nježno su me ljubile. Ne mogu poricati da mi se nije svidjelo jer je. Cijelo moje tijelo kao da je bilo ožareno nekom vrućom vatrom. Nisam bila svjesna što se događa, a kada mi je došlo do mozga što se zapravo događa. Odgurnula sam ga i ošamarila.
A: Da ovo više nikada nisi napravio. - kažem spremajući se otići. Otvaram vrata, ali on stavlja svoju ruku na vrata i zarobi me svojim rukama, a ja ostajem pribijena za vrata.
Ante: Nemoj poricati da ti se nije svidjelo jer znam da je. - kaže unoseći mi se u facu.
A: Nije mi se svidjelo, užasno se ljubiš. - kažem i maknem njegove ruke.
Ante: Onda možemo ponoviti,možda bude bolje.
A: Nikada. - kažem i otvaram vrata te potrčim prema svojoj sobi. Nisam ni primijetila Saru koja je trčala za mnom. Vjerovatno me čekala ispred vrata.
Uletjela sam u sobu i ostavila otvorena vrata da Sara uđe.
Ne mogu vjerovati što se upravo dogodilo. On je mene poljubio, i što je najgore meni se to svidjelo. Osjetila sam nešto što nisam nikada. Možda je Sara u pravu. Možda unatoč tome što ja to stalno poričem i govorim da neću pasti na njega, ja se možda zaljubljujem u njega. To si ne smijem dopustiti. Znam da ću na kraju patiti i biti povrijeđena.Ante pov:
Kad je uletjela u moju sobu obuzela me neka sreća. Nikad zapravo nisma bio sretniji što sam bez majice. Jer čim je ušla zagledala se u moja prsa. Govorila mi je da obrišem fotografiju ali neću namjerno njoj u inat. Kad sam vidio da je Kramarić izašao i zatvorio vrata nisam mogao izdržati. Približavao sam joj se polako sve dok nam se nosevi nisu dodirivali. Onda sam spojio naše usnice u strastveni poljubac. Znam da je uživala. Moji osjećaji prema njoj sad su doživjeli svoj vrhunac. Ako ja osjećam ovoliko ljubavi prema njoj, ona mora barem malo prema meni. Odgurnula me i ošamarila. Kad bi me nela druga ošamarila vjerovatno bi drukčije reagirao, ali nju ne bi ni u ludilo povrijedio. Spremila se otići, no nisam joj dao. Morao sam je još malo gledati, te njene plave oči gledale su me hladno, ali ja ću to promijeniti. Gledat će me s ljubavlju u očima. Zavolit ćeš me, malena.
Anastazija pov:
S: Što je bilo unutra? - kaže primajući me za ramena.
A: Saro, on... - kažem- on... me poljubio. - kažem nesigurno
S: Molimm? - kaže sjedajući- čekaj, čekaj Ante Rebić je tebe poljubio.
A: Da - kažem tiho
S: Tu se nešto dešava. On se zaljubljuje u tebe i u to sam sad sigurna.
A: Ne ja to ne želim. Ja ću na kraju patiti i svjesna sam toga. Neću pasti na njega, ne smijem.
S: O srećo - kaže i zagrli me
Zaspala sam opet s razmišljajući o njemu. Ovdje sam tek jedan dan, a osjećam kao da sam tjedan dana. Sreli smo se već tri puta i u ta tri puta me čak i poljubio. On misli da sam ja laka, ali nisam. To ću mu i pokazati. Neće me imati, neću mu pružiti to zadovoljstvo da gleda kako padam na njega. Taj film neće gledati. Možda može imati svaku, ali ne i mene.
...
Napokon, prvo jutro u Rusiji. Sunčeve zrake obasjale su cijelu hotelsku sobu i sad je izgledala puno ljepše. Ustala sam, obavila higijenu i obukla se. Obukla sam uske svjetloplave traperice, bijelu majicu i obuka svoje nike tenisice. Kosu sam pustila i stavila sunčane naočale na njih. Naravno morala sam čekati Saru da se spremi a do tad sam čačkala po Instagramu. Nisam izdržala a da nisam otišla na njehov Instagram. Fotografija je naravno bila tamo, nije ju obrisao. A što sam i očekivala.
S: Nije ju obrisao niti hoće vjeruj mi.
A: Jesi spremna? - ugasim mobitel i strpam ga u džep
S: Nemoj ignorirati temu od njemu jer kad tad pričati ćemo i obe to znamo.
A: Nećemo razgovarati o njemu. Ioako mi je vrć pokvario ovo putovanje a skoro smp došle.
S: Nitko ti nije pokvario putovanje. Ovo putovanje tek počinje.
Spustile smo se dolje na doručak. Sva sreća nije bilo nikoga i u miru smo jele. On sad vjerovatno ima trening. Ma šta ja pričam ne zanima me šta on ima.
YOU ARE READING
Zavoli me | Ante Rebić
Fanfiction~Dopusti mi da ti pokažem svoju ljubav, da ti pokažem koliko te volim i koliko mi značiš! - čuvši te riječi kao da me neka vatrena strijela pogodila ravno u srce. Hoće li ju osvojiti njegov luđačko zaljubljeni karakter ?~