Nakon 4 sata stigle smo u Rijeku. Jedva sam čekala vidjeti to more i maknuti se od smoga u Zagrebu. Jako mi je nedostajalo moje rodno mjesto. Došla sam doma i izgrlila se sa roditeljima, bratom i sestrom. Imam starijeg brata Andreasa i mlađu sestru Anamariu.
Andreas: I sekice imali li dečkiju?
A: Zašto me svi to pitaju? Nema ih.
Anamaria: Pa možda te pitaju jer imaš 22. Hahahah.
A: Čekam onog pravog.
Andreas: Ona čeka princa na bijelom konju.
Anamaria: E pa toga više nema. Doći će ti samo konj ili nešto još gore. Na tvom bih se mjestu nadala konju.
A: Hahahah. A vas dvoje ? Kakvi su vaši ljubavni statusi.
Andreas: Moj po starom.
A: A Anamaria?
Anamaria: Pa...
A: Molim?! Imaš li ti to dečka ,a nisi mi pričala.
Anamaria: Nismo službeno par, ali...
A: Pričat ćeš mi kad budemo sami - kažem i pogledam Andreasa.
Andreas: Vidim da sam višak. Idem do Josipa .
A: Hahahah. Nego hoćeš li sa mnom i Sarom na plažu?
Anamaria: Može, idemo.
Došle smo na plažu. Čim sam se skinula bacila sam se u more. Čitavu zimu čekam ovaj trenutak. Ne mogu reći da nisam privlačila poglede muškaraca. Ipak sam barem po mom mišljenju zgodna.
S: Privlačiš poglede mogla bi past oklada.
Anamaria: O kakva oklada?
S: Kladile smo se da ću joj naći dečka.
Anamaria: Bojim se da bi Anastazija mogla izgubiti okladu ipak s takvim tijelom privlači poglede.
A: Ma dajte ne zezezaj te se.
S: Bome se ne zezamo osvrni se oko sebe i pogledaj poglede divljih zvijeri i zavidnih vještica.
A: Hahahah vi niste normalne. Idem po piće šta pijete.
Anamaria: Kolu.
S: Ma kakvu kolu? Donesi nam pravo piće.
A: Koktele?
S: Naravno.
Ostale smo do zalaska sunca na plaži i jako smo se lijepo provele. Večeras Sara i ja idemo u klub. Nakon dugo vremena vidjet ćemo stare prijatelje a i neprijatelje.
S: Izlazi vise! Moramo krenuti.
A: Okej, spremna sam.
S: Opaa Anastazija pa opet ce svi pogledi biti na tebi.
A: Ma daj nisam se toliko jako sredila.
S: Ma ne uopce samo sta ta haljina vise otkriva nego
pokriva ali tako i treba biti. Dobro sam te naučila.A: Saro, daj idemo.
Uskoro smo se našle ispred starog kluba u kojem smo se tijekom srednje škole često zabavljale. Taj klub me podsjeća na sve naše uspomene. Svaki vikend smo se ludo zabavljale ovdje, a onda jutro nakon trijeznile i učile za ponedjeljak. To je bila naša rutina.
Obukla sam kratku crvenu haljinu s otvorenim leđima. Dobro je pristajala mojim širim kukovima a uskom struku. Obula sam štikle koje su činile moje vitke, već duge noge još duljim. Pustila sam svoju dugu plavu kosu te nanijela malo šminke istaknuvši više moje plave oči.
Čim smo ušle miris dima nas je preplavio. Pozdravilu smo se s mnogim starim prijateljima koju su se jako promijenili i svi su većinom imali dečka ili curu. Nažalost, ovdje se našao i moj bivši Marko.M: Oo, pa tko je ta lijepa, mlada djevojka. - upitao me gledajući gladno u mene - vratila se iz Zagreba.
S: Ostvaiti ću vas same.
A: Ćao i tebi Marko.
M: Pa bome šta se tebi desilo. Netko se proljepšao.
A: Sigurno ne ti.
M: Pa istina da sam ja oduvijek bio lijep ali ti si to nadmašila. - rekao je odmjeravajući me od glave do pete.
A: Sanjaj Marko sanjaj.
M: Možda neću morati. - rekao je to i približo se mom vratu te mi šapnuo.
M: Hoćemo izaći odavdje? - osjetila sam njegov vreli dah na svom vratu te me prošla neka jeza.
A: S tobom ne idem nigdje. - rekla sam u smislu odjebi od mene.
M: Prije nije bilo tako. Prije si jedva čekala da me vidiš.
A: To je bila stara Anastazija ovo što sad vidiš je nova.
M: Pa više mi se sviđa nova Anastazija. Opasnija je, a to je ono što ja volim.
A: O novoj Anastazija možeš samo sanjati, moronu jedan - rekla sam mu i odgurnula ga od sebe te otišla do Sare.
M: A daj, samo jedan izlazak?
A: Ni u snu. Odjebi. - rekla sam i podigla srednji prst u zrak.
Jedva sam se provukla kroz sve pijane budale u ovom klubu kako bi došla do Sare i njenog separea. S njom su bili naši stari prijetelji. Iva, Lana, Helena, Luka i Filip. Mi smo bili skupina koja se najviše družila. Bili smo zajedno po cijele dane. I u školi i vikendima. Nalazili bi se svugdje.
MARKO POV:
Jedva sam prepoznao Anastaziju kad je ušla. Toliko se proljepšala i tako je zgodna. Nisam mogao skidati pogled s nje čitavu noć. Kad bi samo opet bila moja i samo moja. Čuvao bih je kao oko u glavi. Sigurno već ima dečka. Dečki se po Zagrebu sigurno mlate za samo jedan njezin pogled. Može ih vrtiti oko malog prsta. Nema više one male, nevine i naivne Anastazije koja je otišla u Zagreb. Sad se vratio komad žene.
Ja: Konobar još jedno piće i pitaj mladu damu što pije. - kaže pokazujući prstom na Anastaziju
Kononar: Odmah - mlada dama je rekla kako ne prihvaća ništa što je vaše.
Ja: U redu - osmjehnuo se i pogledao prema njoj, a ona ga je već ubijala pogledom
ANASTAZIJA POV:
Šta on misli da ću prihvatiti njegovo piće i da ću mu opet pasti u zagrljaj. Grdno se vara ako misli da me opet može imati. Gledam ubilačkim pogledom prema njemu dok ss on samo podsmjehuje. Mogla bih ga zadaviti.
S: I što je htio Marko?
Lana: Već si ga srela.
A: Nažalost. Ostao je isti kreten kao i prije.
Iva: A što si mislila da se budala poput njega može promijeniti?
Luka: Znači već se motao oko tebe.
Filip: Pa a obzirom na to kako izgleda mislim da Marko neće biti jedni koji će se motati oko nje...
Anastazija : Ma daj molim te.
Helena: Upravu je Anastazija. Koja je tvoja tajna takvog izgleda?
A: Nema je.
S: Ona se čuva za onog pravog.
A: No dosta priče o meni. Što ima kod vas?
Iva: Ma sve po starom. Svako na svom faksu i tako. Vikendom se nalazimo.
Filip : Kako je vama u Zagrebu?
S: Ma odlicno. Svaki dan smo zajedno i iskreno uživamo.
Lana: To je lijepo čuti.
Luka: Nego sad će prvenstvo. Gledamo svi zajedno?
A: Naravno. Bit ćemo prvaci.
Luka: Nadam se.
YOU ARE READING
Zavoli me | Ante Rebić
Fanfiction~Dopusti mi da ti pokažem svoju ljubav, da ti pokažem koliko te volim i koliko mi značiš! - čuvši te riječi kao da me neka vatrena strijela pogodila ravno u srce. Hoće li ju osvojiti njegov luđačko zaljubljeni karakter ?~