Poglavlje 5.

1.3K 29 0
                                    

S: Budiiiii se spavalice - probudila me Sara koja se derala i skakala po mom krevetu.

A: Saro, jesi normalna? Zašto me budiš ovako rano? Nema ni deset sati. - kažem okrećući se na drugu stranu i zatvarajući oči.

S: Nema spavanja. Slijede pripreme za Rusiju.

A: Molimmmm?! Jesam li dobro čula? - kažem ustajući s kreveta, otvorenih očiju i osmjehom od uha do uha - Nismo li valjda osvojile nagradu?

S: Ne nismo zezam te. - kaže razočaranim tonom

A: Zezaš me. - bila sam na rubu suza

S: Zezam tee. Osvojile smoo. Slijedeća destinacija pravac Rusija.

A: Ne vjerujemmm. - počela sam vrištati te mi je mama odma uletila u sobu

M: Što je vama dvjema u rano jutro? - kaže poluzatvorenih očiju.

A&S : Idemo u Rusiju.

M: Cure, osvojile ste nagradu? Tako sam sretna zbog vas.

S: I mi smo. - kaže ne prestajući se smijati od veselja

A: Idemo odma u veliki šoping. Imamo dosta toga za napraviti do sutra.

S: Počinjemo . Prvo šoping nova garderoba. Drugo sređivanje noktiju i kose. Treće pakiranje.

A: Nee prvo moramo nazvati Leona na Skype. Poluditi će kad sazna.

S: Ajme da.

Leon: Oo cure sjetile se javiti malo. Šta ima?

S: Ma ništa posebno sutra idemo u Rusiju i tako. Kod tebe?

Leon: Ma isto ništa. - kaže on i ne shvaćajući što je Sara rekla - čekaj čekaj kakva Rusija? O čemu ti? Anastazija?

A: Daa idemo u Rusiju.

Leon: Sprdate me. - počne se smijat

S: Ne, osvojile smo nagradnu igru.

Leon: Koje ste vi sretnice nemate pojma.

A: Hahaha netko i to mora biti. Moramo ići sad. Javljamo ti se iz Rusije.

Leon: Samo vi podjebavaj te. - kaže kroz smijeh - čujemo se.

Otišle smo opet u tržni centar. Treba nam tona garderobe. Prvo dresovi. Pa onda sve ostalo. Naravno da ćemo i tamp izlaziti po klubovima. Treba promotriti malo te Ruse možda su zgodni.

S: Čiji ćeš dres kupiti? - rekla je tražeći Kramarićev dres.
Luda je za njim.

A: Stvarno nemam pojma. - rekla sam razmišljajući stvarno čiji bi dres mogla kupiti.

S: Mislim da bi trebala uzeti Rebićev ipak je on slobodan, a i ti. Nikad se ne zna. - kaže namigivajući mi.

A: Njegov sigurno ne.

S: Zašto ne? Baš je zgodan. Nije kao Kramarić, ali je zgodan.

A: Jednostavno mi se on ne sviđa. Neznam ga osobno, ali po ponašanju na terenu mogu donekle zaključiti kakav je.

S: A kakav je on to po tvom mišljenju?

A: Previše arogantan, umišljen. Osoba koja misli da je iznad svih, koja misli da može sve imati i sve dobiti. Na terenu je bijesan i mislim da ne igra fer. Kad gubi bijesan je i onda svu tu mržnju prema neprijatelju izbacuje iz sebe na terenu ne misleći hoće li nekoga povrijediti. Mrzim takve osobe i nikad se ne bih družila s njima.

S: Ja iskreno mislim da nije baš takav. Možda je malo, ali to je i dobro. To znači da će se boriti za sve što želi kao i za curu koju voli što je slatko. I nikad ne reci nikad jer nikad neznaš. - kaže i dalje tražeći odgovarajući dres.

A: Mislim da ću uzeti Rakitićev? Što misliš? - kažem i pogledam ju.

S: Mislim da bi Rebićev bio bolji, ali i Rakitićev može proći.

A: A jesi zapela za Rebića. Uzmi si ga ako ga toliko voliš.

S: Ne hvala. Imam ja svog Kramarića. - kaže kao da je udana za njega - Našla sam dres.

A: I ja. Idemo dalje.

Kad smo kupile  po jedno 10 haljina i 5 pari cipela i torbi, krenule smo u salon na nokte i šminku.

A:  A što će reći tvoj Marin?

S: Ajme meni, pa ja sam u cijeloj ovoj strci potpuno zaboravila na njega. Idem ga odma nazvati. - kaže i izađe van.

* S: Hej Marine. Kako si?
   M: Odlično. Baš sam se mislio nazvati ovih dana da ss nađemo.
    S: Stvarno, lijepo od tebe. No moram ti nešto reći.
    M: Nešto se desilo?
    S: Pa ja idem u Rusiju na Prvenstvo što znači da me neće biti duže vrijeme u Hrvatskoj.
    M: O vauu svaka čast. Pa lijepo se provedi i nemoj mi naći nekog Rusa. Čekat ću te.
    S: Važi,vidimo se.
*

A: I što je rekao?

S: Da ne nađem nekog Rusa jer će me on čekati. - kaže plačljivim tonom

A: Ma da hoće čekati će na tebe skoro mjesec dana. - kažem i nasmijem se toj pomisli.

S: Pa možda baš hoće. Možda je on drukčiji.

A: Svi su muškarci isti. Kreteni i budale. - kažen hladnim glasom.

Oko 7 smo se vratile kući i počele se pakirati. Sara će prespavati kod mene jer nas moj tata ujutro vozi na aerodrom. Jedva čekam doći u Rusiju i udahnuti njihov zrak. Moskva je jako lijep grad i mi ćemo odsjesti u jednom od najboljih hotela tamo. Ovo će biti jedno nezaboravno iskustvo kojeg ću proživiti sa svojom najboljom prijateljicom i tome se jako radujem.

No ne može sve biti savršeno i kako sam zamislila. Kad sam došla kući na kućnom pragu sjedio je...




Zavoli me | Ante RebićWhere stories live. Discover now