Poglavlje 18.

1.1K 39 2
                                    

Anastazija pov:

Ante: Staviti ću ti povez na oči. - rekao je

Uzeo je povez i zaveo ga. Onda je polagano i nježno izvukao moju kosu te je maknuo na stranu. Prošao je svojim toplim prstima preko mog vrata. Zatvorila sam oči,a onda je utisnuo lagani poljubac na moj vrat.
Izašli smo van iz auta te me on uhvatio za struk i govorio kuda da idem, kako se ne bih spotaknula.

A: Jesmo li stigli više? - rekla sam nestrpljivo

Ante: Još malo,strpi se. - rekao je i uhvatio me za ruku

Polako je odvezao povez s mojih očiju pazeći da me ne počupa za kosu. Kad mi je skinuo povez nisam mogla vjerovati koju ljepotu vidim. Bila je to srednje velika kuća. Na travi bili su postavljeni stol i klupa. Sve je bilo puno cvijeća i zelenila. Jednostavno predivno. Izgledalo je kao neka ljetna vikendica za ljubavni par.Unutra je bilo još i lijepše s u unutarnjim bazenom.

Ante : Sviđa li ti se? - rekao je s osmjehom na licu

A: Ante, savršeno je. - rekla sam gledajući tu ljepotu.

Podigao me i ušli smo unutra. Iako sam bila jako sretna što smo ovdje, nisam mogla prestati misliti o svim ti komentarima koje sam dobivala neprestano na društvenim mrežama. Stalno sam mislila na to. Ležali smo na kauču, zagrljeni. Gledala sam u zid i razmišljala.

Ante: Jesi dobro? - pitao me skrećući pogled s tv na mene

A: Da, samo... - rekla sam nesigurna dali da mu kažem za sve te ružne komentare koji su me gušili.

Ante: Samo što? - rekao je i podigao se u sjedeći položaj, poprimajući zabrinut izraz lica

A: Svi ti komentari na... - govorila sam, ali me on prekinuo stavljajući svoj prst na moje usnice

Ante: Sve te komentare pišu ljudi koji su ljubomorni na našu sreću. Ljubomorni su na tvoju ljepotu i na činjenicu da ja volim tebe i da ću te uvijek voljeti. - rekao je i svojim prstom mazio moj obraz

A: Ali, svi su protiv nas. Ljudi na internetu,moja mama, tvoj trener...

Ante: A, mi ćemo im pokazati da je naša ljubav jača od njihovog protivljenja nama. - rekao je i snažno me zagrlio.

Naslonila sam glavu na njegova prsa i udisala njegov opijajući miris. Mama me zvala već deset puta, a niti jednom se nisam javila. Poslala mi je poruku da ništa neće govoriti tati ako odmah prekinem sve veze s Antom. Nisam joj ništa odgovorila. Imam preko dvadeset propuštenih poziva od Andreasa i Anamarie , vjerovatno su vidjeli sliku na Instagramu. Moram ih nazvati.

Uskoro sam utonula u predivan san, ležeći na njegovim prsima. Svojom rukom prelazio je preko moje kose i sve više sam se opuštala. Kad je pao mrak smo se probudili. Polako sam se digla s kreveta kako ga ne bih probudila.
Otišla sam u kupaonu i uzela mobitel. Okrenula sam Andreasov broj i on se nakon dva zvona javio zabrinut.

Andreas: Hvala bogu. - rekao je i izdahnuo

A:  Vidjela sam da si zvao, nisam ti se stigla javiti. - rekla sam

Andreas: Bila si zauzeta s njime.

A: Nemoj i ti sad počinjati.

Andreas: Neću biti kao mama, jer nikada neznaš. Ali molim te budi pažljiva. Ako te samo povrijedi... znaš šta sam spreman učiniti,nije me briga što je on slavan. - rekao je, uvijek je bio takav, čak i kad smo bili mali.

A: Znam. - nisam znala što da kažem, nekako sam ovo i očekivala od njega.

Andreas: Nego kako ste se upoznali? - rekao je i ja sam se napokon nasmijala.

A: Pa... slučajno odsjedam u isto hotelu gdje i on. - rekla sam

Andreas: Haha, slučajno.

A: Mogu te nešto zamoliti? - rekla sam misleći na mamu

Andreas: Pokušat ću ju smiriti, ali bit će teško. - rekao je, odmah je znao što tražim, iskreno se nadam da će se smiriti.

A: Hvala ti, volim te.

Andreas: I ja tebe, vidimo se uskoro.

Poklopila sam i uputila se dole. On nije bio više na kauču. Čula dam pljusak vode i znala sam da je u bazenu. Uputila sam se tamo. Kad me ugledao odmah je izašao i približio mi se. Uhvatio me za ruku i povukao prema bazenu. Bila sam samo u majici i donjem rublju. Skinula sam majicu i ušla u topao bazen. Polako sam držeći ga za ruku ulazila. Stali smo na sredini i on me držao za struk. Stavila sam ruke na njegov vrat. I prvi put poljubila ja njega, a ne on mene.

Piščev pov.

Ona mu se prvi put prepustila cijela. Dignuo ju je i odnio su sobu. Bila je sretna, i svi njeni problemi kao da su otišli. Zaboravila je na sve, samo je htijela njega. On je zaboravio zašto je ovdje, bio je usredotočen samo na nju. Htio je da njihov prvi put bude poseban i da ga nikad ne zaboravi. Ljubio ju je i svaki poljubac je imao više emocija od prethodnog. Zaspali su sretni jedno pored drugoga.

Ante pov :

Prvi put mi se prepustila. Uživao sam u svakom njenom dodiru i poljupcu. Nisam razmišljao o ničemu nego o njoj. Čak i kad je pored mene, nedostaje mi. Ne mogu je prestat voljet i ne znam dali ću ikada moći. Ona mi je potrebnija od bilo koga. Ona je prva osoba pored koje sam zaboravio na nogomet. Eto koliko jako utječe na mene.

Anastazija pov:

Probudile su me sunčeve zrake koje su se probijale kroz oblake. Osjećala sam njegovu ruku na svom trbuhu. Obukla sam njegovu majicu i spustila se u dnevni. Nisam mogla vjerovati da sam to učinila. Potpuno sam mu vjerovala i nisam požalila niti jedan trenutak. Dok sam u kuhinji pila vodu, on je došao iza mene i zagrlio me s leđa,te me poljubio u vrat.

Ante: Dobro jutro, ljepotice.

A: Dobro jutro - rekla sam i okrenula se prema njemu te obavila svoje ruke oko njegovog vrata.

Dok smo doručkovali sjedila sam u njegovom krilu. Jednom rukom me držao, mazeći moja leđa. Kad smo završili svoju drugu ruku stavio je na moje bedro i nježno me poljubio. Još uvijek sam bila u njegovoj majici i nisam je htijela skinuti.

Nažalost smo uskoro krenuli natrag. Kad bih barem mogli ostati ovdje zauvijek.
Sjedili smo u autu, on je svoju ruku držao na mojoj nozi kao obično dok se vozimo.
Uskoro smo stigli ispred hotela. Izašli smo van, a on me zagrlio i rekao.

Ante: Nemoj se brinuti oko onih komrntara, samo ih ignoriraj, nisu vrijedni ni tvog čitanja.

A: Znam. Ante, hvala ti... bilo mi je predivno stvarno. - rekla sam

Ante: Vjeruj mi meni je bilo još lijepše. - rekao je i otišao

S smješkom sam ušla u sobu i zatvorila vrata i te se naslonila na njih i zatvorila oči. Osjećala sam se kao da sam u sedmom nebu dve dok Sara nije progovorila.

S:  Meni je drago što de ti osjećaš kao da si u sedmom nebu, ali mene će tvoja mama izluditi. - rekla je i prošla rukom kroz kosu.

A: Što je sad bilo?

S: Zove me cijelo jutro jer joj se ti ne javljaš. Prvo sam rekla da spavaš, pa da si u kupoani, pa da si otišla na doručak... Ne mogu više lagati ženi. Nazovi ju više. - rekla je iznervirano.

A: Nema šanse dovoljno mi je pametovala, imam 22 godine znam što je loše što ne. - rekla sam

S:  E pa objasni to njoj ako možeš. Nego idemo sad na bitnije stvari. Gdje ste bili? Šta ste radili? Želim svaki detalj. - rekla je sjedajući na krevet.

A: Paa... možda smo spavali zajedno. - rekla sam i zagrlizla usnicu.

Nakon pola sata Sarinog vrištanja i hvalisanja da je ona znala da ćemo mi završiti zajedno napokon smo se udostojile otići negdje zajedno. Naravno opet u grad. Nismo niti znale postoji li neko drugo zabavno mjesto ovdje.



Oprostite što nisam duuuuugo izbacila dio. Ovaj je malo kratak i dosadan, ali biti će boljih. ❤️


Zavoli me | Ante RebićWhere stories live. Discover now