Ujutro sam se probudila i kad sam ušla u Instagram opet me čekala obavijest 'anterebic vas želi pratiti'. Naravno opet sam ga odbila. I odbijat cu ga dok god ne prestane. Ušla sam u njegov Instagram, opet. Iako ga uporno odbijam uporno i gledam njegove slike. Gledala sam njegovu sliku i zatim se Sara probudila.
S: Dobroo jutro - zaderala se, a meni je mobitel pao na facu.
A: Jutro i tebi - kažem i podignem mobitel, ali nije mi se svidjelo ono što sam vidjela. Slučajno sam lajkala Antinu sliku. Htijela sam se ubiti. - Ajmee, nee.
S: Šta je bilo? - kaže Sara ustajući ih kreveta.
A: Slučajno sam lajakala Antinu sliku. - kažem i lupam se po glavi.
S: Molim, šta si ti mlada damo tražila na njegovom instagramu? - kaže i počne se smijati
A: To sad nije bitno, lajkala sam mu slikuuu - kažem zabrinuta
S: Pa mogu ti reći da mi je drago, sad će imati još više povoda da te ne pusti na miru.
A: Sarooo.
S: A daj neće on to vidjeti, koliko lajkova i komentara dobiva svakodnevno.
A: Nadam se.
S: Nego večeras idemo u klub s onim tvojim Kristijanom - kaže s glasom gađenja
A: Da i šta ti smeta kod njega da ga spominješ s takvim tonom?
S: Ništa, samo je Ante bolji.
A: E pa ja mislim da nije. - kažem i dignem nos
S: Je. - kaže i ona digne nos
A: Nije
S: Je.
A: Dobro dosta sad. Izlazimo s Kristijanom i njegovim prijateljima večeras i gotovo.
Ustale smo i otišle na doručak. Ante se nije pojavljivao od utakmice i neznam kako se osjećam povodom toga. Jedna strana mene želi da se sad pojavi i provocira me, a druga strana da se više nikada ne pojavi. On jednostavno remeti sve u meni. Osjećaje,misli,raspoloženja, sve...
Nismo ništa pametno radile. Jedva čekamo večerašnji izlazak. U 6 smo se napokon počele spremati za izlazak. Obukla sam usku haljinu bordo boje. Imala je rukave na bretelice i pokrivala mi je pola bedra. Bila je uža u struku i savršeno je pristajala mom obliku tijela. Pustila sam kosu te napravila blage lokne te nanijela tek malo šminke. Te sam obula svoje elegantne crne štikle. Sara je imala crnu haljinu bila je iste dužine kao i moja. Stavila je kosu i nisku punđu i stavila velike naušnice. Kristijan nas je pokupio u 8.
Klub je bio totalna ludnica. Sve je bilo puno dima i svi su bili jako pijani. Sjeli smo u naš separe i naručili piće.
Kristijan: Hoćeš li plesati? - kaže i pruži mi ruku
A: Može - kažem i prihvatim njegovu ruku te pogledam Saru koja koluta očima
Plesali smo na plesnom podiju, a ja sam imala neki čudan osjećaj u sebi. Imala sam osjećaj da me netko promatra. I bila sam u pravu. Za drugim separeom je sjedio on. Ante Rebić. Gledao me pogledom koji nisam mogla objasniti. Smješka na njegovom licu nije bilo. Gledao me ozbiljno i kao da me želi. Onda je ugledao Kristijana i njegov izraz lica postalo je još gori. Gledao ga je isto onako kao što ga je gledao na utakmici. Ne znam dali je to bila mržnja, ljubomora. Nisam znala zašto bi upoće imao razlog da bude ljubomoran da njega. Ipak je on slavni nogometaš. Ima novac, karijeru, svaka cura ludi za njim. Do njega je sjedio Ivan Perišić. Išla bi se slikati, ali neću jer je Ante tamo. Nešto mu je rekao jer je primjetio da izgleda napeto. Na što je Ante jednostavno posegnu za čašom alkohola.
YOU ARE READING
Zavoli me | Ante Rebić
Fanfiction~Dopusti mi da ti pokažem svoju ljubav, da ti pokažem koliko te volim i koliko mi značiš! - čuvši te riječi kao da me neka vatrena strijela pogodila ravno u srce. Hoće li ju osvojiti njegov luđačko zaljubljeni karakter ?~