M-am intors la hotel complet terminata. Emotional.
- Jess, hey, o sa mergem altadata.
- Nu mai avem cand, Carlise !
Nici ea nu mai avea ce sa spuna, dar nu era inebunita ca mine dupa el, ea e moarta dupa 1 direction si cred ca ce simte ea pentru ei simt si eu pentru Enri. ...Asta a fost ! O sa imi inec amararul intr-o carte buna.
Am intrat in camera, ignorandu-i pe toti baietii care ma intrebau cum a mers cu biletele, stiind ca , Carlise le va raspunde in locul meu. Mi-a spus ca se duce la ea in camera si eu i-am zis ca bine, dupa care am inchis usa si am dat drumul la apa, cu gandul sa imi fac o baie cu spuma.
Am intrat in cada si apa era numai buna ! Imi luasem si cartea cu mine, Divort din dragoste, destul de buna.
Am inceput sa citesc cand deodata am auzit niste zgomote si usa de la baie s-a deschis, intrand peste mine Niall si sarind in cada ca apucatu'.
- Aaa ! Niall ! Ce naiba ..am spus acoperindu-mi sanii cu un prosop la indemana.
- Scuze, dar Louis ma urmareste !
- Ce ? De ce ?
- Pai jucam adevar si provocare si provocarea mea a fost sa ii torn o ceasca cu apa in cap...
- Si tu i-ai turnat-o ?!
- Da, ce era sa fac ? Bine..cu o mica exceptie...
- Ce ?
- Nu aveam voie sa imprumut cani din sala de mese si am luat o galeata din curte .
- Ce ?! Haha, doamne si i-ai turnat o galeata cu apa..
- Rece.
- Cu apa rece in cap ?!!!
- ..Mhm..
- Haha, pai nu ma mir ca acum te urmareste.
Am auzit cum usa s-a deschis ( iar ) si a aparut Louis ud leoarcă din cap pana in picioare.
- O, pe bune ! am strigat lasandu-ma mai mult in apa, pentru a fi cat mai bine acoperita cu spuma.
- Niall ?! Ce naiba faci in baie cu Jessy ?!
- Tu ce crezi, nebunule ?! Ma ascundeam de tine.
- Ohoo, sa vezi tu ce...
Dar nu a mai apucat sa termine ca a venit Bucle cu ceata lui de pitigoi, Liam si Zayn.
- Ce se intampla aici ?!!! au intrebat toti 3.
Apoi a venit si Carlise care alergase atat de tare incat atunci cand a ajuns in baie s-a impiedicat si a cazut peste Zayn, care s-a dat cu capul de chiuveta, dar nu a dat importanta acestui lucru ( Zayn nu patise nimic ) si a intrebat si ea ce se intampla.
- Ah, la naiba ! am spus enervata. Niall a sarit in cada nestiind ca sunt in baie pentru ca vroia sa se ascunda de Louis, care l-a gasit. Si nu stiu cum se face ca mereu de la o singura persoana se ajunge la tooooata trupa. Eu sufar aici din cauza concertului si nu am timp si de prostiile voastre ! Nu vreau decat o amarata de BAIE RELAXANTAAAAA !!!!!
Nimeni nu a mai zis nimic si au iesit toti din baie, Louis renuntand la razbunare cand l-a vazut si pe Niall ud.
Am ramas singura in baie intr-un final, dar nu am mai stat mult. Deja imi pierise tot cheful.
Mi-am pus pijamaua si m-am incaltat cu papucii pufosi, apoi am luat niste biscuiti cu ciocolata și vanilie din rucsacul meu si m-am trantit in pat, pornind televizorul.
Am auzit batai in usa.
- Nu !
- Jessy, hai, pe bune, deschide ! a zis Carlise de dupa usa.
- ...E deschis.
- Baietii au plecat la concertul lor.
- Mhm..
- Tu esti in pijama ? E doar 12.
- Si ? Oricum nu mai vreau sa ies sau sa mai fac ceva vreodata. Am spus mușcând dintr-un biscuite.
- ..Jess, mi-a spus si s-a asezat pe pat lamga mine, tu stii sa canti vreo melodie de-a lui Enrique ?
- Normal. Datorita lui a inceput sa imi placa sa cant.
- Si ce melodie stii ?
- Pai...ma descurc la Takin back my love, partea feminina, bineinteles.
- Imi canti si mie, te rog ?
- Ce ? Esti nebuna ? Nu vezi in ce stare sunt ?
- Nu esti ragusita, nu ai SIDA , obosita nu pari si esti vaccinata, ma gandeam ca poate asa te vei simti mai bine.
- Haha, ok, fie. Imi dai te rog telefonul de pe noptiera ?
- Uite-l.
Am cautat pe youtube karaoke de la melodie doar partea feminina si am inceput sa cant, lucru care chiar m-a facut sa ma simt mai bine.
- E, asa te vreau, Jessy, bravo ! Ai cantat-o minunat !!
- Crezi tu ?
- Da !!! Si cand incredibila Carlise spune ceva, asa e.
- Haha , atunci inseamna ca am cantat-o minunat.
- Mhm..
Am lasat telefonul deoparte si mi-am asezat mai bine perna.
- Si, vrei sa ne uitam la un film ? am intrebat-o .
-....
- Carilse ?
-....
- Femeie !!
- A, huh ? Ce ?
- Ce faci acolo ? am intrebat-o vazand-o tastand ceva pe telefonul ei.
- A, nimic, ii trimiteam ceva lui Harry.
- Lui Harry ? Ce ?
- Auzi, ce ziceai de film ?
- Te intrebasem daca vrei sa ne uitam la unul.
- Da, suna minunat ! a spus lasandu-si telefonul deoparte si intinzandu-se in pat langa mine.
Si toata dupamiaza ne-am uitat la filme, am vorbit despre baieti, am mancat, iar am vorbit despre baieti...viata adolescentina ..