-Jess ! Jessy !
Am auzit pe cineva strigandu-ma in surdina dar am presuspus ca e un vis asa ca am continuat sa dorm, pana am simtit un sarut pe obraz. Am deschis ochii si l-am vazut pe Niall...Niall ?!!!
- Niall ?!
- Eu.
- Ce..nu mai inteleg nimic, de ce m-ai...
- Pai te-am strigat fiindca am ajuns si am vazut ca nu raspunzi, asa ca am zis sa..
- Nu puteai sa ma trezesti si altfel ?
- Scuze, nu m-am putut abtine, nu credeam ca o sa te deranjeze asa de tare.
- Uite ca m-a deranjat.
Nu m-a deranjat deloc, ba chiar mi-a placut senzatia, dar nu am vrut sa ii dau satisfactie...Si de ce nu s-a putut abtine ? Si unde era Carlise, de ce nu m-a trezit ea ?!
- Niall, stai !
- Ce-i ?
- Unde e Carlise ?
- E afara cu ceilalti.
- ..Deci au coborat toti ?
- Toti inafara de noi.
- Ai ramas doar ca sa ma trezesti pe mine ?
- Aparent, da..Dar nu a iesit prea bine..
- Scuze, cand mi-e somn devin mai intepata.
- E ok, inteleg si mie mi se intampla..
Am coborat din avion si i-am vazut pe ceilalti admirand privelistea. M-am dus la Carlise si cand s-a intors spre mine am vazut-o fumand, ca Harry , Liam si Zayn.
- O, hey, Jessy, vrei ? si mi-a intins tigara.
- Iuuu, ia chestia aia de langa mine ! Stii ca nu suport fumul de tigara.
- Nu stii ce pierzi.
- A...o moarte sigura ?
- Hey, vrei ca eu sa mor ? Sau Zayn ? Sau Liam si Harry ?
- Nu, dar...
- Atunci, calmeaza-te, putin fum nu face chiar atata rau.
- Fie...
- Uite ! si mi-a ararat privelistea...Jess, esti bine ?
- Ce ? A, da.
- Iti place ?
- Da, mult. Cand plecam ?
- Unde ?
- La hotel.
- Acum.
Si am plecat. Ma tot gandeam la Niall si la faptul ca "nu s-a putut abtine" ..Cum sa nu se poata abtine ?! Orice om se poate abtine ! Huh, sunt prea paranoica. Jessy, gandeste-te la Enri, mamă, doar la Enri. Cand am ajuns, Louis, Zayn, Harry, Jess si Liam s-au culcat. Dar mie nu imi era deloc somn ! Defapt imi era..picam de somn, dar nu puteam adormi. Poate si visul ala din avion m-a bulversat si faptul ca Niall m-a oprit din visat..Poate deaia am fost asa nervoasa atunci. Cine stie ?
Mi-am pieptanat parul lung si l-am lasat sa cada pe spate. M-am imbracat cu o camasa alba larga aproape transparenta si niste pantaloni scurti turcoaz, iar in picioare imi luasem niste papuci pufosi albi. Ce ? Nu vroiam sa ies afara sau ceva de genu'..Doar vroiam sa merg in sala de mese si sa beau un ceai.
Am coborat si in sala l-am vazut pe Niall la o masa, singur. Minunat !
- Hey, "somnorosule" ! i-am spus si m-am asezat langa el.