Pe scena erau asezate 6 scaune unul langa altul. M-am asezat intre Harry si Louis. Inima imi batea de zici ca vroia cu orice pret sa iasa din piept . Imi tremurau mainile si la fel si picioarele. M-am uitat la Harry si i-am soptit :
- Nu pot sa o fac.
- E in regula, nu te sforta. Uita-te in ochii mei si pur si simplu da-ti drumul. Ai incredere !
Am tras aer in piept, iar cand melodia a inceput, am scos tot ce-i mai bun din mine. Si sincer...am ramas si eu socata de felul in care cantam. Iar de baieti nici nu mai spun ! Se uitau toti uimiti la mine si in timp ce cantam imi zambeau fericiti. M-am uitat atunci la Harry, iar privirile noastre s-au intersectat.
Harry's pov :
Ochii ei straluceau si avea o voce de inger ! Nu am stiut niciodata cat de bine canta si o cunosc de la gradinita. Statea acolo pe scaun si ma privea, iar eu pur si simplu ramasesem hipnotizat de privirea si vocea ei. Iar melodia...avea si ea efectul ei si...stai, m-am tampit ! De ce naiba ma gandesc la asta, suntem doar cei mai buni prieteni ! Huh, calmeaza-te Styles !
Cand melodia s-a terminat, parca mi-a parut rau .Nu stiu de ce. Dar mi-a placut sa cant cu Jessy. A fost o experienta frumoasa si nu o sa trec cu vederea.
Jessy's pov :
Ok, nu credeam ca se va intampla asta, dar tot publicul urla si aplauda in nestire la finalul cantecului. Si mi-a placut atat de mult sa cant cu baietii ! Harry mai ales, m-a ajutat mult cu emotiile si toti ceilalti imi zambeau si ma faceau sa ma simt minunat ! Vreau sa mai fac asta, mi-ar placea enorm !
Ne-am ridicat cu totii de pe scaun si am multumit publicului.
- Ne-a facut placere sa cantam cu tine ! a spus Louis si mi-a facut cu ochiul.
- Si mie ! Va mulțumesc ! si am coborat vesela de pe scena lumea uitandu-ma repede si concentrandu-se pe baieti.
- Ai fost extraordinara...nu, mai mult de atat ! Ai fost exceptionala, mirifica , superba !
- Wow, usurel Car ! Dar totusi merci !
- Mi-a placut atat de mult !
- Si mie mi-a placut. Stii cat de frumos e sa fii pe scena ? M-am simtit ca si cum acolo ar fi locul meu . Ca si cum as putea sa cant pentru tot restul vietii.
- Atunci asta trebuie sa faci !
...............
Dupa concert a urmat petrecerea. Am mers la un club de noapte pe care il rezervasera baietii doar pentru noi. Eu si Carlise stateam la o masa si ne uitam la cum se prostea Harry incercand sa il imite pe Elvis Presley , pana cand Zayn a invitat-o pe Carlise la dans si bineinteles ca a acceptat fara dubii.
Eu mi-am sprijinit capul in maini si am ramas asa vreo 2 minute, pana cand l-am vazut pe Louis ca vine spre mine.
- Ce faci vedeto ?
- Haha, vedeta e putin cam mult.
- Mnu...nu chiar. Sa stii ca pareai sa stii ce faci acolo pe scena. M-a surprins vocea ta.
- Serios ?
- Da, canti chiar foarte bine. Ai luat lectii sau ceva ?
- Lectii ?! Nuu, a fost mereu un hobby de-al meu dar nu m-am gandit ca sunt buna la asta.
- Pai vezi tu...seara asta ar trebui sa iti dea de gandit.
-...
- Hey, ai vrea sa ...
Dar nu a mai apucat sa termine ca a intervenit mult iubitul Bucle.
- Cine vrea sa joace adevar si provocare?
Toata lumea a zis da, mai putin eu si Louis.
- Hey, voi nu jucati ?
- Nu, suntem bine..
- Sa nu aud ! Trebuie sa jucati, toata lumea joaca !
- Dar..
- Haideti, va roooooog !!!!!!!
- Fie...
Ne-am asezat cu totii la o masa si Niall a fost primul care a invartit sticluta, aceasta picand la Harry.
- Ok, Styles, ce alegi ?
- Provocare !
- Te provoc sa...il saruti senzual pe Liam.
- S. ...stai ce ?!!!!
- Ce ai auzit.
- Nu o fac !
- Fa-o, macar pe obraz.
- Ok, ok.
Harry s-a dus la Liam care saracul se facea mic pe scaunul lui si l-a pupat pe obraz cat de senzual a putut. Nu prea i-a iesit si ne-a facut pe toti sa radem pana la lacrimi.
- Ok, Liam tu invarti acum.
- Bine.............Carlise, ce alegi ?
- Adevar.
- Bun, e adevarat ca...iti place de Zayn ?
- Mmmm....se poate..
- Uuuuuuuuuuu !!! am facut toti.
- Bine, Carlise, tu invarti !
- Ok....Jess, tu esti. Adevar sau provocare?
- Provocare !
- Uuu, te provoc sa.....
- Daaa ???
- Sa ....
- Hai, spune odata !
- ...Il saruti pe Louis !
- CEEE ?!!!! am strigat eu si.Harry deodata . Stai...Harry ? In fine, ciudat. Dar si mai ciudat era cum de Louis nu spusese nimic. Probabil era doar socat de provocarea lui Carlise.
- Hai, Jessy, saruta-l ! a spus Liam.
- Stii ca nu e obligatoriu, poti sa faci ce vrei. A intervenit Harry.
- O pe bunee ! E doar un sarut ! au spus Niall si Zayn.
- O, gata ! O s-o fac ! am strigat si l-am tras pe Louis mai aproape de mine, sarutandu-l pasional. Nu era deloc rau ! Aveam o senzatie placuta si se pare ca si lui ii placea, pentru ca nu riposta.
- Bine, gata cu giugiuleala !!! a strigat Harry despartindu-ne.
- Unde ai invatat sa saruti asa ?! a zis Louis.
- Mmm...nicaieri. Pura intuitie.
- Eu nu mai joc, sunt obosit. A spus Harry.
- Mda...ar cam trebui sa mergem .
- Asa e.
Si deci am plecat inapoi la hotel.