Cand am ajuns inapoi la hotel, Harry a sarit pe mine si m-a luat in brate.
- Haha, usurel, ca nu am lipsit un an !
- Dar ti-am spus ca am fost speriat.
- Uite, sunt intreaga. I-am spus si l-am ciufulit. Al doilea lucru care il enerveaza dupa " Bucle". Ok, voi ati dormit ?
- Vreo ora si ceva.
Louis tocmai venea si el la noi. purta un tricou larg si avea parul putin ciufulit, se vedea ca dormise. Arata destul de dragut.
- Stai asa, Harry, mai doarme cineva ?
- Pai Louis nu, el s-a trezit odata cu mine si Liam, Zayn si Jessy s-au trezit putin mai tarziu dar s-au culcat iar cand au auzit ca sunteti bine.
- Aham. Deci doar eu, tu, Niall si Louis mai suntem treji.
- Dap.
- Hey, Jessy, uite ca traiesti. A spus Louis.
- Da, sunt mai vie ca niciodata. am spus si am cascat intinzandu-ma.
- Si tu, Niall, eram ingrijorati si pentru tine, sa nu dai tu niciun semn "fratilor" tai !
- Scuze, am pierdut notiunea timpului.
- Mda, ca întotdeauna.
- Mhm...a zis Niall cascand si el.
- Ok, deci ce vreti sa facem ?
- Mie mi-e somn. Am spus eu si Niall la unison.
- Wow, vedeti daca nu ati dormit la timp! a intervenit Harry in discutie.
- Mda, buclatule, ce ne-am face noi fara lectiile tale incredibile de viata ? am spus sictirita si am dat sa merg spre camera si am observat ca si Niall facea acelasi lucru. Mergea spre camera lui, logic. Aaaa, am uiat sa spun ca ne-am instalat in camere la fel ca in Austria, desi e cam aiurea ca eu sunt singura fata din camera care sta cu 2 baieti. Cert e ca pana acum nu s-a intamplat nimic rau, deci de ce s-ar intampla de acum incolo?
- Hey, mergeti sa va culcati ? a intrebat Louis.
- Da. A, si baieti, sa nu faceti galagie daca veniti si voi in camera. Si vedeti ca imi pun alarma, nu o sa am nevoie sa mai fiu trezita. Am spus si le-am facut cu ochiul, ei inrosindu-se.
- Ok , somn usor !
- Mhm !
M-am dus in camera si m-am intins in pat. Ma bucur ca am iesit cu Niall, m-a facut sa ma mai eliberez de stres, sa rad, sa ma distrez. A fost o zi frumoasa.
...............
- Jess, Jessy ! Ai zis ca ti-ai pus alarma, dar cand ai pus-o ? E 9 dimineata.
- Mmmm.....Harry, ia-ma in brate..
- Ce ?!
- Vino aici, te rog !!
- Ok, dar ..
- Hai odata si taci !
- Fie !
S-a bagat in pat si m-a luat strans in brate. Ma simteam atat de bine ! Adevarul e ca imi era si destul de frig si faptul ca ma tinea in brate logic, ma incalzea.
DAR eu nu eram constienta de ce se intampla, eram pe jumatate adormita. Vorbea doar somnul din mine.
- Jess, mi-a soptit Harry, de cand il asculti pe Enrique ?
Si brusc tot ce era mai frumos pe lume a cazut intr-o groapa cu cei mai nenorociti si mai fiorosi criminali in serie.
- La naiba !!! am strigat si m-am ridicat in fund.
- Ce-i ?
- Concertul ! Nu am luat bilete !
- Ău...
- Harry, trebuie sa ma schimb sa vorbesc cu Carlise, sa mergem sa vedem daca mai sunt bilete !!! Prea multe lucruri de facut, cum dracu am reusit sa uit ?!
- Hey, calmeaza-te, ok ?
- Nu ma calmez deloc, e cantaretul meu favorit !
- Da, te inteleg dar..
- Nu , nu ma intelegi, nu ai cum, esti un cantaret, esti faimos , ai fete garla, ai tot ce iti doresti dar in subconștientul tau stii ca esti un om normal, iar cand ti se vorbeste de alt cantaret, te gamdesti la el ca si cum te-ai gandi la...Niall de exemplu ! Nu ti se pare cine stie ce, dar eu il consider un idol pe Enrique, as da orice sa merg la concertul asta si nu stiu ce o sa fac daca nu mai sunt bilete ! Te rog , iesi afara , du-te la ceilalti, apropo ei unde sunt ?
- Sunt cu totii la masa, dar..
- Bine, mergi la ei , vreau sa ma linistesc singura !
- Bine, d..
- Harry ! Te rog !
Harry's POV :
Ok..nu mi-a mai zis "bucle"..inseamna ca e destul de grava situatia asa ca am iesit din camera.
Jessy's POV :
Nu mi-a placut ca a trebuit sa il expediez asa dar eram mult prea nervoasa. Tot ce conta in momentul ala erau biletele alea nenorocite de care inca nu pot sa cred ca am uitat ! Si alarma aia ! Ce naiba ?! Cum sa nu o aud ?! Nu aveam telefonul pe silentios si melodia e rock..cred ca am dormit bustean..
M-am dus sa imi fac un dus si cand am iesit si m-am uitat pe geam am vazut ca ploua si cerul era inorat, deci m-am imbracat cu un pullover hoodie negru cu o pisica alba pe el, niste blugi stramti negrii si tenisi mov .
Am fugit in sala de mese, unde toti stateau si radeau mai putin Harry, care se uita spre usa ingrijorator.
- Neata, Jess ! Hai la masa ! mi-a spus Carilse.
- Ce ? Harry nu ti-a spus ?
- Ce sa-mi zica ?
- Harry ?
- Am ..am zis ca mai bine afla de la tine.
- Pai daca afla de la tine mai scuteam din timp !
- Hey, imi zice si mie cineva ce naiba trebuie sa aflu ?!
- Am uitat sa luam bilete la con..
- Ah ! La naiba !
- Mhm, asta am zis si eu.
- Pai trebuie sa mergem, sa nu se fi vandut.
- Stati, stati umpic. A spus Louis.
- CE ?!
- Voi vroiati sa luati bilete la concertul unuia dintre cei mai mari cunoscuti cantareti adorat de milioane de oameni, ieri ?
- Da, normal, nu ieri am ajuns aici ?!
- Si ati uitat sa le luati ieri, asa ca mergeti sa le luati azi, chiar in ziua concertului ?
- Da, Louis !
- Pai...aveti vointa.
- Cum spui tu ! am spus si am iesit , cu Carlise pe urmele mele. Am sunat la sofer care ne-a dus la cea mai aproape casa de bilete....defapt, singura casa de bilete de acolo.
- Buna ziua !
- Buna ziua, cu ce va pot ajuta ?
- Stiti..am vrea 2 bilete la concertul lui Enrique Iglesias de azi, va rugam !
- Fetelor, poate ca asta ati zis dar...realizati ca, concertul e chiar azi, nu ?
- Daaa !!!
- Regret dar...biletele s-au vandut acum o saptamana.
- Ce ?!!!!
- Da, nu am ce sa fac , imi pare rau. Dar nu pot sa cred ca ati asteptat pana in ultimul moment.
- Noi nu locuim aici cucoana !!! am tipat si cred ca m-au auzit si baietii care erau in hotel.
- Calmeaza-te , Jessy, hai, nu mai avem ce face.
Parca toata viata mea era ruinata. Si stiu ca nu era, adica era doar un concert, dar nu concertul in sine ma interesa, eu nu vroiam decat sa il vad pe el in realitate.