Dupa ce ne-am instalat , mi s-a facut un somn teribil.
- Hey, umm...Jessy ?
- Da ?
-Pici de somn. A spus Louis. Ar trebui sa te odihnesti putin.
- Las-o, Louis, ea mereu e asa. A intervenit Harry dandu-mi un pumn in umar jucaus.
- Nu , Harry, nu sunt mereu asa si acum chiar mi-e somn, sunt epuizata ! M-am trezit de la 5 dimineata ca sa prindem avionul ala si chiar daca pe parcursul drumului am avut ochii inchisi, nu am putut sa adorm din cauza fitelor voastre.
- Stai, fite ?!
- Da ! Liam si Niall se certau pe un chips, tu si Zayn v-ati uitat intruna la poze cu voi si nu va mai opreati din a spune cat de adorabili sunteti si Louis a devorat la morcovii aia in nestire !
- Dar ai visat ceva ! Cum poti sa visezi fara sa dormi ?!
- Cu putin noroc cred ca am adormit in ultimele 10 minute de zbor .
- ...Si mai exact ce ai visat ?
- De ce te interesează ?
- Aaa....ai spus in somn ca ma iubesti, moaca.
- Da, pentru ca am visat ca mi-ai cumparat o tona de haine.
Nu ii puteam spune ce am visat cu adevărat .
- Fetele...ma rog, daca chiar tii atat de mult sa te odihnesti, noi te lasam. Louis, vii ?
- Diseara avem concert, frate. Si as cam vrea si eu sa dorm putin.
- Aveti probleme grave ...Bine, eu merg la ceilalti.
Dupa ce morocanosul a plecat am mers in baie si mi-am facut un dus, iar cand m-am intors in camera l-am vazut pe Louis intins in patul lui dormind. Era adorabil ! Ce ? Chiar era.
Am vrut sa merg si eu in pat dar m-am impiedicat de o pereche de ghete care bineînțeles ca erau ale lui Harry si am cazut fix pe patul lui Louis, facandu-l sa se trezeasca.
- Ups ! am spus.
- Hey, e ok.
- Cretinul de Harry isi lasa mereu încălțămintea imprastiata prin camere.
- Nu sunteti cei mai buni prieteni ?
- Ba da, de ce ?
- Pai..." cretinul de Harry" ?
- Asa ne tachinam noi. N-ai vazut ca el imi zice Moaca ?
- Haha, ba da !
- Nu e amuzant ! am strigat si am aruncat cu o perna in el.
- Auch !
- Asa iti trebuie!
-A , da ? Ce mai zici acum ? a spus si a aruncat cu doua perne in mine, facandu-ma sa cad din pat .
- Ah, la naiba ! Jessy, esti bine ?
Nu i-am raspuns. A venit langa mine si m-a ridicat, dandu-mi bretonul la o parte.
- Jess, vorbeste !
Am vrut sa il las putin sa fiarba.
- Frate, cum sa iti pierzi constiinta doar de la o bataie cu..
Dar nu a mai apucat sa termine propozitia, ca am sarit pe el si am inceput sa il gadil.
- Hahahaaahahahahahahahahaha, nu, gata, opreste-te !!!
- Nu mai voi opri niciodata, muahaha ! ( ok, rasul meu malefic nu a iesit cum mi-am dorit si Louis a inceput si mai tare sa rada )
Dupa vreo 2 minute usa s-a deschis si a intrat Harry.
- Am auzit o bubuitura, Jess , e totul ok ? Louis, esti bine ?
- Suntem bine, am spus amandoi.
- Ok, eu ma intorc in camera.
- Hey, Styles ! am strigat.
- Ha ?
- Nu vrei sa ni te alaturi ?
- Ce vrei sa spui ?
Atunci am aruncat cu o perna in el atat de tare incat l-am facut sa cada pe spate.
- O, nu ai facut-o !
- Ba da !! si i-am scos limba ca un copil de 4 ani.
Si asa a inceput o bataie zdeavana cu perne de 3 persoane, pana cand ni s-au alaturat si Car si ceilalti baieti din cauza ca au auzit zgomote.
Dupa ce ne-am batut am aprins televizorul si ne-am uitat la un film atat de plictisitor, incat am adormit cu totii.