Cand ne-am dus la baieti, la Laser max, erau o multime de persoane acolo. Am mers sa vedem ce se intampla si l-am vazut pe Harry stand langa Louis care avea o rana la frunte, de unde ii curgea sange.
- Ce s-a intamplat ?!!! am intrebat speriata.
- Harry mi-a dat cu pusca in cap !
- Ce ?!
- A fost un accident, imi pare rau, frate !
- Ma doare îngrozitor ! Simt ca ametesc..
- Trebuie sa il vada un doctor. A spus Carlise, iar eu, Zayn si Harry am aprobat-o.
Si chiar in acel moment a venit si Niall.
- Ce naiba ai la frunte Louis ?! Esti bine ? l-a intrebat.
- Harry i-a dat cu pusca in cap la Laser max.
- Din gresala !!!
- Acum trebuie sa il ducem la un doctor.
- Bine pai, soferul e in fata mall-ului, haideti !
Am mers la cel mai apropiat spital, unde medicul l-a dat pe Louis cu un unguent si i-a pus un bandaj pe frunte, spunandu-i ca e o simpla sgarietura si ca va trece repede.
- Bun, trebuie sa te dai cu unguentul asta de 2 ori pe zi, deci te mai dai odata in seara asta. Sa stai departe de pusti o vreme, tinere!
- Nici ca mai calc vreodata la Laser max.
- Nici nu ar trebui ! Eu v-am zis sa nu mergeti. Am intervenit in discutie.
- De fapt, ai zis ca e de copii.
- Nici copiii nu ar trebui sa mearga. Uite ce se poate intampla.
- Calmeaza-te Jess, a trecut, acum sunt bine.
- Louis, chiar imi pare rau. A spus Harry.
- E ok, frate.
Ne-am intors la hotel si Harry s-a dus sa faca un dus.
- Cum a fost la cumparaturi ? m-a întrebat Louis.
- A fost ok. Te mai doare capul ?
- Putin.
- Ar trebui sa ma dau cu unguent, dar doare foarte tare !
- Pot sa te dau eu, am mana mai usoara.
- Nu e nevoie, merci !
- Haide, nici nu o sa simti.
- ..Bine.
M-am asezat pe pat langa el si i-am dat jos bandajul, dupa care am luat unguentul si am inceput sa il ung cu grija.
- Ah !
- Stai calm, e adevarat, doare putin, dar e mai bine decat daca te-ai fi dat singur.
- Stii..esti destul de priceputa la asta.
- Hm..merci..
- Canti bine, ai putea fi o asistenta minunata, esti si frumoasa si desteapta..esti fata perfecta !
M-am oprit atunci din a-l mai unge si m-am uitat in ochii lui. Straluceau. Erau atat de blanzi, iar zambetul lui era atat de cald si placut. Si el era atat de dragut si inofensiv !
Eram amandoi tacuti. Mi-am dat seama ca distanta dintre noi se micsora, secunda dupa secunda. Eram gata. Chiar eram gata sa il sarut ! Nu stiu ce ma apucase, dar simteam ca a venit momentul . Si chiar atunci, Harry a iesit din baie si toata atmosfera care se crease intre noi , s-a dus pe apa sambetei.
M-am dar mai departe de el si m-am uitat la Harry.
- Hey, ce faceati ?
- Il dadeam pe Louis cu unguentul prescris de doctor.
- De ce il dadeai tu ?
- Pentru ca eu am rugat-o. A intervenit Louis. Eu nu ma descurc cu chestiile de genul asta si imi era frica ca o sa ma ranesc mai rau.
- A..ok..deci ce vreti sa facem ?
- Sa ne uitam la un film ! a spus Louis.
- Ok, ce film ?
- Unul de groaza !
- Perfect !
- A, nu ! Daca e de groaza o da adorm imediat ! am spus.
- Nu-ti face griji, in seara asta e un film atat de "de groaza" incat nu o sa mai ai curajul sa inchizi ochii !!!
- Bine, Bucle, sa-l vedem !
- Daca o sa continui sa imi spui asa, viata ta se va transforma intr-un film de groaza.
- Mda. Hai, porneste Tv-ul !
Si asa cum am crezut, nici bine nu a inceput filmul ca Harry si Louis se tineau in brate atat de strans incat daca i-ar fi vazut un necunoscut ar fi zis ca sunt gay, iar eu parca eram o masinarie de cascat. Nu mi se parea deloc de groaza.
- Baieti, eu ma culc .
- Da, da, ai grija la monstru.
- Nu exista.
- Cum poti sa spui asta ?!
- Cu talent si cu vointa.
- Bine, bine, traieste in minciuna !
- Mda, noapte buna !
- Noapte buna !