De dimineata, spre uriasa mea surprindere, m-am trezit mai devreme decat Louis si Harry, care dormeau dusi.
Am mers in baie si mi-am facut un dus, apoi m-am imbracat cu costumul meu de baie turcoaz din doua piese si peste mi-am luat un tricou alb aproape transparent si niste pantaloni scurti negrii, iar in picioare mi-am pus niste balerini albi cu fundite negre.
Cand am iesit din baie, baietii stateau in fata usii cu niste priviri de zici ca vroiau sa-mi rupa gatul.
- Stai in baia aia de o ora, Jessy, ce naiba?! a spus Harry dandu-ma la o parte si intrand in baie, trantind usa.
- NEATA SI TIE !! am tipat si am mers spre patul meu.
- Cam are dreptate, de ce au fetele nevoie de atata timp ? a intrebat Louis confuz,scarpinandu-se in varful capului.
- Pentru ca viata.
- Mda, ce pot sa spun ? Asta era răspunsul pe care l-am asteptat mereu.
- Ma bucur.
- Eram sarcastic.
- Nu mai spune !
- .......
M-am trantit in pat si am inceput sa citesc, pana cand Harry a iesit din baie si Louis a intrat in locul lui. Nu i-am dat importanta, am continuat sa citesc.
- Hey, imi pare rau, dar faceam pe mine..
- Mhm..
- Hey, esti suparata ?
- Lasa-ma, Styles !
- Ti-am mai zis ca imi pare rau !
- Anna l-a sarutat ???
- Ce ?!
- Citesc, Harry, nu sunt suparata pe tine, doar ca nu ma pot concentra daca vorbesti intruna.
- A...ok, atunci.
Atunci a iesit si Louis din baie si amandoi m-au pus sa intru in baie ca ei sa se schimbe.
-Nee..o sa ies afară. Am spus.
- Ok.
Cum am iesit din camera Carlise a sarit pe mine ca nebuna.
- Ho, ma, ce-ai ?
- Jess, trebuie sa iti spun cevaaa !!!!
- Ok, mai incet ! i-am spus in timp ce ma tragea pana afara din hotel.
- Ok. Huh.
- Deci ?
- Deci...
- Zambesti si iti sclipesc ochii...te-a sarutat Zayn ?
- ....DAAAAAAAAAAA !!!!!
- YEY !
- YEEEEEEY !
- Hai, scuipa tot !
- Ok, deci, m-am trezit si el statea pe patul meu si se uita la mine . L-am intrebat de ce se holbeaza si el mi-a zis ca sunt foarte frumoasa !!!
- ...
- Ce-i ?
- Nimic, continua.
Imi amintisem de dimineata aia in care m-am trezit cu Louis si Harry holbamdu-se la mine. Dar ei o faceau doar ca sa ma trezeasca..sau cel putin asa au spus.
- Ok si eu i-am zis "merci si tu arati binisor" si el a zis "doar binisor ?" si eu am zis " ok, esti fabulos" si el a inceput sa rada si apoi ne-am apropiat unul de altul si m-am uitat in ochii lui si doamneeee, ce ochi frumosi mai avea si facea chestia aia pe care o fac baietii cand vor sa sarute o fata, stii tu, aia cand..
- Se uita la ochii tai si apoi repede la buze , nu ?
- Da, exact si cred ca faceam si eu asta si apoi si-a pus mana pe obrazul meu si a avut loc magia !!
- Ce draguuut !
- Stiu !!!! In sfarsit, acum pot muri fericita.
- Inca nu v-ati casatorit.
- Wow, ia-o usor, intai trebuie sa iesim de vreo suta de ori, dupa sa facem sex, dupa sa..
- Hey, mai incet, poate te aude cineva.
- E o tara libera.
- Mdea...deci sunteti oficial impreuna ?
- Da, eu asa cred.
- Pai si cum de nu sunteti amandoi in camera voastra acum ?
- Pai a zis ca isi face un dus si eu am profitat de timp sa vin la tine.
- Aaa..
- Si ? Esti pregatita de piscina ?
- Da.
- Ai costumul pe tine, nu ?
- Logic, tu nu ?
- Nu am avut cand sa ma schimb, nu vezi ca sunt inca in pijama ?
- Ah, da, scuze, sunt cam aiurita.
- Da. Da, esti. Ok, hai ca mai vorbim, ma duc in camera, sigur Zayn a terminat cu dusul.
- Bine, si eu.
Cand am intrat in camera, baietii stateau asezati pe paturile lor.
- Hey, Jess, ce-i cu fata asta ? m-a intrebat Louis.
- A, nimic, ma gandeam..
- La ?
- Carlise si la Zayn.
- Sunt impreuna ? a intrebat Harry.
- Mhm, asa cred.
- Si ce e rau in asta ?
- Nimic, am zis eu ceva ?
- Nu, dar pareai trista.
- Nu sunt. Deci cand plecam ?
- Pai eu si Louis suntem gata, Zayn, Liam si Niall ne-au dat mesaj ca si ei sunt, tu presupun ca esti ...
- Da.
- Deci mai trebuie sa o asteptam pe Carlise.
- Ok, pai presupun ca putem coborî, nu ?
- Da, haideti !
Afara ne asteptau toti ceilalti, mai putin Zayn si Carlise care au coborat putin mai tarziu impreuna. Am urcat cu totii in masina si am plecat spre piscina . (rima)