Am iesit din piscina si am mers spre sezlong, iar Louis m-a înfășurat cu prosopul.
Nu am apucat sa ma sterg bine, ca toti au venit la noi .
- Voi sunteti impreuna ??!!! a intrebat Carlise.
- Louis, frate, de cand ? ( Zayn si Liam )
- Parca nu aveai iubit ! ( Niall )
Doar Harry tacea. El statea undeva mai la distanta.
- Usurel, de astazi baieti. A raspuns Louis.
- Da, doar ca sentimentele erau ascunse.
- Pai..atunci, felicitari ! a spus Carlise.
- Mutumim !
Si chiar mai repede decat am crezut, Zayn si Carlise au inceput iar sa se sarute, iar Liam i-a spus lui Niall sa intre in apa, dar Niall nu mai vroia.
- Hai, ma, ce ai ?
- Nimic.
- Pai si atunci ?
- Nu am chef, ok ?
- Bine, ma duc sa il intreb pe Harry.......
- Styles, vii in apa ?
- ...
Liam's POV:
Harry nu zicea nimic . Statea acolo si pur si simplu se uita la Jessy si la Louis.
- Frate, Harry, tu plangi ?
Chiar avea lacrimi in ochi. Ce naiba l-o fi apucat ? Am incercat sa il fac sa vorbeasca dar nu mi-a dat importanta si a plecat. Pana la urma am intrat in apa singur.
Harry's POV:
M-am dus la Louis si l-am luat deoparte.
- Stai, Harry, ce naiba faci ?!!! m-a intrebat Jessy.
Nu i-am dat importanta, era mai important sa vorbesc cu Louis.
- Ce-i frate ?
- Chiar iti place de ea, Louis ?
- Daa, mult !
- Daca o sa o faci sa sufere, eu..
- Fii fara grija, Styles, nu o voi face sa sufere. Nu vreau asta.
- Bun. Si daca te atingi de vreun fir de...
- Nu am de gand sa o bat, Harry, chilleaza-te !
- ...Bine, frate. Sa ai grija de ea !
- Asa o sa fac !
Si ne-am imbratisat. Barbateste. O, da. Pentru ca suntem barbati ! Cioc, cioc ! Cine e ? Barbati ! Da, da, asa e !
Jessy's POV :
Nu stiam despre ce vorbeau dar parea important. Oricum, prima oara credeam ca se cearta, dar cand i-am vazut imbratisandu-se, am respirat usurata. Si nu a durat mult discutia lor, pentru ca Louis s-a intors la mine repede si Harry si-a reluat zambetul .
- Deci, ce ziceai Liam ? Vrei balaceala ? Na, balaceala ! a strigat si a sarit in apa l
stropindu-l pe Liam.
- Haha ! am ras eu si Louis si ne-am sarutat din nou.
E primul meu prieten si nu pot sa cred ca am facut eu primul pas...E destul de tare senzatia..parca o multime de furnicute care joaca tenis se afla in stomacul tau..Ok..furnici care joaca tenis? Comaparatie tampita..Dar macar e ceva pe-acolo.