Harry: Poate vrei sa ocolesti subiectul asta dar...de ce nu mi-ai spus ?
Eu : Ce sa iti spun ?
Harry: Ca ai de gand sa faci asta cu Louis. Suntem cei mai buni prieteni, credeam ca ne spunem toate astea.
Eu: Harry..e complicat cu lucrurile astea. Cand iti vine sa o faci o faci pur si simplu si gata. Nu stiam ca ne va veni noua cheful azi.
Harry: Si..de cate ori ati facut-o ?
Eu: Harry !
Harryb: Scuze.
Eu: Niciodata.
Harry: ?
Eu: Sunt inca virgina, cretule, dar daca nu veneai tu poate ca nu mai eram acum.
Harry: ...Si presupun ca vreti sa o luati de unde ati ramas cu prima ocazie, nu ?
Eu: Probabil.
Harry: Eu te sfătuiesc sa te mai gandesti, mai asteapta.
Eu: De ce ? Nu te gandesti, pur si simplu o faci, traiesti clipa, asa cum mi-ai spus tu mereu.
Harry's POV:
Fix acum si-a gasit sa imi urmeze sfaturile.
Eu: ..Jess, cu asta e altceva, e ceva ce te definește si trebuie sa stii sigur daca pierzi acel ceva pentru persoana potrivita.
Jessy: Louis e persoana potrivita.
Eu: DE CE ?!
Jessy: Cum adica de ce, pentru ca e !
Eu: Simti asta ?! Simti tu ca esti in stare sa iti pierzi virginitatea acum ? Cu el ?
Jessy: Harry, ce-i cu intrebarile astea ?
Eu: Raspunde la intrebare !
Jessy: ..da !
Jessy's POV :
S-a apropiat mai mult de mine. Eram cam la un centimetru distanta unul de altul. Inima a inceput sa imi bata mai tare. Mi-am marit ochii si nu stiu de ce nu m-am dat mai in spate, am ramas asa amandoi.
Eu: Um...huh, Harry, ce faci ?
Harry: Minti.
Eu: Poftim ?
Harry: Ma uit in ochii tai.
Eu: Stai , ce ?
Harry: M-ai intrebat ce fac. Ma uit in ochii tai si imi dau seama ca minti. Nu esti pregatita , Jessy. Nu inca. Ce ati facut voi azi a fost o joaca, dar in momentul in care Louis ar fi urmat sa ....te..la naiba, sa te penetreze tu ai fi dat inapoi ! Ochii tai nu mint, Jess !
Eu: Inceteaza !
Harry: Ce ? Ce sa incetez ?
Eu: Sa ma mai tratezi ca pe o copila ! Nu esti tatal meu, nu ai niciun drept sa imi spui cum sa imi traiesc viata, Harry ! Eu nu iti zic tie cum sa traiesti .
Harry: Pentru ca nu e nevoie ! Stiu deja cum trebuie traita viata si tot ce fac este sa iti arat si tie !
Eu: Ei bine, opreste-te !
M-am ridicat si am fugit in restaurant. Toti erau la masa. M-am asezat pe locul meu si am inceput sa mancam.
Louis: E totul in regula ?
Eu: Da !
Nu eram. Nu mai suportam ca Harry sa ma.mai trateze asa, pentru ca el crede ca ma.protejeaza. De ce nu intelege ca.nu.am nevoie de.protectia lui ?!