Cand am ajuns, era un munte de oameni acolo. Copii, adulti, batrani, balene...Ne-am ales un locșor dragut unde sa stam si ne-am asezat acolo, doar ca eu stateam mai departe de ceilalti ca sa fiu la umbra. Am ramas doar in costumul de baie, iar parul mi l-am prins intr-o coada intr-o parte.
M-am uitat la Carlise si la Zayn. erau asa de draguti impreuna, nimic nu ii putea desparti. Stateau unul langa altul si vorbeau, se faceau unul pe altul sa rada, Carlise se juca cu parul lui, el cu parul ei...un cuplu perfect.
Doamne, zici ca toata viata mea depinde de ei si de cat de bine se inteleg impreuna...
Mi-am scos din geanta crema de soare.
- Hey, Car, scuze ca va intrerup momentul, dar poti sa ma dai te rog cu crema pe spate ?
Nu mi-a raspuns. Nu m-a bagat deloc in seama. A inceput sa se sarute cu Zayn. Am oftat si m-am uitat dupa Liam, dar el era cu Niall si Louis in apa.
- Si a venit salvatorul. A spus Harry, venind spre mine si luandu-mi crema din mana.
- Deci ma dai tu ?
- Nu. Ti-am luat crema doar ca sa ma aflu-n treaba. Mi-a zis si s-a asezat pe sezlong langa mine intinzandu-mi crema pe spate.
-....
- Si ce mai zici ?
- Nimic...
- Esti diferita de la un timp.
- Sunt ? am intrebat putin socata si m-am intors spre el dintr-o saritura.
- Aa, asa se pare.
- In ce sens ?
- Aaa..( aici a inghitit in sec . Cred ca incepuse si sa transpire ).
Am pus mana pe fruntea lui si l-am intrebat daca are febra.
- Stii..a spus, poate ca eu m-am schimbat si am impresia ca toata lumea a facut-o. Apoi s-a ridicat de pe sezlong si s-a asezat pe al lui, care era cam la vreo 2 metrii distanta de al meu. M-am uitat un timp la el, dar el se uita concentrat la piscina si din cand in cand la telefon. La ce s-o fi referit cand a zis ca m-am schimbat ? El nu pare schimbat...dar a fost totusi ciudat momentul. In fine, nu i-am mai dat importanta si m-am intins, scotandu-mi cartea din geanta si incepand sa citesc.
Era atat de tare ca deodata Anna sa se indragosteasca de James si el de ea...si au tinut acest secret tot timpul, iar daca el nu ii spunea ce simte ea ar fi plecat in America si nu s-ar mai fi vazut niciodata doar din cauza fricii.
Ma cufundasem in poveste, pana cand 2 picaturi de apa au aparut deodata pe pagina. Mi-am ridicat capul si l-am vazut pe Louis stand in fata mea si uitandu-se serios la mine. Avea parul ud, dar ii statea dragut, si patratele lui erau dragute...defapt el in sine era dragut !!! Apa curgea pe el si pur si simplu statea acolo privindu-ma. Privirile ni s-au intersectat si atunci i-am vazut mai bine ochii. Straluceau mai tare ca niciodata..
- Hai in apa . Mi-a spus pe un ton care mi s-a parut putin diferit. Era impunator si totusi bland. Uuugh, ganduri tampite !
- ..Nu.
- De ce ?
- Vreau sa citesc.
- Dar esti la piscina, ai tot timpul din lume sa citesti !
- Stii...cand voi avea un prieten, nu o sa mai am atata timp.
- Dar pana atunci ai, asa ca haide !!
M-a luat de mana si m-a ridicat de pe sezlong, ducandu-ma spre bazin.
- Lou..
- Nu, nu , nu. O sa intrii in apa aia.
- Dar..
Nu am mai apucat sa spun nimic. M-a luat in brate si m-a aruncat in apa.
- Aaaaaaaa !!!! am inceput sa tip. Apa de acolo era cred ca de vreo 3 metrii..., sub nicio forma nu ajungeam la fund. Si mi se desfacuse si parul.
- Nu stie sa inoate, Louis !!!! au strigat Harry si Carlise.
Atunci Louis a sarit cat a putut de repede in apa si a inotat pana la mine luandu-ma in brate. Aveam lacrimi in ochi, probabil de la sentimentul ala de frica, cand crezi ca nimic nu te mai poate salva. Stateam in bratele lui si ma uitam la el, respirând greoi, iar el se uita la mine, tinandu-ma strans.
- Ah, sunt un idiot ! Trebuia sa te ascult ! Presupun ca vrei sa ma pocnesti.
- Vreau sa te sarut.
Na, c-am zis-o , tată ! Dar asta era ce simteam in acel moment. Dupa ce i-am spus asta, niciunul din noi nu a facut nimic, timp de vreo 3 secunde, pana cand el si-a lasat usor capul in jos, iar atunci am stiut ca se va intampla. Ne-am sarutat si a fost un moment unic pentru mine. M-a ridicat, iar eu mi-am incolacit picioarele in jurul abdomenului sau, continuand sa il sarut pana cand amandoi am ramas fara aer. Apoi m-a lasat usor jos, bine, a continuat sa ma tina, daca nu o facea muream acolo, dar aveam putin mai mult spatiu. Mi-a zambit, iar eu i-am facut cu ochiul, dupa care m-am uitat in jur.
Nu puteam sa cred cum erau toti ! Zayn si Carlise NU se mai sarutasera cred ca de vreo 3 minute, stateau si se holbau la noi cu gurile cascate , Liam si Niall aproape ca se inecasera, iar Harry se albise la fata si lovise o batranica din gresala, care i-a tras una cu poseta. Clasic.
Dar serios acum, nici eu nu am fost asa socata !