Nimeni nu a scos nicio vorba si puteam sa imi dau seama ca Louis se suparase pe mine. Nu trebuia sa accept sa inot cu Harry, cel putin nu in momentul ala, era nepotrivit.
- Scapa de griji acum, o sa treaca totul. Mi-a soptit Harry.
Usor de zis, greu de facut. Nu inteleg cum poate fi asa de optimist si pozitiv aproape tot timpul ! Si ce o sa ii spun lui Louis ? Poate crede ca s-a intamplat ceva intre mine si Harry, dar nu a fost nimic ! Nu imi place de el si lui nu ii place de mine, de ce crede toata lumea asta ?! Si de ce fix mie mi se intampla toate lucrurile astea ? Dar defapt e vina mea. Trebuia sa iau nenorocitul ala de telefon si sa trimit macar un mesaj, dar am fost o fraiera ! Cu siguranta daca as fi fost in locul celorlalti as fi fost la fel de nervoasa..Dar pur si simplu m-am lasat purtata de val.
- Jessy, haide, am ajuns. Mi-a spus Carlise intinzandu-mi mana sa ies din masina.
- Scuze, m-am cufundat in ganduri.
- Hai, gata, nu mai fii suparata, bine ca sunteti bine.
- Imi pare foarte rau ca nu am dat niciun semn..
- E in regula, Harry te-a vrajit .
- Ce ?!
- E doar o gluma, fii calma !
- Oh, scuze, dar am impresia ca toti cred ca noi doi ne placem si asta nu-mi da pace.
- ...
- Ce ?
- Pai..
- Pai ce ?
- Cam e adevarat...majoritatea cred ca voi doi va..
- Dar nu e adevaraaaat !!!!! si am tipat atat de tare incat am facut un copilas sa planga.
- Mai incet, eu stiu , dar Niall, Louis si Zayn nu cred asta.
- De Louis inteleg, are tot dreptul, dar nu imi dau seama ce cauta Niall si Zayn in ecuatie.
- Zayn e prietenul cel mai bun al lui Harry si crede ca s-a schimbat , iar de Niall nu stiu ce sa zic...de cand tu si Louis sunteti impreuna pare mai absent.
- Doar nu crezi ca ..
- Nu stiu daca si el te place, dar e posibil.
- Mai degrabă imposibil..nu, Niall nu ma place, dar poate ca asa e firea lui.
- Poate.
Am urcat si in camera, baietii stateau fiecare in patul lui.
- Louis...hai sa vorbim !
- Nu avem ce sa vorbim, Jessy.
- Eu...va las. A spus Harry, iesind din camera.
- Sa anunti daca mai pleci pe undeva ! i-am zis.
- Da, bine.
- Huh, ok, Louis , m-am saturat sa am problema asta cu inotatul, la piscina ma simteam oribil, toata lumea stia sa inoate , mai bine, mai putin bine, dar stia. Iar eu cred ca eram singura care se ineca pe-acolo. Am vrut ca asta sa se schimbe. Harry m-a ajutat cu esentialul si acum pot in sfarsit sa ma mentin la suprafata si ma bucur foarte mult ! Nu am mai putut astepta, asa ca am acceptat sa ma invete el atunci si pur si simplu am pierdut notiunea timpului, dar chiar imi pare extrem de rau ca nu am dat niciun semn si sunt convinsa ca nu e bine ce am facut.
-...Dar intre tine si Harry..
- Nu e absolut nimic ! Eu pe tine te iubesc.
Si iata ca am zis-o si pe asta, tată.
- Si eu te iubesc ! mi-a raspuns si a venit la mine sarutandu-ma. M-a trantit pe pat, iar eu mi-am infasurat mainile in jurul gatului sau.
- Louis ?
- Da ?
- Cred ca ar trebui sa vorbesc si cu ceilalti.
- Da, probabil asa e cel mai bine.
Am mers in camera lui Zayn si a lui Carlise unde se stransesera toti si am spus :
- Imi pare rau, prieteni ! Stiu ca trebuia sa...
- Gata, Jess, e totul ok, a spus Zayn. Carlise ne-a explicat totul.
M-am uitat atunci la Carlise si am mimat un "multumesc" , apoi m-am asezat langa ceilalti.
- Si ? Harry e la baie ? am intrebat si i-am vazut pe toti marindu-si ochii, si palizi la fata .
- Adica...Harry nu e la voi in camera ? A întrebat Niall.
- Nu, a zis ca iese ca sa ne lase pe mine si pe Jessy singuri. A spus Louis.
Nimeni nu a mai zis nimic si am iesit toti deodata din camera, coborand in fuga scarile hotelului.
Cand am ajuns in curte, l-am vazut pe Harry dandu-i un autograf unei fetite înnebunite. Am respirat atunci usurati. La unison. Ceea ce a fost putin ciudat. Mda....
- Harry ?
- Uitati ce fetita draguta !!! a zis facandu-ne semn sa il ajutam pentru ca acea fetita "draguta" il exaspera.
- Ok, draguto, haide, e timpul sa pleci, Harry are nevoie de putin spatiu. A spus Liam dand-o la o parte
- Merci, frate ! Fata aia era...
- Nici nu ai cuvinte.
- Exact.
Apoi Harry a venit spre mine si m-a luat deoparte.
- E totul bine intre tine si Louis ? Nu as vrea sa iasa prost..stii tu, din cauza mea.
- Nu-ti face griji, s-a rezolvat totul.
- Bun.
- Harry, ar trebui sa iti ceri scuze.
- Da, ar trebui nu-i asa ?
- Mhm..
- Eh, asta-i viata.
- Pai ce faci ?
- Acum ? Vorbesc cu tine.
- Nu face pe prostul, nu te duci sa iti ceri scuze ?
- Ba da.
- Pai de ce stai ?
- ....
- Harry ?
-...
- Harry ! La ce te gandesti ?
Harry's POV :
Sincer..ma gandeam daca Jessy si Louis ar mai fi fost acum impreuna daca eu as fi invatat-o sa inoate mai devreme. Oare chiar trebuie sa imi cer scuze ?