Sincer..nu prea stiam ce sa mai cred. Harry mi-a spus ca daca Louis ma iuneste atunci o sa inteleaga. Dar la inceput a fost foarte nesimtit ! Si..a fost intr-un final de acord doar cand i-am spus sa ne despartim. Ma iubeste sau nu? Oh, dragostea e nasoala !
A doua zi m-am trezit devreme. Louis dormea. Mi-am pus un halat pe mine si am coborat in livingul hotelului sa ma.uit la televizor. Nu era nimeni acolo. M-am bucurat, puteam avea un moment linistit. Am dat drumul la televizor pe un film horror . Cred ca era femeia in negru. Eram la partea in care scaunul din casa aia ciudata si darapanata se misca singur si cand s-a leganat a 3-a oara a aparut deodata o fata fantomatica urata cu spume ! M-am speriat atat de tare si chiar in momentul ala am auzit un "neata". Am sarit ca tampita de pe canapea si am scos un tipat. L-am vazut pe Niall sprijinit de tocul usii, care a tresarit si el cand m-a auzit pe mine.
Eu: Boule ! M-ai speriat !
Niall: Boule, huh ?
Eu: Scuze, fac urat cand ma sperii.
Niall: E ok.
Eu: Umm...Niall ? Poti sa vii putin ?
Niall: Da.
Eu: Aseaza-te...Ok, in ultimul timp..
Niall: Stiu, m-am purtat ciudat.
Eu: Da si ai fost asa numai cand ma vedeai cu Louis. Si atunci la piscina, cand ne-am sarutat, aveai lacrimi in ochi parca.
Se inrose. Ma placea ? De aia facuse toate astea ? Ce avea ?!!
Niall: Mda..aa..Jess, pot avea incredere in tine? Nu vei rade de mine, nu ?
Eu: Nu, stai calm. Si sigur ca poti avea incredere in mine...
Am vrut sa continui cu " stii ca suntem buni prieteni" dar m-am gandit ca daca vrea sa imi spuna ca ma place, asta ii va taia elanul.
Niall: Huh, eu...sunt..
Liam + Louis + Zayn + Carlise + Harry: Jessy, esti bine ????
Ce ?! Hai pe bune acum ! Era pe cale sa imi spuna acel ceva ! Si au venit toti fix atunci, viata mea e plina de astfel de momente !
Eu: Hey, sunt bine, de ce ?
Louis: Am auzit un tipat.
Carlise: Si ceva asemanator unei bubuituri, ne-am speriat.
Harry: Ce s-a intamplat ? Daca esti bine de ce ai tipat ?
Eu: Ma uitam la un film de groaza si a aparut pe neasteptate Niall. M-am speriat de el, de asta am tipat.
Harry: A..bine atunci, eu merg sa ma culc iar.
Dupa ce Harry a plecat, ma asteptam sa o faca cu totii, dar nu s-a intamplat.
Louis: Si..Jess, ce vrei sa facem maine ?
Eu: Pai..nu stiu..
Carlise: E ziua ta, prostuto, trebuie sa iti vina o idee.
Liam: Va fi o petrecere, asta e clar.
Zayn: Dar unde ?
Eu: Nu trebuie sa..
Carlise: La restaurantul de aseara ! Au zis ca organizeaza si zile de nastere !
Liam: Da, e perfect asa !
Zayn: Ma duc acum sa rezerv.
Niall: Stati, ascultati-o si pe Jessy, ea vrea?
A fost dragut ca Niall a vrut sa afle si parerea mea, sincer nu vroiam deloc sa imi fac ziua acolo, era plictisitor si aveau o muzica tampita, nici macar un cantec in engleza, nu Iggy Azalea, nu Avril Lavigne, nu Rihanna, doar prostii franțuzești. Dar mi-am dat seama cat de draguti au fost ca si-au amintit si ca vor sa faca ceva pentru mine, asa ca nu am putut sa refuz.