Cand am ajuns la cafenea, ne-am asezat una in fata celeilalte, iar ea statea cu spatele la vitrina.
Am inceput sa vorbim despre tot felul de chestii si am pierdut notiunea timpului. Dar
Harry's pov:
Ma plictiseam ingrozitor. Zayn si Carlise se giugiuleau in continuu, Louis si Niall probabil faceau si ei asta , iar Liam se uita la Neveste disperate. O, da.
Atunci mi-a venit o idee. Am iesit in oras sa ii cumpar ceva dragut lui Jessy.
A fost foarte greu sa gasesc ceva potrivit, adica in orasul asta sunt o groaza de magazine..Am intrat pana la urma in Le Carrousel, unde dupa ce m-am plimbat vreo 2 ore, am gasit un lantisor din aur fin cu turnul Eiffel. Era perfect ! Nu era impopotonat cu tot felul de pietricele, dar nu era nici prea simplu. L-am cumparat si am mera fericit inapoi spre hotel. Dar pe drum mi s-a facut foame. Am vazut o cafenea si mi-am zis sa intru, isr cand am trecut pe langa geamuri, mi s-a parut ca am vazut o persoana cunoscuta. Era Jessy ! Si de ce era cu un tip ?! Deja ma insala ?!!! Nu se putea intampla una ca asta...M-am uitat mai atent. Nu imi puteam da seama cine e tipul, statea cu spatele. Dar era imbracat ca un gay. Ce naiba i-o placea la el ?! Si atunci i-am.vazut imbratisandu-se. Iar Jessy radea. Era fericita. Nu puteam sa cred ca era deja cu altul. Parca un nor negru si o mulțime de tunete si fulgere s-au adunat asupra mea pentru totdeauna. Am simtit cum lacrimile isi faceau aparitia si am plecat imediat de acolo, foamea disparand.
Fugeam de nebun prin oras, nestiind incotro ma indreptam. Nu imi mai pasa de nimic.
Jessy's pov :
Se facuse deja 3 si m-am intors la hotel, fericita ca m-am intalnit cu Jolie si ca il voi revedea pe Harry, iubitul meu. Mm, nu suna rau deloc ! I-am salutat pe toti, dar Harry nu era. Ma gandeam ca se ascunde si vrea sa ma surprinda sau ceva, dar chiar nu era de gasit.
Carlise: Jess, a venit !
Eu: DA ?! UNDE E ?
Chiar atunci a intrat in camera.
Harry: Cine sa fie ?
Eu: Tu ! Iar ai disparut , mai !
M-am dus la el sa il iau in brate si din momentul in care mi-a respins imbratisarea, mi-am dat seama ca ceva nu e in regula.
Eu: Harry..ce ai ?
Harry: Ce am ?!
Carlise: Um..eu va las. A spus si a iesit din camera.
Harry: Ar trebui sa stii ce am !
Eu: Dar nu stiu, ce naiba te-a apucat ?!
Harry: Tu ti-ai batut joc de mine !
Eu: Mi-am ce ?! Nu e adevărat, la ce te referi ?
Harry: Cum poti sa ai si tupeul sa negi ?! Cum poti ?!
Eu: Dar nu stiu ce..
Harry: Lasa-ma in pace !
Si a iesit.
Wtf ?! Eram mai surprinsa ca mama cand a auzit ca am luat examenul de capacitate. Ce naiba il apucase, ce am facut de s-a suparat asa ? Carlise a intrat iar. Eu ma uitam in gol confuza.
Carlise: Ce a patit Styles, a fugit nervos afara, era ca o tornada.
Eu: Nu stiu , crede-ma ca habar n-am..
Carlise: Pai si..
Eu: Ti s-a parut ca am facut ceva rau ?
Carlise: Nu.
Eu: Atunci de ce e supărat pe mine ?!!!
Carlise: Nu am nici cea mai mica idee. Stai linistita, o sa-i treaca, e Harry. Il apuca mai tot timpul crizele, nu ?
Eu: Dar de obicei are un motiv destul de bun. Acum ce-o fi ?
Carlise: Lasa-l sa se linisteasca si vorbiti diseara.
Eu: Mda...tu de ce te-ai imbracat asa ? am intrebat-o in timp ce ii admiram tinuta compusa dintr-o rochita bej, niste pantofi de aceeasi culoare si o geanta plic de lac neagra.
Carlise: Ies in oras cu Zayn.
M-am uitat in jos. A venit si s-a asezat pe pat lângă mine.
Carlise: Hey, stai calma, o sa vezi ca ii va trece. Si o sa aveti sute de intalniri.
Eu: Poate...Distractie placuta !
Carlise: Merci ! Nu ma astepta, cred ca ma intorc destul de tarziu.
Eu: Ok.
M-am intins si mi-am inchis ochii, adormind.
Peste 3 ore
Mi-am deschis ochii si spre surprinderea mea, inca eram singura in camera..Si era 7. Si doamne, ce tare ploua afara ! Parca era sfarsitul lumii, copacii stateau sa cada si tuna sinfulgera intr-una. Si atunci mi-am amintit de Harry. L-am sunat, dar avea telefonul inchis. Am mers la ceilalti si dormeau toti dusi. Dar Harry nu era cu ei..unde naiba era ?! M-am intors in camera si m-am uitat pe geam. Atunci l-am vazut. Statea acolo in ploaie, purta doar o camasa si niste blugi si la ce naiba se uita ?! Mi-am luat o jacheta si am iesit dupa el.
Eu: Harry ! Ce cauti aici afara ?!
Harry: Lasa-ma in pace !
Eu: Ai de gand sa imi spui ce dracu ai ?!
Harry: Nu te mai preface ca nu stii, stiu ca ai pe altul.
Eu: Pe altul ?! Nu am pe nimeni altcineva inafara de tine, prostule !
Harry: Da ?! Te-am vazut azi la o cafenea cu el. Nu ai cum sa negi.
Am chicotit.
Harry: Razi ?!!! Razi ?! Ce ti se pare asa amuzant, Jessy ?!
Eu: "El" e o ea.
Harry: Cum ?!
Eu: Da, e prietena mea. E Jolie. Are parul scurt.
Ma privea ciudat. Am scos telefonul din buzunar si i l-am intins.
Eu: Uite-o. Ea e. Vezi ? Asa e tunsa.
Harry: ..
Eu: Harry, nu te-as putea insela. Te iubesc mai mult decat orice, cum sa fii ma asa de fraier ?!
Nu mi-a raspuns . Dar s-a apropiat de mine si m-a tras spre el , sarutandu-ma. Nu prea ii pasa ca ploua ca naiba, dar devenisem si eu indiferenta. Tot ce conta era ca nu mai era suparat.