Cand am plecat de la concert i-am bombardat pe toti cu intrebari.
- Dar voi nu ati mai avut concert ?
- Ba da.
- Pai ..si ati fost la el ?
- Da mai, nu puteam lipsi, am semnat un contract.
- Pai ...
- Ne-am ocupat de concertul lui Enrique dupa ce am terminat cu al nostru.
- Aaa, si cum ati reusit ?!!
- Cu talent.
- Ei sunt staruri, Jessy , a spus Carlise. Nu le-a fost foarte greu.
- Exact. A aprobat Zayn.
- Deci deaia ii trimiteai tu mesaje lui Harry.
- Mhm, lui i-am trimis inregistrarea cu tine cantand .
- Stai...cand am cantat in dupamiaza asta tu m-ai inregistrat ?!!
- Da, baietii trebuiau sa ii arate o dovada lui Enrique, ca tu canti bine. Doar nu te chema pe scena asa, aiurea.
- Wow, un adevarat plan. Si ati reusit sa tineti asta secret atata timp !
- E, nu a fost chiar foarte mult timp. Si planul l-am facut dupa ce ne-ai dat pe toti afara din baie, haha !
- Scuze, nu am vrut, dar eram super..
- Nervoasa, stim. A spus Louis.
- Da..
- Ei, macar acum ti-ai implinit dorinta.
- Da, asa am facut.
- Si se termina si ziua asta...
- Mai avem doar 2 zile.
- Una, ultima zi nu se pune, atunci plecam in China.
- Ma rog, a zis Harry, ce facem maine ?
- E cald afara, a zis Niall.
Ne-am uitat toti la el si am zis in cor " you don't say " si apoi am inceput sa radem ca apucatii.
- Ha. Foarte amuzant. Dar acum serios, e foarte cald , de ce nu mergem la piscina?
- Si uite ca irlandezul are o idee buna. Am spus.
- Daaaa, hai sa mergem la piscina ! O sa fie amuzant. A zis Carlise.
- In "lacul lebedelor" a fost, deci de ce nu ar fi si la piscina ? a continuat Bucle.
- Ok. Au spus Liam si Zayn care cascau intruna.
Deci era stabilit. Maine urma sa mergem la piscina.
Am ajuns la hotel si m-am trantit in pat, franta de oboseala.
- O, nu ! Nu si de data asta, domnisoara! mi-a spus Harry si m-a ridicat de pe pat asezandu-ma pe umarul lui, eu batandu-l disperata cu pumnii in spate.
- Lasa-ma jos, Bucle !
- Niciodata !!!
- Vreau sa dorm !
- Mereu vrei sa dormi.
- Nu-i adevarat !!!
Atunci m-a lasat jos, m-a tras mai aproape de el si s-a uitat fix in ochii mei.
- O sa vii jos cu noi ceilalti, nu mai sta singura in camera dormind, asta nu e viata . Ma supar daca nu vii. Mi-a spus si mi-a atins varful nasului cu degetul aratator, ca si cum ar fi apasat pe un buton, apoi a coborat in camera lui Zayn si a lui Carlise, unde se stransese toata lumea.
Eu ramasesem nemiscata, parca prinsa intr-o transa. Ma gandeam la ochii lui..de aproape aratau ca ochii unei batrane schizofrenice in calduri. Asta m-a facut sa rad si sa mi se mai duca somnul.
M-am schimbat in niste colanti negrii, un tricou alb cu o pisica roz pe el si in picioare mi-am luat niste adidasi, apoi am coborat si eu la ceilalti.
- In sfarsit, Jessy ! a spus Louis.
- Hey, mai aveti si pretentii, sunt fata , don't judge me !
- Ok, bine, hai la fantanita !
- O, ador jocul asta !
- Toti il adoram.
Mda, deci ne-am asezat toti intr-un cerc si eu am fost aleasa. Carlise m-a legat la ochi cu o esarfa si a spus :
- Te-ai lovit aici ?
- Nu .
- Aici ?
- Nu.
- Aici ?
- ...Da.
Cand am spus da, am auzit rasete si soapte.
- Si te-a salvat el ?
- Nu.
- El ?
- Da.
- Ioi !
- Ce ?! Cine e ???
Nu mi-a raspuns ..Ii auzeam pe ceilalti cum susoteau dar nu imi puteam da seama ce spun.
- Hai, sarut-o ! a spus Carlise.
In secunda 2 am simtit niste buze fierbinti lipindu-se de ale mele brutal, facandu-ma sa scot un geamat fara sa vreau. Limba lui imi cerea voie sa intre in gura mea, iar eu l-am lasat. Dar momentul nu a durat mult, pentru ca am auzit pe cineva spunand ca timpul a expirat.
- Stai, Jess, nu iti scoate inca esarfa !
- Bine.
- ...Ok, gata, acum poti.
Cand am deschis ochii, toti erau asezati ca inainte. Habar nu aveam cine m-a sarutat.
- Ok, Jessy, acum trebuie sa ghicesti cine a fost.
- Hmm.....aaa....Zayn ? ( mi se parea ca el saruta mai...animalic..ce ? )
- Ce ?!!!! a spus Carlise. Nu !
- Ok, ok .....aaa..
- Copii, e tarziu, mergeti fiecare in camerele voastre , ceilalti oaspeti se plang. A spus doamna de la receptie care intrase ca vaca fara macar sa bata la usa ! Pai asa se face ?! Eram in mijlocul a ceva important !
- Dar..doamna, ne pare rau, nu se poate sa..a incercat Niall sa o induplece.
- Nu. Nu se poate nimic. Mergeti in camerele voastre si vorbiti in soapta sau, mai bine culcati-va !
- Dar doamna, a spus Zayn cu o voce de bebe, suntem 1 direction !
- Si eu sunt receptionera !
Si a iesit trantind usa. Cred ca a facut mai multa galagie decat noi.
- Eh, asta e, se pare ca nu vei mai afla, Jess. A spus Louis.
-...
Ne-am ridicat toti si am plecat fiecare in camerele noastre.
Eu m-am bagat in pat si imediat cum am facut contact cu lenjeria pufoasa si parfumata am adormit.