Eu: Niall ? Unde sunt ceilalti ?
Niall: S-au dus sa mănânce, lui Harry ii chioraiau matele si cum nu vroia sa mănânce singur l-a luat si pe Louis cu el.
Eu: Pai si tu ?
Niall: Mie nu imi era foame si trebuia sa ramana totusi cineva cu tine.
Eu: A..si au plecat de mult ?
Niall: Nu.
Eu: Aha, pai mie nu imi mai e somn, deci hai sa facem ceva.
Niall: E Exorcistulm acum la tv, dar nu am pierdut decat inceputul..care e oricum foarte plictisitor.
Eu: Stai..e de groaza cumva ?
Niall: Nu l-ai mai vazut ?!!!
Eu: Ba daaaa, dar nu mai tin minte ce gen e. Nu, nu l-am mai vazut.
Niall: Da, e de groaza.
Eu: Nu merge asa.
Niall: De ce ?
Eu: Eu adorm la toate filmele de groaza.
Niall: La asta nu vei adormi.
Eu: Asa au zis si Harry si Louis cand m-au rugat sa ma uit cu ei la..
Niall: Filmul asta e de groaza, poate e mai vechi, dar are niste secvente ...
Eu: ..Bine, oricum nu cred ca mai pot adormi asa ca...
Niall: Perfect.
Am deschis televizorul fix pe canalul cu filmul. Putin ciudat. Cred ca era partea aia in care fetita facea spume acolo pe pat si ma rog, defapt demonul din ea facea spume. Ma uitam la film cum mare atentie, uriasa chiar ! Si dupa faza cu ea coborand pe scari ca achizofrenica, sau faza cu ea vorbind ca un diavol, sau atunci cand i s-a scos sange din gat ( parea extrem de realist ) am realizat ca.......tot nu ma sperie nimic. Probabil ca nu sunt normala, adica cum sa nu te sperie un film de groaza ? Si unul bun ! Adica, nu e ca si cum m-as fi uiat la un film de groaza mai prost si na, atunci ar fi fost de inteles de ce nu m-as fi speriat, dar am vazut zeci de filme de groaza si nimic ! Niciun tipat, cosmar, plansete sau obsesie de a aprinde mereu lumina cand ies din camera, chiar daca e ziua.
Mda...asta e.
Niall: Deci ?
Eu: Deci ce ?
Niall: Nu te sperie ?
Eu: Nup.
Niall: Frate, tu niciodată nu te sperii la filmele de groaza ?
Eu: Nup.
Niall: Ciudat...
Eu: Dap.
Ma tot gandeam ce le lua asa de mult lui Harry si lui Louis sa manance, adica pe bune, stiam ca Harry e mancacios, dar lipseau de o ora si ceva...Dar oricum, nu ma dranja sa stau cu Niall.
Eu: Hapciu !
Niall: Sanatate.
Eu: M..mer...HAPCIU !
Niall: Sanatate dubla !
Eu: Haha, merci..ah, la naiba !
Niall: Ce e ? Ce-ai patit ?
Eu : Am frisoane, mi-e foarte frig.
Niall: Inveleste-te bine.
Eu: Asta fac.
Niall a venit la patul meu si m-a ajutat sa ma invelesc cum trebuie, dar era destul de racoare si afara in ziua aia, cu toate ca era mijlocul verii, iar plapuma mai era si rece. Deci inca imi era al naibii de frig si cred ca imi clantaneau dintii in gura.
Niall: Jess, tremuri !
Eu: Nu, sunt b..bb..bine.
Niall: Nu esti.
Eu: Ba sunt.
Niall: La naiba cu asta !
Si atunci s-a urcat in pat si s-a invelit si el luandu-ma strans in brate. Corpul lui era atat de cald si ma simteam atat de bine in bratele lui.
Niall: Ti-e mai bine ?
Eu: Mult...
Naill: Ma bucur, daca tie ti-e bine si mie imi e.
M-am intors atunci cu fata la el uitandu-ma fix in ochii lui. De ce mi-a spus asta ? Cum adica daca eu sunt bine atunci e si el ? Ma place ? De ce a zis-o ?! Ma rodea curiozitatea atat de tare, dar totusi nu aveam curaj sa intreb. Si fix atunci cand mi-a venit si mie curajul, au intrat Louis si Harry.
Louis: Nu pot sa cred ! Nu se poate !
Louis's POV:
Cand am vazut-o pe Jessy in bratele lui Niall, ochii mi s-au umplut de lacrimi. Credeam ca ma iubeste, a si spus-o ! Dar acum sa aflu ca ma insala..cu Niall e prea mult ! As fi vrut sa sar pe el, sa il znopesc in bataie, sa il fac una cu pamantul ca sa se invete minte ! Dar nu am facut-o. Nu avea niciun rost ! Daca Jessy il place pe el defapt, nu isi va schimba sentimentele doar pentru ca eu l-am bătut pe el. Asa ca tot ce am facut a fost sa ies din camera.
Jessy's POV :
Cand am vazut reactia lui Louis mi-au aparut si mie lacrimi in ochi. Si cum sa nu imi apara cand stiam ca ceea ce credea el nu era adevarat ! Dar plecase si eu nu am mai avut timp sa ii explic nimic !!!
Harry: Cum ai putut, Niall ?! Eu te credeam de treaba ! Si tu, Jessy ? Cand te-ai injosit asa ?
Eu: Harry, nu...
Dar a plecat dupa Louis trantind usa si facandu-ma sa izbucnesc in plans.